Jump to content

R4 GTL projekt


dominik1

Recommended Posts

Evo pošto je očito puno više zanimacije za ovu staru zvijer vrime je da otvorin i ovo (nemoš virovat dva projekta odjednon, stari i sin😁).

Uglavnom da se ponovim šta san dosad napisa. Imamo trenutno 5 R4, 3 GTL i 2 TL, stari mi je u mladosti vozija zelenog TL pa ga je uvatila nostalgija i uvatija se kopat i tražit. Prvi TL kojeg smo uzeli nesićan se odakle je, u glavnom pitanju je bijeli, generalno loše do ok stanje, motor radi, unutrašnjost više manje ok, kakvo je stanje sa ruzinom nemam pojma. Nakon toga kupujemo 2 R4 zajedno sa Brača, GTL i TL, oba u relativno lošem stanju no imaju oboje papire, ovaj TL sa Brača je onaj prastari 70-x godište koji san spominja, mjenjač neki čudan, stari mi je reka koji je ali zaboravio sam, paljenje na ručku naprijed, metalna maska (u potrazi smo za ovime), itd. GTL sa Brača je zelene boje, jako loše stanje, fali dosta stvari, ali taj GTL je prva generacija GTL-a, doboši naprid, interijer isti ka u TL-a. Oba su uzeta za neku smišnu lovu, tipa 200-300 eura (ukupno).

Nakon ta 3 R4, kupujemo metalik plavoga GTL koji je bia registriran do 2019, i tog san ja triba vozit. Na satu 533tkm, no radija je i vozija ka urica. Nakon šta smo ga doveli vidili smo da je puka nazad krak šasije ispod gepeka, tako da je on rastavljen, školjka je spremljena, šasija je za škovace. Interijer 3/5, spremljen sa strane, karirano crveno plave boje.

Nakon tog GTLa, uzimamo ovog kojeg ste vidili na slikama, dakle plaćen 500 eura, nema papire, EXYu firma, itd. Uglavnom, extra zdrav, limarskih radova gotovo da i nije bilo, šasija je u odličnom stanju, ima nekih sitnica ali su to sve potpuno zanemarive točke. Ovo šta je kolega @petak pita u drugoj temi, ne vršimo mi pripremu za pituranje, sve će nan pitur rišit, mi smo ga potpuno rastavili i napravili ono postolje na 4 kotača tako da se može micat bez problema i ić na vučnu. Ovo šta ste pitali za oko vrata i britvela, slikam sve kasnije, nema hrđe, ako i ima nešto sitno sve je jako površinski. 

E sad ovo "potpuna restauracija" - ka šta san i reka ovo nije moj projekt pa ću citirat svog starog: "svaku vidu ćemo zaminit/popravit/xyz", tako da nije do mene oće li to bit "potpuna potpuna" ili potpuna restauracija. Ja smatram da to kako god bilo će na kraju ispast jako lip autić ( za maznit koji put đir do faksa😅

Slike kasnije, tipkam sa laptopa.

 

EDIT: i nije ovo jedini R4 kojeg ćemo složit, treba i TLu udahnit život :)

Edited by dominik1
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nemoj se idit, molin te! :bigl:

 

Samo sam zaluđen sa R4 pa me onda on više zanima i puno detaljnije i temeljitije promatram projekte. 

 

Samo ga uredite kako Vama odgovara.....bitno je da je na cesti.

 

Taj iz 70tih vjerojatno ima mjenjač sa rikvercom na mjestu prve brzine. Možda čak i 6V struja. Ali onda bi mora biti s početka 70tih.

Kasniji modeli u 70tima su imali normalni mjenjač (ali je bio drugačijeg izgleda od onog u TL-u i GTL-u) i 12V struju.

 

PS. Ponuda za savjet, pomoć, suradnju i dalje stoji. :serv:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

Nemoj se idit, molin te! :bigl:

 

Samo sam zaluđen sa R4 pa me onda on više zanima i puno detaljnije i temeljitije promatram projekte. 

 

Samo ga uredite kako Vama odgovara.....bitno je da je na cesti.

 

Taj iz 70tih vjerojatno ima mjenjač sa rikvercom na mjestu prve brzine. Možda čak i 6V struja. Ali onda bi mora biti s početka 70tih.

Kasniji modeli u 70tima su imali normalni mjenjač (ali je bio drugačijeg izgleda od onog u TL-u i GTL-u) i 12V struju.

 

PS. Ponuda za savjet, pomoć, suradnju i dalje stoji. :serv:

Nisan se najidia kolega, normalno da nisam😁

Samo nastojin ostat čistog obraza, ako nije objektivno potpuna restauracija onda nije, nema problema, neću da se priča po forumu, ovo je oni ća je reka da će ga skroz napravit pa ga je samo popitura!😝

U svakom slučaju hvala na toj ponudi, iskoristit ću je kad tad! Do daljnjega ubacim još slika, a temu nastavljamo kad opituramo školjku. ž

Je, getriba je ta sa rikvercom na mistu prve brzine, a moguće čak i da je 6V, mislin da mi je čak stari i reka da je

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Respekt za entuzijazam. Puno sreće.

Na kolegu  @petak se uvijek možeš osloniti. Govorim iz osobnog iskustva. Moj projekt je podržao i ispratio do zadnjeg detalja. Pomogao nebrojeno puta savjetom i jednim malim ali vrlo vrijednim paketićem sitnih dijelova koje je bilo muka naći. Evo ako će biti od ikakve pomoći moj projekt i stojim na raspolaganju svojim skromnim znanjem. Naravno da očekujemo i slike napretka.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.