Jump to content

Troši lijevu gumu sa nutarnje strane 🫤


Rikardo

Recommended Posts

Laguna mi neravnomjerno troši lijevu gumu. Samo lijevu i to sa nutarnje strane.

Zna li netko u čemu bi mogao biti problem?

Link to comment
Share on other sites

Prednju ili zadnju?

Ima li lufta u kotaču? Vuče li auto u jednu stranu? Čuju li se kakvi zvukovi iz kotača, volana, ovjesa? 

Ako je prednja u pitanju. 

Dignuti auto i viditi kugle, krajnike i spone volana, amortizer.

Ako sve izgleda dobro i stvarno je dobro, onda špur iliti optika kotača kako bi se podesio prednji lijevi kotač. 

Ako je zadnja u pitanju pregledati "selene" iliti gumene nosače zadnjeg mosta. Po potrebi zamijeniti. 

Pod uvjetom da ništa nije udareno i iskrivljeno

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, petak said:

Ima li lufta u kotaču? Vuče li auto u jednu stranu? Čuju li se kakvi zvukovi iz kotača, volana, ovjesa? 

Dignuti auto i viditi kugle, krajnik i spolne volana, amortizer.

Ako sve izgleda dobro i stvarno je dobro, onda špur iliti optika kotača kako bi se podesio prednji lijevi kotač. 

 

Prednju gumu troši, zaboravio napisati. Nikakvog lufta ne čuju neki zvukovi niti vuče u bilo koju stranu.Od prvog dana kako je auto kod mene ( sada četvrta godina ) čuje se lagano neki "tump" prilikom prelaska preko neravnina. Netko je komentirao da taj zvuk može biti do ležaja amortizer ali ranije nije trošio gumu.

Negdje sam čitao da ako je u pitanju optika ne troši samo jednu stranu već obje istovremeno?

Edited by Rikardo
Link to comment
Share on other sites

Uopce ne mora biti, obicno se rasstela jedan kotac koji radi disbalans pa ak se ne reagira se polako prenosi na ostatak.

Odi do dobrog "opticara" prvo, nemas kaj previse diskutirat prije toga.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

povrsinska logika bi nalagala da se obje gume trose jednako ali zapravo ne (neda mi se objasnjati zasto) i jako je ucestalo da samo jedna guma strada.

Link to comment
Share on other sites

Dakako da bi bilo logično, i ne samo logično nego i jedino ispravno. A da ne govorim da svaki savjesni majstor koji štela trap ako primjeti ma i jednu grešku koja može utjecat na to  treba odmah odustat od posla i poslati ili sam otkloniti vlasniku kvar . Nažalost ima ih koji to ne naprave .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Problem riješen. Ipak je bilo samo do geometrije kotača 🙂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.