Jump to content

Dacia jogger tce 100 eco-g extreme plus.


zmajo

Recommended Posts

Mislim da je udobniji jer ima jako velik međuosovinski razmak. Mislim oko 290 cm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da si se raspisao i naveo neke meni korisne informacije.  Sviđa mi se da su stavili opciju za bolji grip na mekom terenu. Ja sam umalo ostao zaglavljen na šumskom putu na blatnom terenu jer mi je ESP stvarao probleme.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Vladek said:

Drago mi je da si se raspisao i naveo neke meni korisne informacije.  Sviđa mi se da su stavili opciju za bolji grip na mekom terenu. Ja sam umalo ostao zaglavljen na šumskom putu na blatnom terenu jer mi je ESP stvarao probleme.

To sa extended grip uzmi sa rezervom. Nisam pronašao gdje se pali ta opcija. Lodgy ima opciju da možeš ESP ugasiti i izvući na vještinu vozača.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, zmajo said:

To sa extended grip uzmi sa rezervom. Nisam pronašao gdje se pali ta opcija. Lodgy ima opciju da možeš ESP ugasiti i izvući na vještinu vozača.

Nije li tu dolje gumbić za extended grip?

IMG_3558.thumb.jpeg.2e6ea674d7e80ac4cfcacad27dc0c3c2.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Danchibald said:

Nije li tu dolje gumbić za extended grip?

IMG_3558.thumb.jpeg.2e6ea674d7e80ac4cfcacad27dc0c3c2.jpeg

Kod mene ga nema. 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Danchibald said:

Istina. Izgleda da ja nemam. Nisam vidio niti da se to na YouTube rezenzijama spominje pa predstavljam da je to novo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo. Da potvrdim. Niti na autima koji su isporučeni nakon moga nema Extended gripa. Provjerio kod kolege iz firme koji je prošli tjedan dobio auto.

Link to comment
Share on other sites

Šteta. Mislim da je to velika boljka za nas koji ponekad volimo izaći sa asfalta na lakši off road.

Link to comment
Share on other sites

Priprema za putovanje.

IMG_20230722_114623.jpg

IMG_20230722_115010.jpg

IMG_20230722_114615.jpg

IMG_20230722_115020.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ja Jogera malko mjerkam radi izlaska sa asfalta, no jedna od velikih prednosti visokog klirensa je donekle (a jest) poništena odnosno umanjena velikim međuosovinskim razmakom . Nije da ne bi zadovoljila ali ima još vozila koja ću prokontat. U svakom slučaju auto mi se baš dopada.

Link to comment
Share on other sites

Pojavio se problem prilikom montaže krovne kutije. Krovni nosači su jako široki tako da prihvatni vijci koji dolaze sa kutijom ne odgovaraju. Preuski su za samo par milimetara. Morat ću u ponedjeljak u željezariju kupiti šire. Srećom sam se na vrijeme počeo pripremati. Evo slike.

IMG_20230722_192836.jpg

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Vladek said:

Šteta. Mislim da je to velika boljka za nas koji ponekad volimo izaći sa asfalta na lakši off road.

Na Kadjarima se ugradi prekidač i klikne opcija preko ddt4all i aktiviraš extended grip. Vjerojatno se može i na Daciama ako je taj model ikad dolazio s tim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dva sata sam tražio dijelove, ali mislim da je i bolje od originala. Ove su stvari prilično skupe u Njemačkoj. 32€.

IMG_20230724_104621.jpg

IMG_20230724_104616.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo mali update. Dojmovi nakon odvoženih 2000 km. Nas šestero i pas, prtljaga za 4 tjedna godišnjeg odmora.

Jako dobar dojam su ostavili krovni nosači. Generiraju nešto buke kada na njima nema krovne kutije, ali sa kutijom je cijela stvar skoro bezšumna. Odlučio sam voziti brzinom od 130 na sat jer je sama krovna kutija jeftina i tanke plastike.

Druga dobra stvar je da je auto dobro aerodinamički riješen. Putem je na dva mjesta padala kiša. Ono što mi se sviđa je da se zadnja šajba ne šporkava. Vrlo rijetko (samo radi probe) sam koristio zadnji brisač, a i uređaj za pranje.

Samo putovanje je proteklo izvrsno. Krenuli smo iz Njemačke u 4 sata ujutro u predprošli utorak. Djeca su spavala prvih 5 sati. Vinjete i tunelarine sam kupio unaprijed za cijelo putovanje u Wiesbadenu. Nisam se umorio niti najmanje. Auto vozi na 3000 okretaja 130 km/u što je potpuno ok.

Sada ono lošije:

Ubrzanje i prestizanje traje dugo.

Potrošnja na plin je velika. Oko 10 litara na 100. Zadnji tank plina (40 litara) je trajao samo 300km.

 

 

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

ja ne kuzim sta trazite vi na 130kmh, 6 osoba + pas + natovaren auto + krovna kutija lose kvalitete...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, zmajo said:

Potrošnja na plin je velika. Oko 10 litara na 100. Zadnji tank plina (40 litara) je trajao samo 300km.

Jesi probao samo na benzin kakva je situacija? Meni na focusu je bila mala razlika u potrošnji benzin / plin. Rekao bih cca 5%. Sa kutijom i 2 osobe je gutnuo 9l bez problema. Ista stvar za bengu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Jesi probao samo na benzin kakva je situacija? Meni na focusu je bila mala razlika u potrošnji benzin / plin. Rekao bih cca 5%. Sa kutijom i 2 osobe je gutnuo 9l bez problema. Ista stvar za bengu.

U tome i jest stvar razlika između benzine i plina je preko 30%. Na benzinu troši 7.5. a na plin 10.5 na mojoj standardnoj relaciji kuća-posao.Frenchkey kaže da Sandero njegove obitelji ne prelazi 7.5 l na plin. Ovih 13.3 litre plina mi je fakat previše.

IMG_20230806_103129.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zmajo said:

U tome i jest stvar razlika između benzine i plina je preko 30%. Na benzinu troši 7.5. a na plin 10.5 na mojoj standardnoj relaciji kuća-posao.Frenchkey kaže da Sandero njegove obitelji ne prelazi 7.5 l na plin. Ovih 13.3 litre plina mi je fakat previše.

To mi nesto jako cudno. Vozio sam vise autombila na plin i nikada nije bilo preko 10%. Cak 10% razlike je bilo u ekstreminm uvjetima. Naravno pricamo u ubrizgavanju plina, ne fladja ili slicno, dakle 4 injektora. Ja bi probao skociti do autokuce i vidjeti sto oni kazu...

Inace ako mi je putni kompjuter pokazaviao recimo 8.0l potrosnju, realna na plin nije puno otstupala, recimo 8.2 bi bila. I tako na svim autima. Naravno tvornicku ugradnju nikada nisam imao pa o tome ne znam puno. Ali kod naknadnih kompjuter ne moze znati na koje gorivo radi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oko 20 posto plina vise trosi, imao ga...a to tvornicki sto pokazuje koliko plina trosi to me živo zanima kako važe procjenu i kako to racuna. Al to je to. Benzinci na vecim brzinama puno više troše od dizela kad bi gledao nekakvu krivulju sa pocetnom potrosnjom.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, macak said:

Dali ima razlike u perfomansama plin-benzin..? 

Vozim ga još uvijek lagano. Auto ima nešto oko 4600 kilometara. Tako da nisam primjetio razliku.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, zmajo said:

Vozim ga još uvijek lagano. Auto ima nešto oko 4600 kilometara. Tako da nisam primjetio razliku.

Onda ti je to vjerovatno normala.. Tvornicki je ustiman da se isto ponasa na plinu i benzinu..

Jer naknadno ugradjen plin nema iste perfomanse kao kad se vozi na benzinu... Jer se smanji malo snaga radi potrosnje... I vecinom su kod naknadno odstupanja max 1litar..Ja bi znao ljeti otic do servisera da malo pojaca mapu radi klime.I trena di sam svaki dan jer iman dosta jakih uzbrdica..I onda bi to bilo do 2 litra vise ali je snaga bila li la kao na benzin da vozis.. 

Link to comment
Share on other sites

Gledajući veličinu automobila, osobe, psa, stvari, krovnu kutiju...potrošnja 10 litara plina je po meni super dobro. Toliko troši prazan Scenic 1.6 16V sa plinskom instalacijom na otvorenoj cesti - autoput.

7 hours ago, Ruske said:

ja ne kuzim sta trazite vi na 130kmh, 6 osoba + pas + natovaren auto + krovna kutija lose kvalitete...

Nepotreban komentar u ovoj temi. Meni je sasvim normalno da se vozi autoputem pri toj brzini. Pogotovo kada je potrebno prevaliti veći broj kilometara. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.