Jump to content

Miris goriva u kabini, stražnji dio


Domagoj84

Recommended Posts

Dakle danas popodne nakon otvaranja poklopca prtljažnika umjesto da me zapljusne miris borića iz lidla koji sam stavio prije par dana, ono ko da sam upravo točio IMT-a, sve smrdi po nafti.

Prvo sam ga provjetrava, pa se još malo provoza, pa ga ostavio zatvorenog. Njušio pod haubom sa upaljenim motorom - ništa. Iz ventilacije također ništa (listić je bio na instrument tabli).

Pa sam njuškao po kabini detaljno. Miris intenzivno se osjeti na jednom od dosjeda gdje se "uglavi" lijevo sjedalo srednjeg reda. (slike u prilogu)

Auto igrom slučaja ide mehaničaru u ponediljak ujutro. Sutra mi je plan barem povadit taj srednji red siceva i eventualno nešto od tapecirunga maknut.

Ako išta znači, nisam našao tragove goriva ispod auta.. U rezervoaru kad se ovo pojavilo je bilo nešto više od 1/4, tu negdje je i sad razina.

Ima li netko ideje/moguće uzroke ?

 

fume_smell_wide.thumb.jpg.00c52c2f2deb0b69aa3d80145a0f0b47.jpg

 

fume_smell_zoom.thumb.jpg.5c1253dbc395449db03bc8f4e4bac049.jpg

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Jedino mi pada  na pamet poklopac rezervara ispod sjedala. Da se nije on poremetio

Link to comment
Share on other sites

Izvadio srednji red sjedala, digao tapecirung i neke plastike.

Misliš na ovaj veliki "gornji" poklopac sa slike?

Ima "zračnosti" sa jedne strane, bio je malo "labav".

Dolje na crijevima i samom rezervoaru ima samo prašine..

IMG_20240303_194548_616.jpg

Link to comment
Share on other sites

Znači kugla danas zamijenjena (mehaničar radio), i pregledao crijeva id goriva od-do.

Šta je najbolje, miris famozni se  ne ćuti više jaki, u usporedbi sa par dana prije, skroz iščezao.

Mehaničar rekao "suh ko barut", od/oko motora do rezervoara, oko rezervoara...

Link to comment
Share on other sites

Da je nešto puklo brzo bi znao. I miris će se vratiti. 

Mijenjao si kuglu ili cijelu vilicu? 

Link to comment
Share on other sites

Samo kuglu.. 

Nekako ova moja glava ne može prokuvat zamjenu tako "velikog" djela ovjesa "djelomično".

Mijenjat vilicu ne bi moga prožvakat, samo jednu. Nego obe. Pa bi onda i spone stabilizatora. Pa bi gumice/ležaj stabilizatora. Pa bi me "grizlo" ležajevi amortizeri/ sami amortizeri.. I onda bi ti otišlo u preventivno održavanje par excellence, al nemam realan razlog jer na cesti uistinu je "utegnut", neovisno o brzini.

 

Ako/kad se naredaju drugi seleni / kugla desna,  rado stavljam vilice nove :)

 

Link to comment
Share on other sites

Potpuno te razumijem. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa zasto bis mjenjao cijelu vilicu ako su seleni dobri, vidi se odmah ako su zdravi ili ispucali, ako su zdravi trajati ce jos dosta, mozda i vise nego zamjenska kugla

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ljudi da se svi nasmijete. 

Našao sam izvor "mirisa". U bočnici prtljažnika, sa lijeve strane, pretinac "gore" ispod stakla, bio je nekakv sprej za čišćenje katrana / smole. Zaboravio sam da je tamo. Poklopac je otpao sa njega ili je boca popustila pa je iscurio van i očito se slijevao kroz tapecirung na lijevoj strani, što i objašnjava da sam taj vonj osjetio kroz onu rupu označenu gore na slici.

Ja očito dugo nisam točio IMT-a. Inače bi bio siguran da ovo nije 100% miris dizelskog goriva :D

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Šta taj auto malo troši kad ga toliko dugo nisi točio :hahahe:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Da završim ovo, bitno napomenut - danas sam, khm khm.. IMT-a 😛 vozio na optiku. Volan je vidno bio ulijevo nakon zamjene kugle.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.