Jump to content

Ventilator hladnjaka


Ivan8102

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

Auto koji vozim već neko vrijeme je Clio 2017 1.5 dci 55kw limited oprema, 125000 km i nisam imao sa njim nikakvih problema zadnjih 40.000 km koliko ga posjedujem.

Primjetio sam da mi je razina vode u hladnjaku na minimumu, nadolio jedno dva deca vode i razina više ne pada što mi izgleda dobro, no primjećujem već neko vrijeme kako nešto kaplje negdje ispod mjenjača pretpostavljam nekakav kondenzat jer nema mirisa, odokativno bih rekao da jako malo kapne jer na podu ne budu mrlja veća od veličine šake.

Problem je sljedeći: ujutro kada upalim auto odmah se upali i ventilator hladnjaka na motoru ali samo ako je ventilacija u vozilu upaljena nebitno na kojoj brzini, klimu ne palim zimi i uvjek mi je isključena jer ne svijetli ono narančasto svijetlo, kada je ventilacija u vozilu isključena onda i hladnjak na motoru ne vrti. Ponekad imam feeling kada stavim na hladno puhanje bez da palim klimu kao da puše hladniji zrak u kabinu nego što bi trebao, kao da je klima konstantno uključena ali kako sam već rekao isključena je jer ne svijetli narančasto AC.

 

Mene zanima dali to mora biti tako ili postoji nekakav problem.

 

Unaprijed zahvaljujem na savjetima.

Edited by Ivan8102
Link to comment
Share on other sites

Moguće da kapa kondenzat od klime.
Ako je klima automatska i staviš puhanje samo na vjetrobran on će automatski paliti kompresor ali ne mora da će upalizi i lampicu AC.
Isto je sa recirkulacijom bez obzira na automatsku ili ručnu klimu pali kompresor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24. 02. 2023. at 16:48, mata73 said:

Moguće da kapa kondenzat od klime.
Ako je klima automatska i staviš puhanje samo na vjetrobran on će automatski paliti kompresor ali ne mora da će upalizi i lampicu AC.
Isto je sa recirkulacijom bez obzira na automatsku ili ručnu klimu pali kompresor.

Hvala na odgovoru, drugi tjedan sam narucen kod mehanicara jer ce sada biti 6 godina starosti vozila a volio bi napraviti i veliki servis uskoro, moje pitanje je dali mjenjati na tom motoru preventivno leteće ležajeve na 150.000 ili nema potrebe pošto svaki mehaničar tvrdi drugačije.

Link to comment
Share on other sites

Nije puno novaca promjeniti ležajeve a tebe može lišiti puno problema i izdataka posebno jer nisi vozio taj auto od početka i ne znadeš kad i koje su ulje mijenjali i način vožnje.
Prijatelj napravio 250.000 km i mijenja ulje na 10.000 km i smeta na cesti i ležajevi bili ko novi.
Ima bezbroj primjera gdje odu na 150.000 km zbog lošeg održavanja i stiskanja iz podruma okretaja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.