Jump to content

Clio 200 itb


Hrv20

Recommended Posts

Molim nekoga tko se susretao sa ugrađivanjem itb kita na clio 197 /200.

Iskustva i na sve što treba vodit računa. 

Radi se o itb kitu od pure motorsporta.

Zanima me kakav ecu treba ugraditi može li se kod nas nabaviti. 

Da li sa ugrađenim itb-om prolazim tehnički i eko test treba li atest raditi.

 

Hvala 

 

Link to comment
Share on other sites

Tehnički nećeš proći bez atesta, eko test možeš proći ako imaš kat ili preko veze. 

I moraš imati SA ecu

Link to comment
Share on other sites

Katalizator imam.

Tu mislim da nebi trebao biti problem ili se varam? 

A šta se tiče elektronike koji proizvođač podržava itb. Gledao sam na stranim forumima standalone ecu delta 800 i delta 700 ili da se raspitam za  nekog drugog proizvođača? 

Dakle treba gledati da je kabliranje plug and play. Nema rezanja žica dobije se kit koji se samo priključi na postojeće priključke. Ako sam dobro shvatio. 

Raspitam se malo da li pure motorsport nudi svu potrebnu papirologiju za homologiranje s obzirom da su oni UK. Neznam kako to ide kod njih. 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, bolja je elektronika sa plug and play. 

 

Link to comment
Share on other sites

Btw, itb ti neće previše dati snage ako nemaš malo naturpijan motor, osim zvuka i prestiža nekog

Pogotovo ako imaš kat

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Hrv20 said:

Katalizator imam.

Tu mislim da nebi trebao biti problem ili se varam? 

A šta se tiče elektronike koji proizvođač podržava itb. Gledao sam na stranim forumima standalone ecu delta 800 i delta 700 ili da se raspitam za  nekog drugog proizvođača? 

Dakle treba gledati da je kabliranje plug and play. Nema rezanja žica dobije se kit koji se samo priključi na postojeće priključke. Ako sam dobro shvatio. 

Raspitam se malo da li pure motorsport nudi svu potrebnu papirologiju za homologiranje s obzirom da su oni UK. Neznam kako to ide kod njih. 

 

Stavi turbo ili kompresor...

Cliu 3 treba puno konja da ide ...cisto savjet, da ne ostanes razocaran, nakon sta izbacis vrecu novaca... 

UK ti sad ima drugacije standarde od EU tak da tesko da ti Nick u puremotorsportu moze dat adekvatnu papirologiju...a i mislim da je to "racing only" roba ... mozda sam u krivu

Link to comment
Share on other sites

Razmišlja sam još ugradit dodatno cat cam bregaste i šta se tiče motora to bi bilo to. 

Itb mi nekako djeluje najzahvalniji  po  pitanju dugotrajnost motora.

Neznam da li sam u prvu? 

Neda mi se  kemijati po motoru. 

Važno mi da sve bude legalno i pouzdano za duži niz godina. 

 

Link to comment
Share on other sites

Mi šumom, ti drumom

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Hrv20 said:

Razmišlja sam još ugradit dodatno cat cam bregaste i šta se tiče motora to bi bilo to. 

Itb mi nekako djeluje najzahvalniji  po  pitanju dugotrajnost motora.

Neznam da li sam u prvu? 

Neda mi se  kemijati po motoru. 

Važno mi da sve bude legalno i pouzdano za duži niz godina. 

 

 

iber skracena varijanta...

Za itb trebas "jace" bregaste...  za jace bregaste trebas druge federe ventila, trebas  kompresiju, sto znaci ukopane klipove (citaj kovane) pa tak i klipnjace...

Stavit itb na slabe bregaste je steta... a na orginal blok ce vjerojatno s vremenom ispucat klipnjacu van, jer se jedva nosi sa tvornickom snagom...

Usporedbe radi ... 240ks u cliu 2 je spektakl, u cliu 3 je simpaticno 😉

 

 

Edited by Goran_
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prodas svoj motor, kupis meganeov osvjezis ga,  atestiras, stavis ga na stage 1 i brzi si nego sa itb-ovima

225 motor je lagano atestirat, buduci da su kocnice clio/megane iste, ovjes je "isti" i povecanje snage nije veliki postotak 200 na 225 tak da ni nemora auto ic u CVH nego se rijesi u stanici za tehnicki atest.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo šta barba Nick kaže 

 

HI Hrvoje,

You will need:

https://www.pure-motorsport.co.uk/clio-197-200-pure-jenvey-throttle-body-kit.html

https://www.pure-motorsport.co.uk/fabricated-aluminium-radiator-kit-for-throttle-body-kit-clio-3rs

https://www.pure-motorsport.co.uk/clio-3-rs-engine-breather-plate-oil-catch-tank.html

https://www.pure-motorsport.co.uk/clio-3-rs-throttle-pedal-conversion-kit-from-dbw-to-cable unless you choose to run it on an electronic actuator which we can do for you.

 

You will need a suitable ECU to run it, such as the ECUMASTER EMU Black plug and play kit for Clio 197.

 

You will need to modify the fuel pipes slightly to fit the kit.  Also you will need to modify the wiring loom for the different throttle position sensor - we can supply the sensor and opposing plug so you can wire it in.

 

It would pass a UK MOT, but not sure what your rules are as regards vehicle modification.  There is no sort of homologation with any of our parts.

 

Kind Regards,
Nick Benton (Director)

 

Link to comment
Share on other sites

Najlakše ti je ovo što je Goran predložio.

225 motor iz megana 2 RS. U startu si na konju, atest 1/1, staviš kovane klipnjače da preventiraš sve probleme i po meni imaš jako unikatan i sposoban auto.

Link to comment
Share on other sites

Sve se mislim da stavim supercharger. 

Neznam što mi sve treba za kovani motor? 

Sa superchargerom mislim da mi nebi ni primijetili promjene na tehničkom pregledu? 

Link to comment
Share on other sites

Vezom

A možda je i atestirao

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.