Jump to content

Talisman (2016) servis na 130 000 km


UserST89

Recommended Posts

Pozdrav ekipa, odnedavno sam vlasnik Talismana 1.6 DCi 160, automatik, Paris Initiale paket opreme. Čeka me malo veći servis, osim tekućih stvari (filteri, ulje, diskovi kočnica) imam 2 veća popravaka:

1. Seleni prednjih vilica treba zamijeniti, ali prema servisu moraju se mijenjati cijele prednje vilice u kompletu - ponuda ovlaštenog servisa 550 eura

2. Prethodni vlasnik (očito glupan), nije mijenjao ulje u mjenjaču u servisnom intervalu (koji je 90 000), pa bih ga ja sada promijenio - ponuda ovlaštenog servisa 500 eura.

Ono što me zanima je vaše mišljenje o cijenama ovih radova, te koliki je problem što je ulje u automatskom mjenjaču trebalo promjeniti prije 40 000 km?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, UserST89 said:

 

1. Seleni prednjih vilica treba zamijeniti, ali prema servisu moraju se mijenjati cijele prednje vilice u kompletu - ponuda ovlaštenog servisa 550 eura

Svaki selen se može posebno zamjenit samo se njima neda s tim zajebavat i uprešavat ih jer je lakše skinut vilicu cijelu sa 2 selena i kuglom i novu gore nabacit.

Ako ćeš kupovat o svom trošku uzmi Lemforder.

Neka svaka vilica dođe po 150 eura (a vjerojatno je i jeftinije) i nek te ruke majstora i špur dođu 100 eura opet imaš manji trošak

Što se tiče cijena definitivno ćeš proć jeftinije ako ne ideš u ovlašteni

A ulje u mjenjaču zamjenit moraš svakak, ak je dosad radio kak treba sa starim uljem nebi trebalo bit problema ni sa novim

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima!

Ostale stvari ću riješiti privatno ali mijenjanje ulja u mjenjaču ću dati ovlaštenom servisu, pa me zanima jel u mjenjač ide 6 ili 7 litara ulja?

Link to comment
Share on other sites

Kad ih budes pitao za cijenu ulja u mjenjacu radije budi u sjedecem polozaju

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Kad ih budes pitao za cijenu ulja u mjenjacu radije budi u sjedecem polozaju

Već sam saznao, 500 eura...

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Pitaj ih koliko love je 7 litara 7711579456.

Onda nazovi ford ovlašteni i pitaj koliko love je 7 litara 1490763.

Kupiš tamo gdje je jeftinije, odeš nekom mehaničaru da ti ispusti staro i ulije novo i to je to, platiš mu 2 sata posla i zdravo 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Odlučio sam ulje u ovlaštenom, sve ostalo kod privatnog meštra.

Link to comment
Share on other sites

Pa da imam kakvu takvu sigurnost, nisam baš dobio neke preporuke za dobre meštre koji rade automatske mjenjače...

Čisto da znam, koliko bi me izmjena ulja došla u nekom privatnom servisu?

Edited by UserST89
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, UserST89 said:

Već sam saznao, 500 eura...

Frend to mijenjao lani u neovlastenom, a jedan "poduzetni" djelatnik ovlaštenog donio mu ulje za 150€

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U SSSR-u  je bila stara dobra izreka: dok radi ne diraj. Ja bi to tjerao dok ne stane. 

Vijek tih mjenjača je koliko? 150-170 tkm? A kad krepu dragi Bog ih ne zna popraviti. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

U SSSR-u  je bila stara dobra izreka: dok radi ne diraj. Ja bi to tjerao dok ne stane. 

Vijek tih mjenjača je koliko? 150-170 tkm? A kad krepu dragi Bog ih ne zna popraviti. 

Čemu onda propisani servisni intervali? Znam da ima mjenjača sa lifetime ulje ali ovaj očito nije taj. I jel to provjerena informacija da ti mjenjači ne mogu više od 170 000 km?

Link to comment
Share on other sites

Riječi mog mehaničara. Nadam se da ti neće raditi probleme.  Nijedan automatski nije  bulletproof. Max ima skoro novi A6 i problem. S bivšim je imao problema. I s dsg i s novim koji to nije. ZF. 

Link to comment
Share on other sites

Nadji drugog mehanicara, barem sto se tice mjenjaca.

Stvar je ako nesto ima servisni interval, i ponekad jos servisnu proceduru, onda se toga treba drzati. Znam da kod nekih mjenjaca nije samo izbaci staro ulje, dodaj novo i vozi, ide ispiranje i slicno.

Dalje sam izraz lifetime, ili ti dozivotno, se najcesce ne odnosi na osobu koja ce umrijeti uz taj auto, nego uz predvidjeni rok trajanja autombila. Sada koliko je to je tesko za reci, 150, 200, 250 k km. Da li bi bilo dobro provjeriti i zamijeniti ulje, prema propisanoj prodecuri, prije. Bi, ako se auto planira duze koristiti.

A ako ces spominjati Maxa i sitne probleme sto ima sa Audijima, ja sa Toyotama aposlutno nikakvih problema na automatskim (CVT) mjenjacima, na 2 auta. Jednom 45k km, drugom oko 70k km. Treci necu nista reci, jelda ima za sada 5000km. I eto na 50:50 smo.

Mjenjace, isto kao motore, treba odrzavati i platiti plan odrzavanja od proizvodaca i bude vise manje ok. Da skuplje je kod automatika, ali za to dobijes nesto drugo. Da li to vrijedi nekome ili ne, isto tako osobno i nema smisla raspravljati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sitan problem s audijima a čovjek platio polupopravak 2000 e? Ako su čitao šta je Max tada pisao kad je kod majstora došao da su svi s skoro istim km bili tamo i s istim problemim. Polupopravak 2000 a popravak 4000. Ne možeš svoj auto uspoređivati s ničim jer si kupio do sad sve nove s garancijom. Uostalom tvoje Toyote su cvt. To nije dual clutch.  Neću mijenjati mehaničara jer čovjek je radio u Renaultu i pozna materiju. Naravno da kolegi ne želim nikakav problem i svu sreću s autom. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 31. 10. 2023. at 14:15, Domba said:

A ako ces spominjati Maxa i sitne probleme sto ima sa Audijima, ja sa Toyotama aposlutno nikakvih problema na automatskim (CVT) mjenjacima, na 2 auta. Jednom 45k km, drugom oko 70k km. Treci necu nista reci, jelda ima za sada 5000km. I eto na 50:50 smo.

Nije baš da se DSG-ovi raspadaju na tim kilometražama. Dogodi se ali to je iznimka a ne pravilo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.