Jump to content

Clio MK1 PH2 - prvi project car


dominik1

Recommended Posts

Pusti ti Klija......deder ti nama pokaži tu četvorku šta se obnavlja......to je bitno:yeah:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kasnije ću slikat u kakvom je sad stanju. Uglavnom za 500 eura smo kupili GTLa, otprilike 88 godina, bio u nekoj ExYu firmi, otisla u stečaj te je on odtad parkiran bio. Karoserija zdrava skroz, nema ni trunka hrđe, motor 140tkm (koliko mi je u sjećanju), radi ko urica, nema lufta na leptiru u karburatoru, no problem je šta nema papire radi stečaja, no tu ulijeće drugi GTL kojeg imamo.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Spreman za bojanje, koje će se dogoditi za cca mjesec dana

20230728_090926.jpg

20230728_090916.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Zadnje blatobrane nećete skidati? Tko zna šta se krije ispod spoja 

Jel se to meni čini ili oba donja ruba zadnjih vrata imaju ruzine?

Kakvi su donji krajeve okvira (štokova) vrata prednjih i zadnji?

Kakva je lijeva britvela zadnjih vrata na krovu?

 

R4 bez ruzine je čista utopija i takvog nisam našao, osim da nije netom izašao od limara.

 

Kakva je šasija? Tek taj dio me zanima?

 

I čini mi se da tu ima još dosta pripreme prije farbanja.

 

Malo oprezan biti sa izjavama "potpuna restauracija" jer sam se nagledao takvih potpunih restauracija koje su daleko od toga. 

Za laika ovo izgleda vrhunski, ali za ikoga tko se imalo razumije u R4 to će biti daleko od vrhunske obnove

 

Čisto da ne misliš kako ti solim pamet i pametujem bez pokrića, sve sam to prošao.

Ovdje možeš pogledati moju obnovu jednog GTL-a

 

Da ne bi  mislio da sam umišljeni govnar, daleko od toga, ako ti treba ikakav savjet ili pomoć samo pitaj, rado ću ti pomoći da još jedan R4 ostane na našim cestama.

U svakom slučaju za 500€ odlična (čak bi rekao i vrhunska) baza za jednu jednostavnu i brzu obnovu.

I tko god se na forumu pojavi sa željom da jednom R4 udahne novi život podržavam ga svim srcem, dušom i umom.

 

P.S. Otvori drugu temu pa trpaj slike i šta se radi da možemo nesmetano pratiti

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nasatavljam sa Cliom, sljedeće je otić i upisat felge i auspuh, dakle atest (felge odstupaju 0.89%, valjda neću morat u Taho ST po papir koliko znam). U planu mi je trenutno napravit cijev sa prirubnicama koja će doć na misto katalizatora, tako da mogu na 4 vide skinit kat i stavit cijev, te lako kasnije za tehnički vratiti istog.

Danas ću još i kako stignem napravit mali datalog, čini mi se da je fibra malo visoka, na 80kmh mi je nešto više kazaljka nego sredina, možda termostat malo zapinje, kiler je novi, i kad san kupia auto sam napravio coolant flush, tako da bi cijeli sistem trebao biti višemanje čist. Također sam iščitao softver sa tvoričkog ECU, kad već imam tu mogućnost, zašto ne i iskoristiti 😁, vidjet ćemo što se i tu da napraviti. 

Prednju lijevu maglenku sam našao, na autu trenutno fali staklo na njoj, trebala bi stići sljedeći tjedan. Još bi trebalo opiturat zadnja desna vrata, ispuca je lak (zanimljivo samo na tim vratima, možda su bila udrena prije pa je loše obojano).

Ima san nekih problema sa lerom, povremeno bi mi se događalo kad ga upalim da digne ler na 1400-1500, no zasad mi se čini da sam to riješio stiskanjem stopica ler motora i čišćenjem kontakata. Ako se ponovi zamijenit ću motorić. 

Toliko za danas

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako uspiješ šta na epromu načačkat šaljem ti svoj ecu odmah 😁 znali su stavljat monopoint od lagune 1.8 (fizički paše samo treba malo rupu u usisnoj proširit jer je veći leptir) pa se doda malo kuta paljenja i tako kako to već ide... pa eto malo da imaš o čemu mislit 🤪

Autić je za te novce bombon 👌 🍬

Link to comment
Share on other sites

koristis WinOLS ili nesto drugo, trece ?

sta se tice hladjenja si siguran da nije ostalo zraka u sustavu ? i jos bitnije da je hladnjak dobro protocan i da tece voda kroz sva "rebarca"

za katalizator uzmi "V-band" mnogo lakse i bolje od flandje.. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MilosB said:

koristis WinOLS ili nesto drugo, trece ?

sta se tice hladjenja si siguran da nije ostalo zraka u sustavu ? i jos bitnije da je hladnjak dobro protocan i da tece voda kroz sva "rebarca"

za katalizator uzmi "V-band" mnogo lakse i bolje od flandje.. 

6 flanzi sa 2 rupe od lastovcica rezanih na plazmu ja mislim da je bilo oko 20-25€ za to ne može jedan set v banda kupit, a o kvalitei tih od 25€ i ne brtvljenju neću trošiti rijeci... flanza ako se napravi sa preklopom da cijev ulazi u flanzu (tipa muško-žensko) onda i bez brtve drži, bar na jedno 548 spojeva koliko sam napravio na taj način ✌️😁

 

E i mislim da Clio nema odzracnika, bar moj 1.4 nema... 🤔 Jednu stvar koju uvijek radim na tim autima sa rekao bi "klasičnim" termostatom je da na istom izbusim rupicu od 2-3 mm čisto da se taj zračni čep lakše izbaci

Edited by Lix
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

za manje promjere vjerujem da flandja lijepo drzi pogotovo ako je dovoljno debela (sarafi su relativno blizu i flandja ima dosta mesa) kod vecih promjera 2.5 - 3" vec bude razmak prevelik i ne stiska lijepo.. 

Link to comment
Share on other sites

Stavit ću sliku kakva mi je fibra pri vožnji na otvorenoj cesti, prije toga sam bio u gradu, nije da se pali ventilator ali mi je nekako neugodno visoko i ne spušta do sredine dok ne kresnem grijanje u autu. Nisan stiga još provozat se sa dijagnozom pa vidit o kojin točno vrijednostima pričamo. Stari mi kaže da je sve to ok, vani je 30-35c...

Je, koristin WinOls, koristin par različitih softvera ali za ovakvu staru krntiju samo WinOls ti pomaže😝. Zanimljivo je da cili auto radi na dvi mape - Base Spark map i Base Injection map. Naravno da su tu korekcije uz pomoć lambda sonde, MAPa, TPSa i slično, ali kad se usporedi sa današnjim nečim, za primjer nova Toyota Supra, vidio sam softver, 2.0T, 500njak mapa, od toga 100njak Spark mapa🫣.

Zaboravia san prije napomenit da san onu alu cijev sa auspuha šta ide na usis primistija tako da vuče zrak od isprid auta, jer je ona bimetalna klapna blokala pa mi je praktički vuka toplo cilo vrime, na zimu cu to vratit ili bar približit auspuhu, iako ja u Dalmaciji i neviđam neke velike minuse. 

Nisam se još igra sa softverom, vani je opako vruće, plus tek kad budem siguran da je sve u redu sa hlađenjem mogu se ić malo igrat, malo kut paljenja, malo ćemo vidit šta se da sa injectionon👌

20230803_210548.jpg

Edited by dominik1
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je temperatura normalna, tako i meni bude, možeš baciti oko na termostat drže ga svi vide nego što šteta antifriza... Tek sad vidim, nije ni čudo šta kuha sirota vuče pun tank goriva za sobom 🤣

Za mapu javi kad probaš 😁

6 hours ago, MilosB said:

za manje promjere vjerujem da flandja lijepo drzi pogotovo ako je dovoljno debela (sarafi su relativno blizu i flandja ima dosta mesa) kod vecih promjera 2.5 - 3" vec bude razmak prevelik i ne stiska lijepo.. 

Upravo zbog toga se radi preklop, da ne moraš silovat vide i da to drži bez obzira dali je površina savršeno ravna ili ne, jer ruku na srce flanza rezana na plazmu bez daljnje obrade i nije ravna ✌️

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sajla kvačila mi je pri kraju, čitaj triba pod hitno minjat, ima li neka preporuka ili šta padne pod ruku? Vidia san na AutoKreši ATF i TRW, zvat ću sad Intercars

Link to comment
Share on other sites

trw.. kineske su pre mekane i rastegnu se prebrzo

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Malo pauze, bili smo na godišnjem hehe...

Opet mi se povremeno javlja problem trzanja pri motornom kočenju. Stanem sa strane ceste, promrdam utičnicu od TPSa i bude ok do kraja vožnje. Nekad i nakon toga bude ok, no često mi već iduće paljenje opet trzucka. Isto se nekad događa sa motorićem ler gasa, upalim ga na hladno, on skoči na 1800rpm i kad promrdam utičnicu spust na 1000-1100... Mislim da cu morati skinuti bužir na utičnici pa prilemit to malo, vidjeti ćemo još.

U nekoj dalekoj budućnosti, razmišljam se već neko vrijeme o nabavci 1.8 16v (iz Clia, 135ks). Našao sam ih već par u nizozemskoj, cijena je oko 700e, plus 300e dostave na paleti na kućnu adresu... no zasada sve to ostaje upitno, ipak sam student. Za trenutne potrebe i više nego odličan je Clio. Dogodine možda uzeti nešto zeru jače i da ima klimu😁 

Nije mi još sajla kvačila došla (hvala Intercars, naručeno 14.8 iz Poljske), ova mi riba da povremeno mi bude teško fluidno krenit s autom.

Šta se tiče čvrke/katrice, čekamo još bojanje pa nakon toga ide nadopuna teme.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dominik1 said:

Nije mi još sajla kvačila došla (hvala Intercars, naručeno 14.8 iz Poljske), ova mi riba da povremeno mi bude teško fluidno krenit s autom.

 

Jesi li siguran za sajlu? Da nije potisni? Imao sam sličnih problema i simptomi su bili isti samo sam ja pritiskao kao sivonja dok nije zacvikao i strgao sajlu i bužir.

Link to comment
Share on other sites

Jedan dan mi je radilo normalno kvačilo, i onda opet isto, moguće da je i potisni, lakše mi je sajlu zamijenit pa vidit

Edit: kad se ugrije radi lipse, evo sad sam sjeo u auto i radi ok, u suncu je cijeli dan

Edited by dominik1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dominik1 said:

Jedan dan mi je radilo normalno kvačilo, i onda opet isto, moguće da je i potisni, lakše mi je sajlu zamijenit pa vidit

Edit: kad se ugrije radi lipse, evo sad sam sjeo u auto i radi ok, u suncu je cijeli dan

Ista stvar, kad se zgrije onda je malo bolje ali na hladno se naradiš kao rudar.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.