Jump to content

Laguna 2 2005 1,9 set klipnjača


Reno2

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

Gdje se može naći, naručiti, kupiti.. set klipnjača za Lagunu 2005 1,9dci 88kw ?

Edited by Reno2
Link to comment
Share on other sites

  • Reno2 changed the title to Laguna 2 2005 1,9 set klipnjača

Oko 200€ je bila nova komad. Krajnje neisplativo to ići raditi. 
Sve 4 su loše? Šta im se desilo? Lezaji na bolcenu su loši ili su ljubičaste na letećem?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, laci said:

Oko 200€ je bila nova komad. Krajnje neisplativo to ići raditi. 
Sve 4 su loše? Šta im se desilo? Lezaji na bolcenu su loši ili su ljubičaste na letećem?

Dakle, curkalo ispod ulje, ništa strašno, promijenio dihtung na karteru, oprali sve, kaže majstor dođi za 15ak dana...ja došo i opet slinavo. Otvorio neko crijevo gore blizu kilera( sry nisam baš od motora i djelova) i iz njega lagano puše i lagano dimi, veli majstor to tako nebi trebalo 🫣. E sad, on mi je predložio ili prodaju auta ili malu generalku koja obuhvaća i te klipnjače, ali onda veli on, vozi sljedećih 10 godina... novi/drugi auto sad ne mogu kupovati jer imam doma radove, djelove koje mi je nabrojao plus strojna obrada glave i taj set klipnjača + posao, ispalo oko 2000€. Sve sam manavio osim tih klipnjača. 

Uglavnom, na njemu su novi amortizeri, sva 4 diska, pločice,  nova električna ručna, spone, kugle, na 250k (sad će 300) promijenjen zupčasti...fakat sam ga htio srediti i sad ovo došlo iako auto vuče bez greške i uz klimu. 🤷‍♂️

Link to comment
Share on other sites

iskreno nebih stavio ruku u vatru da do sad vec jednom nije bio raskapan taj motor na toj kilometrazi.

mozes uloziti te novce , no uzmi u obzir da i kad ulozis te novce nesto se moze pokvariti jer je taj motor pouzdan ko .. turska valuta

Nebih ti se bas zakleo u ovo "sve sam napavio osim tih klipnjaca" jer hoce taj motor i ulje povuc, turbina otic, vodu gubit , ima tu jos igranki.

 

no opet naravno nemas kaj kupit ispod 4-5k€

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Reno2 said:

Dakle, curkalo ispod ulje, ništa strašno, promijenio dihtung na karteru, oprali sve, kaže majstor dođi za 15ak dana...ja došo i opet slinavo. Otvorio neko crijevo gore blizu kilera( sry nisam baš od motora i djelova) i iz njega lagano puše i lagano dimi, veli majstor to tako nebi trebalo 🫣. E sad, on mi je predložio ili prodaju auta ili malu generalku koja obuhvaća i te klipnjače, ali onda veli on, vozi sljedećih 10 godina... novi/drugi auto sad ne mogu kupovati jer imam doma radove, djelove koje mi je nabrojao plus strojna obrada glave i taj set klipnjača + posao, ispalo oko 2000€. Sve sam manavio osim tih klipnjača. 

Uglavnom, na njemu su novi amortizeri, sva 4 diska, pločice,  nova električna ručna, spone, kugle, na 250k (sad će 300) promijenjen zupčasti...fakat sam ga htio srediti i sad ovo došlo iako auto vuče bez greške i uz klimu. 🤷‍♂️

Pa što nisi onda negdje na otpadu ovdje ili vani nabavio drugi motorl, ima tog samo se treba malo angažirat.

Link to comment
Share on other sites

Mala generalka koja obuhvaća klipnjače.. šta mu znaci onda prava generalna?  kako misli promijeniti klipnjače bez da skida glavu i vadi klipove? I na klipovima su garant raskloncani kanali od karika.. daj malo popis nabavljenih dijelova ili neku ponudu sto ti je dao, ovako na daljinu s raspoloživim info izgleda kao da netko tu nekog malo ženi

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 .Upravo tako tu neko nekog obuva, jel taj čovjek opće otvorio motor , ili nisi dobro razumio ili ti je ko što drugi vele dao neki spisak potrebnog materijala i defektažu kvara . U svakom slučaju premalo informacija . Ja bi ljepo zaobišao dotičnog čovjeka i otišao dalje . Naravno pod uvjetom da je sve tako kako kažeš tj da si dobro razumio.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, trapavi said:

 .Upravo tako tu neko nekog obuva, jel taj čovjek opće otvorio motor , ili nisi dobro razumio ili ti je ko što drugi vele dao neki spisak potrebnog materijala i defektažu kvara . U svakom slučaju premalo informacija . Ja bi ljepo zaobišao dotičnog čovjeka i otišao dalje . Naravno pod uvjetom da je sve tako kako kažeš tj da si dobro razumio.

Ne, motor nije otvaran, sve što mi je rekao je nakon što je vidio da dim blago sive boje ide iz te cijevi. Znači, mehaničar mi je sugerirao šta da napravim...stavljam sliku djelova što mi je napisao... tu još nema strojno obrade glave i tih klipnjača. Danas sam zvao Reno u Zaprešiću i vele da klipnjača nema za naručiti.

Screenshot_20230704_195722_Gallery.jpg

22 hours ago, hrvojexyz said:

iskreno nebih stavio ruku u vatru da do sad vec jednom nije bio raskapan taj motor na toj kilometrazi.

mozes uloziti te novce , no uzmi u obzir da i kad ulozis te novce nesto se moze pokvariti jer je taj motor pouzdan ko .. turska valuta

Nebih ti se bas zakleo u ovo "sve sam napavio osim tih klipnjaca" jer hoce taj motor i ulje povuc, turbina otic, vodu gubit , ima tu jos igranki.

 

no opet naravno nemas kaj kupit ispod 4-5k€

Auto sam kupio od pouzdanog čovjeka I znam što je rođeno, zato sam i ulagao u njega jer mi je auto predobar izgledom, udobnošću...naravno za tu godinu...zupčasti je 2x do sada mjenjan, turbina jedino ako je mjenjana onda prije 100k, još uvjek je originalna gore, 90% kilometara je napravljeno na obilaznicama i autocestama, vožnja 120 na tempomatu, kočenja minimalna, zavoji normalni, stvarno ne vozim trke, ne silujem ga...i znam da za nju ne mogu dobiti koliko sam uložio, zato sam i odlučio još ovo napraviti i voziti dok ne dobijem na lotu🤣

Dakle jedino što me j**e su te klipnjače jer ih se više nemože naručiti nove🤨

Link to comment
Share on other sites

Kako može naručivati klipne prstenove kad nije otvorio motor i izvadio klipove ?. A što ako kad izvadi klipove vidi da su prošireni kanali klipnih prstenova. Što onda ? tada sve to što je napisano pada u vodu . Što ako je cilindar proširen i nije dovoljna zamjena klipnih prstenova . Da sad ne nabrajam bježi što dalje od tog majstora jer ćeš požalit to možeš bit siguran . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daj slikaj tu fantomsku cijev iz koje dimi sivo. 
Pajdo bi ti mijenjao klipnjače a klipove ne?

Izgleda da ima neku yebenu kristalnu kuglu, moja ima mali domet i šum na signalu al mensečini da bi trebao otići do još bar jednog mehaničara da ti kaže šta misli prije nego ti ovaj sumnjivi krene u operaciju guljenje.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kako sam i rekao nastavi li suradnju sa dotičnim sigurno će jako požalit. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, trapavi said:

Kako može naručivati klipne prstenove kad nije otvorio motor i izvadio klipove ?. A što ako kad izvadi klipove vidi da su prošireni kanali klipnih prstenova. Što onda ? tada sve to što je napisano pada u vodu . Što ako je cilindar proširen i nije dovoljna zamjena klipnih prstenova . Da sad ne nabrajam bježi što dalje od tog majstora jer ćeš požalit to možeš bit siguran . 

E sad me baš bedirate🤦‍♂️ali neka, to mi je drago jer zato jeste tu i zato grupa postoji.SVAKA ČAST

Vidim i da se puunooo razumijete💪💪Neznam što bi rekao, znam da je mehaničar klasa, znamo se, vjerujem da mi nebi govorio gluposti. 

8 hours ago, laci said:

Daj slikaj tu fantomsku cijev iz koje dimi sivo. 
Pajdo bi ti mijenjao klipnjače a klipove ne?

Izgleda da ima neku yebenu kristalnu kuglu, moja ima mali domet i šum na signalu al mensečini da bi trebao otići do još bar jednog mehaničara da ti kaže šta misli prije nego ti ovaj sumnjivi krene u operaciju guljenje.

Budem u petak, dapače...taman ga odvezao na poliranje 

8 hours ago, laci said:

Daj slikaj tu fantomsku cijev iz koje dimi sivo. 
Pajdo bi ti mijenjao klipnjače a klipove ne?

Izgleda da ima neku yebenu kristalnu kuglu, moja ima mali domet i šum na signalu al mensečini da bi trebao otići do još bar jednog mehaničara da ti kaže šta misli prije nego ti ovaj sumnjivi krene u operaciju guljenje.

Evo, našao sam sliku na neku...ova crveno označena (žuto od prije) još je jednu cujev izvadio, nisam siguran koju, ali tamo negdje u djelu motora ispod desnog brisača

Screenshot_20230705_084952_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Može taj biti i klasa kako kažeš ali je izgleda i vidovit , no sretno ti bilo . Ajde nađi negdje sliku klipa sa prstenovima ako se već baš ništa ne kužiš i kaži jer to će ti zdrav razum reći kako ćeš znat danije proširen ili oštećen kanal u kome je klipni prsten . Naravno to kad je u cilindru tj nije klip izvađen .  A proširenje cilinndra kako je izmjerio u zatvorenom motoru . No vidim da mu vjeruješ pa još jednom sretno .

Link to comment
Share on other sites

I mislio sam da je fantomska cijev odušak. Označena crveno. Ovo žuto je senzor tlaka a cijev na kojoj senalazi je od interkulera do motora i vjerojatno je nju skidao i pokazivao ti kako je masna unutra. Na 80%auti su zauljene cijevi interkulera. A ovaj odušak..treba li šta rec?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ma sve novo i gas

taj auto i kad je ko nov ne vrijedi koliko ce te doci dijelovi za generalku sa novim klipnjacama

plus ruke i potrosni materijal normalno

 

koji je uopce problem sa autom?

Edited by robyakarider
Link to comment
Share on other sites

"Otvorio neko crijevo gore blizu kilera( sry nisam baš od motora i djelova) i iz njega lagano puše i lagano dimi"

Troši li auto ulje i ako troši koliko? Ima li kompresiju i kolika je na svakom pojedinom cilindru? Pali li auto i kako? Ti bi radio generalku (eventualno polu generalku) na osnovu naklapanja majstora da motor baca previše dima na "iberlauf".

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da podvučem crtu na sve ove postove i malo ti uljudnije kažem što.ti ljudi žele reći. ( većina ovih koji su ti odgovorili su ili automehaničari koji žive od toga ili opako zastranili članovi koji se dobro razumiju u problematiku iako nisu mehaničari strukom)

Postoje razni drugi pokazatelji da je motor spreman za generalku (i zamjenu klipnjača, prstenova i klipova), a dim iz iberlaufa i ulje na iberlaufu nije jedan od njih. 

Svaki dizel sa kilometražom preko 100tkm ima taj problem koji je tebi mehaničar naveo. 

Prije nego se odlučiš na otvaranje motora provjeri kompresiju, da li motor troši ulje, da li troši vodu, da li ima pad snage itd.

Vjerojatno je malo turbina oslabila i propušta ulje i zato ga imaš na iberlaufu.

Možda smo mi nešto krivo razumili iz tvojih tekstova, možda si tinkrivo shvatio mehaničara pa krivo prenio. U svakom slučaju vrijedilo bi provjeriti mnoge stvari i čuti drugo mišljenje pa se onda odlučiti na generalku motora.

 

A tebe molim da s nama podijeliš iskustvo i šta si odlučio kako bi znali i ubuduće davati točne informacije i savjete.

 

Sretno ti s ovim.

Ali mislim da bi laguna mogla još pokoju tisućicu kilometara odvoziti bez otvaranja i probema

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.