Jump to content

Clio 3 problem


Matek2000

Recommended Posts

 

 

Pozdrav svima,

 

Na Cliu 3 mi se javio neki problem kojeg već jedno vrijeme ne mogu rješiti.

Prvo jutarnje paljenje auto zapali na 1000-1100 okretaja. Nakon par sekundi odmah padne na 750-800 i tako bude sekundu-dvije i onda se ponovno vrati na 1000rpm. Auto ostavim da se ugrije 2-3 minute, ali odaziv papučice gasa je katastrofalan i osjeti se da auto slabije vuče čak i nakon što dođe na radnu temperaturu.

Za sada sam promjenio svječice, senzor radilice, VVT solenoid i očistio klapnu gasa.

Nakon toga auto je bio fenomenalan tjedan dana. Palio “cold start” svako jutro na 1400-1500 okretaja, ali poslije tjedan dana se opet sve vratilo na staro.

 

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, mata73 said:

Možda gumice na usisu?

Nije do gumica…

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hans said:

Koji motor?

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk
 

2.0 16v 148kw

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Zrmi RS said:

Mozda senzor polozaja bregastih ili senzor tlaka usisa. Imam oboje 🙂

Senzor bregaste sam promjenio.. Map senzor cu probati ocistiti…

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.