Jump to content

Megane 4 1.3 TCe program održavanja


mbubnjaric

Recommended Posts

Znači, 01.04.2024 izlazi mi 5 godišnja garancija na auto (kupljen rabljen u Sloveniji ali garancija vrijedi i u Hrvatskoj).

U okviru garancije je i nekakav My revision program po kojem imam pravo na besplatni servis/održavanje do kraja garancije. Pa sam tako za danas dogovorio servis u ovlaštenom servisu. Auto ima 60000 km i 17000 km od zadnjeg servisa.

I praktički sam dobio odbijenicu da nemam pravo na zamjenu ulja jer je kao po programu zamjena ulja na 30000 km.

Da li je to istinito? Ja sam mislio da je 1 godina normalan interval.

Uglavnom, ispratili me lijepo doma bez da su išta napravili, kao sve je mijenjano na zadnjem servisu prije godine dana. OK, možda su u pravu, ali zanima me da li netko ima program servisa za navedeni auto. Čisto da si potvrdim da je ovo s uljem istina.

 

Link to comment
Share on other sites

Pa uvijek je za ulje bilo 30 tisuća ili 24 mjeseca.

Unazad 15 godina je tako, ako ne i više.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma nista. Zaboravi ih. Mijenjas ulje na 15000 km. Imas ulje elf ili castrol gtx, norma rn17fe

ELF EVO FULL-TECH R FE 0W20

Ili

CASTROL GTX RN17 FE 0W20

Cesto je u Renault pakiranju. Treba ti dakle rn17fe acea A5/B5, ne C5.

Druga opcija su RN 17 ulja, 5W30. 

Vidi sta je prije lijevano pa nastavi to.

ELF EVOLUTION FULL-TECH R 5W-30, RN17

Castrol GTX 5W-30 RN17

6 minutes ago, dizna said:

Pa uvijek je za ulje bilo 30 tisuća ili 24 mjeseca.

Unazad 15 godina je tako, ako ne i više.

Neko vrijeme je bilo 20000 km al onda su usrali opet

Zapravo ako vozis duge ture onda dulji interval, ako vozis kratke rute onda kraći interval.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mbubnjaric said:

Znači, 01.04.2024 izlazi mi 5 godišnja garancija na auto (kupljen rabljen u Sloveniji ali garancija vrijedi i u Hrvatskoj).

U okviru garancije je i nekakav My revision program po kojem imam pravo na besplatni servis/održavanje do kraja garancije. Pa sam tako za danas dogovorio servis u ovlaštenom servisu. Auto ima 60000 km i 17000 km od zadnjeg servisa.

I praktički sam dobio odbijenicu da nemam pravo na zamjenu ulja jer je kao po programu zamjena ulja na 30000 km.

Da li je to istinito? Ja sam mislio da je 1 godina normalan interval.

Uglavnom, ispratili me lijepo doma bez da su išta napravili, kao sve je mijenjano na zadnjem servisu prije godine dana. OK, možda su u pravu, ali zanima me da li netko ima program servisa za navedeni auto. Čisto da si potvrdim da je ovo s uljem istina.

 

Istina je imao my revision na meganu 3. Na 15 tkm zamijeni ulje negdje o svom trošku (ne u ovlaštenom), a na 30 tkm u ovlaštenom besplatno - da ti ostane garancija. 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Hvala na info!

Nego, iako je auto bio kod njih na kontroli/servisu nisu mi obrisali poruku "servis potreban".

Kak se to brise. Na youtubeu sam nasao uputu: kontakt, dodjes na poruku, stisnes 5 sekundi OK i onda udjes u taj neki izbornik. Kod mene se nista ne dogodi kako god dugo drzao OK.

Link to comment
Share on other sites

Na meganu 3 sam našao preko YouTubea iste sam poništio..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mbubnjaric said:

Hvala na info!

Nego, iako je auto bio kod njih na kontroli/servisu nisu mi obrisali poruku "servis potreban".

Kak se to brise. Na youtubeu sam nasao uputu: kontakt, dodjes na poruku, stisnes 5 sekundi OK i onda udjes u taj neki izbornik. Kod mene se nista ne dogodi kako god dugo drzao OK.

Ja bi se vratio nazad i pitao što sa porukom? Ono malo se glup pravio :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ako ti placas servis onda je godinu dana ili 20000km a ako oni onda je 2 godine ili 300000km...

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Hvala na uputi za reset servisa, uspio sam.

Sad me samo zanima ovaj RN17 5w30 i RN17FE 0w20.

Koji tip je bolje uzeti?

Link to comment
Share on other sites

A vidi sta su prije stavljali pa stavi to.

Link to comment
Share on other sites

On 28. 03. 2024. at 14:39, mbubnjaric said:

Znači, 01.04.2024 izlazi mi 5 godišnja garancija na auto (kupljen rabljen u Sloveniji ali garancija vrijedi i u Hrvatskoj).

U okviru garancije je i nekakav My revision program po kojem imam pravo na besplatni servis/održavanje do kraja garancije. Pa sam tako za danas dogovorio servis u ovlaštenom servisu. Auto ima 60000 km i 17000 km od zadnjeg servisa.

I praktički sam dobio odbijenicu da nemam pravo na zamjenu ulja jer je kao po programu zamjena ulja na 30000 km.

Da li je to istinito? Ja sam mislio da je 1 godina normalan interval.

Uglavnom, ispratili me lijepo doma bez da su išta napravili, kao sve je mijenjano na zadnjem servisu prije godine dana. OK, možda su u pravu, ali zanima me da li netko ima program servisa za navedeni auto. Čisto da si potvrdim da je ovo s uljem istina.

 

ako su bili bezobrazni onda je stvarno odjebenica i pol.. ako su ti ljudski pokusali objasnit zasto ti to ne mogu odradit pod garancijski rok, ajde de.. ali sad fino svake god ili 15k km radi mali servis i miran si.. kakvih mrtvih 30k km.... to ne bih radio ni da radim tolko godišnje... al to sam ja..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav,

da ne započinjem novi topic odnedavno imam meganea 1.3 TCe iz 2019. i vozilo više nije u garanciji. Odlučio sam promjeniti ulje i filtere godinu dana nakon prošle izmjene sve u ovlaštenom servisu, te sam naknadno po njihovoj preporuci pristao na izmjenu svječica i račun me je izašao 420 eura. U prilogu je račun. Zanima me dali je to puno za sve navedeno što su napravili? Kolika bi bila otprilike razlika da sam ga servisirao u neovlaštenom ako je to moguće reći?

Nisam ni malo upoznat sa cijenama tako da me zanima informacija da znam razmisliti što i kako dalje...

IMG_20240531_223522.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bome su te oderali na ulju, 18,20 EUR za litru RN17 ulja, litra Castrola GTX 5W-30 RN17 je oko 9 EUR u slobodnoj prodaji.
Filter zraka je cca 19,50 EUR, filter ulja 9,50 EUR, jedino svjećice su kao u slobodnoj prodaji.

A 0.2 sata za zamjenit filter zraka neću ni komentiratirati, ako na 1.3TCe nisu nešto promijenili pa je drukčije nego na 1.5dCi onda je to valjda 30 sekundi za zamjenit.

A filter kabine uopće nije mjenjan?

Edited by robimarko
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, robimarko said:

Bome su te oderali na ulju, 18,20 EUR za litru RN17 ulja, litra Castrola GTX 5W-30 RN17 je oko 9 EUR u slobodnoj prodaji.
Filter zraka je cca 19,50 EUR, filter ulja 9,50 EUR, jedino svjećice su kao u slobodnoj prodaji.

A 0.2 sata za zamjenit filter zraka neću ni komentiratirati, ako na 1.3TCe nisu nešto promijenili pa je drukčije nego na 1.5dCi onda je to valjda 30 sekundi za zamjenit.

A filter kabine uopće nije mjenjan?

Ostali filteri su mijenjani prije par mjeseci, mijenjao ih je bivši vlasnik prije nego što sam ga ja kupio. Ulje je trebalo na red doći za godinu dana, no pošto je već prošla godina odlučio sam ga zamijeniti. Dakle razlika ovlašteni/neovlašteni za ovakav servis je barem 100 eura...

Link to comment
Share on other sites

Ma i manje.. ovlasteni se nakon garancije ne isplati. Em fušare, em su im cijene nebo..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Evo mene opet, na proljeće će moj megane 35 000km i 6 godina starosti. Po pravilu bih trebao mijenjati pumpu za vodu, antifriz, mali servis ulje+filter, remen i stavili su filter kabine u ponudu - u ovlaštenom servisu procjena 600ak eura. Mene zanima s obzirom na malo km mijenjati to sve, ili ići na procjenu stanja npr. pumpe za vodu ako je to uopće moguće procjeniti? Ili se ne igrati i mijenjati po preporuci?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Radije mijenjaj, biti bezbrizan ce ti imat puno vecu vrijednost, nego da svaki put sjedas sa knedlom u auto i pitas se hoce li se ovaj put nesta raspast, puknut remen, zaribat pumpa vode, itd. Ako ne daj boze dodje do tako neceg, lupat ces glavom u zid iducih par godina. A prilikom prodaje vozila jednog dana, ces morat objasnjavat da si htio usparat par eura, pa se motor razletio, kao takav prodavatelj sigurno nikom neces pozitivno zapet za oko.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Od kud preporuka za zamjenu pumpe za vodu i koja je problematika s time?

Edited by stefonja
Link to comment
Share on other sites

Punac uma Megane 3 Turčin 1.6 2011. 35 000 na satu. Remen i razvod nikad mijenjani. Sve uredno radi u auto se vozi svaki dan. Imao sam xsaru 1.4i. kupio ju u njenoj 18toj godini.  Prvi remen i pumpa. Nikad mijenjani. Meho skinuo i sve je bilo u super stanju. Imala 180 tkm. 

Ja bi promjenio ali punac neće. Čak sam nudio da ja platim sve. Neće

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Zamijenio bih antifriz, kočionu tekućinu i ulje + filter i to je to. Filter klime ja mijenjam jednom godišnje.

Na mom Kadjaru koji ulazi u desetu godinu i sad ima 175kkm još uvijek je originalna pumpa i remen i to ne mislim mijenjati dok ne budem mijenjao lanac.
 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, stefonja said:

Od kud preporuka za zamjenu pumpe za vodu i koja je problematika s time?

Ima program knjižica održavanja vozila gdje u tabeli piše da se na 6 godina mijenja vodena pumpa. Ako se mora mijenjati nije toliki problem, pretpostavljam da ako već postoji preporuka da nije loše odraditi. Ne bih želio da mi recimo puknuti mikro remen ili nešto slično uzrokuje havariju nekakvu koja će me koštati 3x više. Nije meni nitko u servisu niti igdje rekao da to moram mijenjati. 

No isto tako ako je dovoljno recimo promijeniti remen i antifiz, a pumpu ostaviti opet ok. Zato i pitam da ne bacam novce bezveze.

 

Link to comment
Share on other sites

Neće ti ovdje nitko dati savjet tipa ne mjenjaj pumpu. Ona može procuriti i onda ti zalije remen koji pukne i nema veze što je bio nov. Tko kriv? Savjet s foruma.  Generalno se sve mijenja u paketu. Ili ćeš na rizik pa ne mijenjati ništa. Na tebi je. Rekao sam ti da punac 13 god ništa nije mijenjao. Imao sam xsaru s 18 god starim remenom.  Na tebi je. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jel to vezano za promjenu lanca/zupčastog pa je zgodno riješit i jedno i drugo s obzirom na interval?

Edited by stefonja
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.