Jump to content

Luka-6

Recommended Posts

Pozdrav,

zanima me je li normalno da mi Clio III 1.2 16V troši 0,5L ulja (Elf 5w40) na cca 700km? Inače radim smjenski na relaciji Zagreb-Zabok, plus između naravno vozikanje po Zagrebu. Znači ukupno mjesečno cca 1200km. Nisam primijetio da curi ispod. Doduše, kad otvorim čep vide se bijele naslage, ali to obrišem pa ih neko vrijeme opet nema. Koliko sam pročitao to može značiti da negdje vodu miješa, ako se ne varam?

Nisam auto-znalac stoga pomoć tu tražim, pa ako ima netko da mi objasni valja li to sve ili ne.

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Sigurno NIJE normalno da troši cca 7 litara ulja na neki prosječni interval malog servisa od 10000km.

Znači da 2x komplet promijeniš cijelo ulje u motoru u intervalu malog servisa.

Link to comment
Share on other sites

na njima je normalno da je majoneza na cepu, jer je glupo visoko napravljen

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko ima km? Pređi na neko drugo ulje. Mozes i 10W40.

Npr Shell helix HX7 10w40.

To ja koristim. 10000 km i opet novo. Ne trosi ni kapi. (Doslovno)

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

nazalost roby je u pravu, na tu potrosnju na stavlja med vjerovatno bi ga potrosio, a i pcele bi ga napale .

 

Sine ti sa cliom, ako te zanima sveti gral megan dizel dvojčica sa ena pet decei motorom, znaci ono ril dil, tri mjerce dizela potrosi ulja jos manje, javi se

benzinci su tak , vise za gledat manje za vozit

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites




benzinci su tak , vise za gledat manje za vozit

Ti isto bubnes bezvezariju.
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Popil sam dva Heinekena jučer ona nova LPA pa me ponjelo

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Luka-6 said:

Pozdrav,

zanima me je li normalno da mi Clio III 1.2 16V troši 0,5L ulja (Elf 5w40) na cca 700km? Inače radim smjenski na relaciji Zagreb-Zabok, plus između naravno vozikanje po Zagrebu. Znači ukupno mjesečno cca 1200km. Nisam primijetio da curi ispod. Doduše, kad otvorim čep vide se bijele naslage, ali to obrišem pa ih neko vrijeme opet nema. Koliko sam pročitao to može značiti da negdje vodu miješa, ako se ne varam?

Nisam auto-znalac stoga pomoć tu tražim, pa ako ima netko da mi objasni valja li to sve ili ne.

Hvala unaprijed

Bit će da su prijašnji vlasnici vozili taj auto malo predugo sa starim uljem. Moj potroši 0.5-0.7L na ~10.000km koliko mi je servisni interval. Isto je 1.2 16V, prešao 206.000km.

Možda je ventil na iberlaufu zaštopan pa nabija tlak i zauljuje usis. To se može vidjeti po zauljenom filteru zraka motora. Ventil se nalazi ispod poklopca ventila i to ne preporučam raditi u DIY varijanti.

Majoneza na čepu je od emulzije koja se stvara zbog miješanja kondenzata na čepu s uljnim parama jer je kao što je već rečeno čep previsoko pa se hladi brže od motora kad ugasiš auto. To će nestati kada dođe toplo vrijeme.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.