Jump to content

Zamjena selena


Anthony

Recommended Posts

Dakle mijenjao sam kugle krajnike i spone antiroll bar-a i skužim da antirollbar klapa u selenu, e sad, seleni su đabe, ali za zamjeniti njih treba skidati most svašta nešta, ima neki drugi način možda? Odozgo ili sa strane, zbog dve gumice mi se ne skida sa cijeli most.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

https://www.rclio.com/front_anti_roll_bar_removal_refitting-2357.html

Evo za one koji se odluče upute, nisu baš skroz točne, vjerojatno ovisi o godini proizvodnje tj redizajn ili ne(upute po razini opreme isti nisu točne..).

Nisam slikao postupak ali ukratko:

1.Dići auto na klocne(barem prednji kraj tako sam ja) skinuti prednje kotače

2.Odpojiti kugle krajnike spone balans štange

3.Skinuti donju plastiku sa motora, skinuti i malu plastiku koja je ispred te velike koju inace skidamo kod zamjene ulja. Čitao sam ovdje na forumu da se drži za plastika na nekakvim vijcima sa čudnom glavom aluminijskom..to su pop nitne koje se izbuše svrdlom(6ili8 nezz sada)te sa svake strane još po dva vijka t20

4.Sada skidamo nosač kilera, to je ono hrđavo govno ispod kilera, znači ispod blatobrana skinuti plastičnu kopču te ispod odšarafiti šaraf sa svake strane, mislim da je 13.

Staviti dizalicu od ispod te neku dasku da uhvati oba kraka tog nosača.

Odšarafiti dva vijka 19(ili18) sa prednje strane nosača ali ne do kraja, jedno 3-4cm svaki, onda odgojiti kiler iz tog nosača(na nosaču su gume u koje nasjeda kiler, žele zapeči) odvojiti posudu za stakloper isto.

Kad smo to odvojili sada laganini spuštati dizalicu da vidimo jeli nešto zapelo i slično.

Maknuti to u stranu i premazati antikorozinom i premazati nekom bojom i bitumenom(zamjenski je 60 funti preko ebaya nije ni to loše uzeti novo ako je skroz trulo).

5.Sada odšarafiti nosače koji su ušerafljeni u gornji dio karoserije, nosač se proteže od vilice vertikalno prema muldi, odšarafiti kod Mulde jel je kasnije lakša montaža. Ključ 19, malo jače zašarafljen, meni je jedan koriodirao u donjem dijelu, sa cijevi od pola metra sam ga odvijao, jedva.

Nakon toga odšarafiti selen getribe, točno u sredini se nalazi, ključ19.

Sada imamo neko ojačanje ili ukručenje podvozja, 4 vijka, stražnja dva skinuti(oni su kraći,podmetnemo opet dizalicu sa nekom daskom te izcentrirsti da nam ne padne kad sve odspojimo.

Skinuti i ta dva prednja vijka(prije toga smo podmetnuli dizalicu i dasku te malo našpanali most)maknuti to ojačanje  te sada lagano spustiti most.

Ako smo dovoljno dignuli auto možemo izvući most sa prednje strane, ako ne izmigoljiti ga sa strane.

I to je to!

 

Skinemo dva šarafa  maknemo Selene stavimo nove i vratimo obrnutim redom.

 

 

 

IMG_20230607_173958.jpg

3 minutes ago, Anthony said:

https://www.rclio.com/front_anti_roll_bar_removal_refitting-2357.html

Evo za one koji se odluče upute, nisu baš skroz točne, vjerojatno ovisi o godini proizvodnje tj redizajn ili ne(upute po razini opreme isti nisu točne..).

Nisam slikao postupak ali ukratko:

1.Dići auto na klocne(barem prednji kraj tako sam ja) skinuti prednje kotače

2.Odpojiti kugle krajnike spone balans štange

3.Skinuti donju plastiku sa motora, skinuti i malu plastiku koja je ispred te velike koju inace skidamo kod zamjene ulja. Čitao sam ovdje na forumu da se drži za plastika na nekakvim vijcima sa čudnom glavom aluminijskom..to su pop nitne koje se izbuše svrdlom(6ili8 nezz sada)te sa svake strane još po dva vijka t20

4.Sada skidamo nosač kilera, to je ono hrđavo govno ispod kilera, znači ispod blatobrana skinuti plastičnu kopču te ispod odšarafiti šaraf sa svake strane, mislim da je 13.

Staviti dizalicu od ispod te neku dasku da uhvati oba kraka tog nosača.

Odšarafiti dva vijka 19(ili18) sa prednje strane nosača ali ne do kraja, jedno 3-4cm svaki, onda odgojiti kiler iz tog nosača(na nosaču su gume u koje nasjeda kiler, žele zapeči) odvojiti posudu za stakloper isto.

Kad smo to odvojili sada laganini spuštati dizalicu da vidimo jeli nešto zapelo i slično.

Maknuti to u stranu i premazati antikorozinom i premazati nekom bojom i bitumenom(zamjenski je 60 funti preko ebaya nije ni to loše uzeti novo ako je skroz trulo).

5.Sada odšarafiti nosače koji su ušerafljeni u gornji dio karoserije, nosač se proteže od vilice vertikalno prema muldi, odšarafiti kod Mulde jel je kasnije lakša montaža. Ključ 19, malo jače zašarafljen, meni je jedan koriodirao u donjem dijelu, sa cijevi od pola metra sam ga odvijao, jedva.

Nakon toga odšarafiti selen getribe, točno u sredini se nalazi, ključ19.

Sada imamo neko ojačanje ili ukručenje podvozja, 4 vijka, stražnja dva skinuti(oni su kraći,podmetnemo opet dizalicu sa nekom daskom te izcentrirsti da nam ne padne kad sve odspojimo.

Skinuti i ta dva prednja vijka(prije toga smo podmetnuli dizalicu i dasku te malo našpanali most)maknuti to ojačanje  te sada lagano spustiti most.

Ako smo dovoljno dignuli auto možemo izvući most sa prednje strane, ako ne izmigoljiti ga sa strane.

I to je to!

 

Skinemo dva šarafa  maknemo Selene stavimo nove i vratimo obrnutim redom.

 

 

 

IMG_20230607_173958.jpg

 

IMG_20230613_141625.jpg

IMG_20230613_100531.jpg

IMG_20230610_105204.jpg

IMG_20230610_104638.jpg

Ako vam zahrđa ovako balans Štanga kao meni, uzmite drugu. Ja sam skinuo hrđu stavio antikorozin i boju, pa mi je šipka bila 19mm, tamo gdje nije hrđa izjela stijenku je 21mm. Podložio sam gumu između Selena i šipke da nema lufta...trebao mi je auto pa nisam mogao tražiti drugu,provjerite prije nego skidate to sve i nabavite drugu ako je situacija ovakva.

IMG_20230608_165802.jpg

IMG_20230608_165754.jpg

IMG_20230607_192234.jpg

IMG_20230607_192241.jpg

IMG_20230607_164645.jpg

IMG_20230607_164629.jpg

IMG_20230607_164542.jpg

IMG_20230607_160906.jpg

IMG_20230607_160900.jpg

IMG_20230608_165739.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Još zaboravio reč, kada vraćate plastike tamo gdje ste pop nitne izbušili stavite one plastične boriće/štifteve, obične zakovice su premale za to, naruči se sa AliExpressa 200 komada za 5-6$.

Link to comment
Share on other sites

Još sam zaboravio reći da se mora odvojiti volan od letve, u kabini ispod tepiha odšarafi se vijak na zglobu i povuče u stranu gornji dio.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.