Jump to content

Megane 3 1.5dci ili neki drugi?


gag982

Recommended Posts

Pozdrav svima,  u procesu sam kupovine vozila, pa me zanimaju vaša mišljenja. Od prošle godine sam ovdje u Njemačkoj pa bi trebalo da se kupi neko auto jer je malo nezgodno bez auta. Odmah da navedem nisam konkretno ljubitelj neke marke auta posebno, imao sam i punta, logana i clia, tako da više gledam da je auto u sto boljem stanju za navedeni novac. Ono sto odmah mogu reci da ovdje kad nadjes auto da je ok, u smislu da nije lupan i da nije pregazio brdo kilometara,  taj i kosta više nego tu kod nas, što znači samo jedno a to je da kod nas stizu auta sa jako puno km i auta koja su bila razbijena. Izbor sam sveo na nekoliko auta koja sam naisao:

1. Megane 3 phase 2 karavan 1.5dci, isao sam pogledati jedan,  od prvog vlasnika, 95k na satu, 2014. God, 81kw, ocuvan je, ima par sitnih parnica na karoseriji koje ima skoro svaki auto. To mi je za sada favorit. Cijena je 7500e do registracije. Uglavnom kolege sa posla govore da je to puno love, posebno sto je reno, i sto se kasnije teško prodaje i puno gubi na vrijednosti.

2. Za otprilike istu lovu moze da se nadje golf 7, istog godista 1.6 tdi sa 200+ hiljada na satu, ili neki 1.2 tsi benzin sa nešto ispod 200k.

3. Mercedes B klasa, 2. Generacija, isto otprilike sa 200+ hiljada dizel ili benzinac, sa manuelnim mjenjacem, automatik ie skuplji.

4. Mercedes c klase 3. Generacije npr od 2010 ili 2011. Dizel, 220cdi automatik ili manuelac, isto oko 200+ hiljada na satu.

Ako ima neko jos da predlozi neki model, slobodno a također i da kaze misljenja o ovima sto sam naveo. 

Auto bi se koristio za ovdje po gradu i nekoliko puta godišnje dolje kući, eventualno ovdje vikendom neki obilasci.

Link to comment
Share on other sites

Taj megane je kvalitetniji od 1.6tdi ili tsi, ne bih baš rekao da se dci sa malo km teško prodaje 🙃

Link to comment
Share on other sites

Ne obazirem se previše na njihove komentare,  to su uglavnom ovi naši koji voze vag grupaciju. Hocu samo da sagledam situaciju realno. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je od navedenih megane najracoionalnija kupovina 1.5dci i sa tako malo kilometara. 110ks ako zafali možeš podici na 130ks/300nm mehanicar mi ima neku B klasu za obitelj turbo benzinac mapirani kaže da bi je zamjenio za takvu ali 1.5dci i malo pojacao :D

Link to comment
Share on other sites

Megane 3 1.5 dci katavan je jako dobar auto, govorim iz iskustva, kupio takvog novog 2016 i vozio ga 7,5 godina i 190 tkm. Motor odličan, bez ijednog kvara, jaako kultiviran, solidno ide u tom autu i malo troši. Ovjes isto jako dobar, stabilan i udoban auto, elektronika mi se pokazala faultless. Taj suto ako je normalno vožen i održavan sa 95 tkm je još u top stanju..Sve u svemu, taj meg3 je stvarno jako solidan auto i vrlo pouzdan. Možda nije najpogođenijih za recimo loše gradske ceste, ali zato za duža putovanja bilo autocestom ili otvorenim cestama stvarno odličan auto.. Od mana ti mogu izdvojiti, da kvačilo trese kod kretanja (to nije baš pogođeno iako ne utječe na trajnost) i odvodi kišnice ispod šajbe koji se začepe pa uđe voda u pretince ispod vozača ili suvozača..

Sto se  tiče VW auta, opali su u kvaliteti u zadnjih 10 godina, ono dobri su za voziti se i dalje, ali kvarljivi sve više (imam iskustva sa više generacija službenih vw-a). 1.6 tdi je kako naletiš, ali i u slučaju da naletiš na dobar, još uvijek jednu klasu idpod 1.5 dci, po kulturi rada (sorry vw) i ne mogu u istu rečenicu sa 1.5 dci.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Zaboravih jos navesti da je vlasnik prosle godine uradio i veliki servis te zamjenio kompletne kočnice, ima 2 seta guma (nazalost i ljetni je na čeličnim felnama), i zamjenjen anlaser. Auto stvarno lijepo ide,  čini mi se da je prilično udoban. Od nekih nedostataka sto sam vidio je nekoliko sitnih ogrebotina izvana, uglavnom na branicima, vjerovatno od parkinga. Unutra, onaj okvir ventilacionih okvira na sredini se malo guli. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gag982 said:

1. Megane 3 phase 2 karavan 1.5dci, isao sam pogledati jedan,  od prvog vlasnika, 95k na satu, 2014. God, 81kw, ocuvan je, ima par sitnih parnica na karoseriji koje ima skoro svaki auto. To mi je za sada favorit. Cijena je 7500e do registracije. Uglavnom kolege sa posla govore da je to puno love, posebno sto je reno, i sto se kasnije teško prodaje i puno gubi na vrijednosti.

Jel kupujes auto da bi zaradio na njemu, ili sto manje novaca potrosio, ili kupujes auto da bi se vozio?

Link to comment
Share on other sites

Iskreno da bi se vozio i da ne bi stalno pare davao na neke popravke. Da li je po vama cijena korektna za ovo godiste auta i kilometre? Najprije sam gledao hečbek, 1.6 benzince, od 2011, ali su uglavnom bez opreme, i jos mjenjač sa 5 brzina, ta kombinacija plus sto je uglavnom sve autocesta , odmah sam otpisao. Cijene za takve benzince idu od nekih 5500e pa na gore, u zavisnosti od opreme.

Link to comment
Share on other sites

Onda sam zaključi da li ćeš više km napraviti u autu sa 200k km ili 100k km? Motor je najmanji problem, tih motora ima relativno jeftino za kupiti i promijeniti, nego sve ostalo. A i u Njemačkoj su ruke malo drugačije cijenjene nego u Hrvatskoj ili Bosni.

Također si provjeri porez i osiguranje. Znam da je skuplje za dizele, ali koliko nemam pojma. Osiguranje ide prema tome koliko km planiraš proći godišnje. Ne znam točne brojke, vozim benzinca i hibrida.

Link to comment
Share on other sites

1.5 dci sa 6 brzina, neusporedivo sa benzincem 1.6. 2.500 rpm 150 km/h krstarenje uz 6 litara prosjek. 1.5 dci na brzinama 120-140 potpuno nečujan..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.