Jump to content

DCT(DSG) Iskustva


Buba Švaba

Recommended Posts

Pozdrav svima...

 

Dali netko ima iskustva sa navedenim mjenjacima.

 

U pitanju su mjenjaci dual clutch transmission.

 

Svašta se piše po internetu,da nisu dobri za gužve,da se griju brzo itd.

 

Pa svako iskustvo je dobrodoslo...

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

sreca pa su svi dsg-i  isti

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

S DCT-on na motoru za osam godina imam odlična iskustva. Na autima nemam iskustva kao vlasnik ali pošto je princip rada DCT u osnovi isti, ne vidim razloga za brigu...   

Link to comment
Share on other sites

Kakav je noviji EDC 6sp?

Link to comment
Share on other sites

On 30. 03. 2024. at 12:44, logan said:

S DCT-on na motoru za osam godina imam odlična iskustva. Na autima nemam iskustva kao vlasnik ali pošto je princip rada DCT u osnovi isti, ne vidim razloga za brigu...   

Ma ima dosta ljudi koji se javljaju sa problemima,tipa da se grije u gradskoj vožnji često,jer je princip rada na "suho" ,pa se treba stat da se ohladi itd.

Nije to običan automatik,i to ljudi brkaju i očito ne znaju pravilan način vožnje takvih auta s tim specifičnim mjenjacem.

Ne bi trebalo bit problema,uz odrzavanje i normalnu voznju.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo ja imam zasad ograničeno iskustvo s DSG-om (Mokri DQ381), nekih 5000km kod sebe. Ne mogu pričati o ikakvim problemima, ali mogu reći da sam ciljano htio zaobići suhi DSG (DQ200). 
Što se tiče vožnje u gradu, iako kod ovog mog temperatura ulja u mjenjaču niti ne trepne, izbjegavam pretjerano creep-anje u gužvama. Krenem, vozim, stanem. Na semaforu koristim Auto Hold. Kada treba krenuti, krenem bez okolišanja :).

Propisani servisni interval od 120kkm za zamjenu ulja u DSG-u planiram prepoloviti. Koliko sam vidio, radi se o nekih 300€.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Buba Švaba said:

Ma ima dosta ljudi koji se javljaju sa problemima,tipa da se grije u gradskoj vožnji često,jer je princip rada na "suho" ,pa se treba stat da se ohladi itd.

Nije to običan automatik,i to ljudi brkaju i očito ne znaju pravilan način vožnje takvih auta s tim specifičnim mjenjacem.

Ne bi trebalo bit problema,uz odrzavanje i normalnu voznju.

 

 

@robyakarider ti je lijepo napisao, nisu svi dct mjenjači isti i ne ponašaju se svi isto. Moj recimo nije "suhi"

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raven said:

Evo ja imam zasad ograničeno iskustvo s DSG-om (Mokri DQ381), nekih 5000km kod sebe. Ne mogu pričati o ikakvim problemima, ali mogu reći da sam ciljano htio zaobići suhi DSG (DQ200). 
Što se tiče vožnje u gradu, iako kod ovog mog temperatura ulja u mjenjaču niti ne trepne, izbjegavam pretjerano creep-anje u gužvama. Krenem, vozim, stanem. Na semaforu koristim Auto Hold. Kada treba krenuti, krenem bez okolišanja :).

Propisani servisni interval od 120kkm za zamjenu ulja u DSG-u planiram prepoloviti. Koliko sam vidio, radi se o nekih 300€.

 

Hvala na odgovoru.

Kuzim sve osnovne stvari,treba stat malo dalje od auta ispred sebe i sto manje koristit da auto ide samo od sebe,dakle bez gasa.

 

Mozes mi objasnit za taj autohold,tj sta to tocno znaci.

Hvala jos jednom.

Link to comment
Share on other sites

https://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-tucson-1.6-crdi-premium-oprema-kamera-3-godine-jamstva-oglas-43201935

 

Zakapario Tucsona.

I naravno,kako to ide tek poslje se počeo raspitivat za getribu.

Po internetu 2016-2018 mali milion problema,nisam cuo niti jedan slucaj za konkretno ovog mog 2019.

Ali,strah me nakon svega procitanog.

Neznam sta da radim

Link to comment
Share on other sites

A gledaj ako te strah imas 2 opcije

a) Kupis Clia 2 1.2 16v po mogucnosti plavog i imas najbolji auto na svijetu i okolici
b) Kupis ovo ako ti se svida i imas uvijek nesto sa strane za popravak getribe. Jbg neces getribu popravljati cesce nego mijenjati ulje u servisuj, ako te potrefi, moras to odraditi.

  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Just now, Domba said:

A gledaj ako te strah imas 2 opcije

a) Kupis Clia 2 1.2 16v po mogucnosti plavog i imas najbolji auto na svijetu i okolici
b) Kupis ovo ako ti se svida i imas uvijek nesto sa strane za popravak getribe. Jbg neces getribu popravljati cesce nego mijenjati ulje u servisuj, ako te potrefi, moras to odraditi.

Imam megana 2 gt 2.0 dci to je najbolje auto na svijetu i okolici 😁

Ma imam garanciju na sve pa tako i na getribu 3 godine ili 80.000 km.

Ma čekam da mi se jave iz leasinga sa odgovorom,ne znam sta bi mi bilo draze da mi odobre ili odbiju 🤣

 

Zapeo sam za tucsona bas ova godina i motor i nigdje nisam nasao manualca.

4 minutes ago, Domba said:

A gledaj ako te strah imas 2 opcije

a) Kupis Clia 2 1.2 16v po mogucnosti plavog i imas najbolji auto na svijetu i okolici
b) Kupis ovo ako ti se svida i imas uvijek nesto sa strane za popravak getribe. Jbg neces getribu popravljati cesce nego mijenjati ulje u servisuj, ako te potrefi, moras to odraditi.

Dobro i kazes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Buba Švaba said:

Mozes mi objasnit za taj autohold,tj sta to tocno znaci.

Hvala jos jednom.

Ma svojevremeno su bile priče da treba čim stojiš duže i svako malo stavljati mjenjač u N, jer se kao ‘troši’ dok stoji u D. Gledao sam dosta po internetima, uključujući neki frajer je mjerio pritisak na kvačilima dok auto stoji-stoji pod kočnicom, i odvojena su. E sad, da ne bih morao držati kočnicu, mogu postaviti da automatski sam drži kočnicu dok ne taknem gas. 

Link to comment
Share on other sites

U mojoj koji dct7. Kad stojiš na semaforu u D elektronika odvoji kvačilo (kao da si ga prebacio u N) i okretaji padni na minimum. Dobio sam u Kiji jednu obavijest na eng gdje navode da nije pametno npr na uzbrdici držati auto na vagi (sa gasom) jer može doći do pregrijavanja, jasno piše da dok stojiš koristiš kocnnicu ili auto hold. To je sve ato treba znati. 17 tkm, nemam zamjerke..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, fabi said:

U mojoj koji dct7. Kad stojiš na semaforu u D elektronika odvoji kvačilo (kao da si ga prebacio u N) i okretaji padni na minimum. Dobio sam u Kiji jednu obavijest na eng gdje navode da nije pametno npr na uzbrdici držati auto na vagi (sa gasom) jer može doći do pregrijavanja, jasno piše da dok stojiš koristiš kocnnicu ili auto hold. To je sve ato treba znati. 17 tkm, nemam zamjerke..

E to je taj mjenjac isti dct7.

Hvalq nq odgovoru,odlicno kad netko iz prve ruke da korisne info.

 

Ma svakako na uzbrdici nema vaganja,to je ravno samoubojstvu.

A ovo kad stisnes kocnicu na mjestu,da je isto kao neutral nisam znao,hvala puno.

 

Citao sam u guzvi gradskoj npr branik uz branik da je dobro auto stavit u manual i 1. brzinu i tako se kotrljat.

 

Ali izbjegavat cu osobno ako ga uzmem bilo kakvu gradsku voznju za na posao imam megana.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo za kotrljanje u gužvi i ja znam stavit u M i sam prešaltati u drugu, jer auto čim se mrvu zakotrlja u Normal modu šalta drugu. Ako si  u stani kreni i kad dotakneš gas baš dok je u 2. osjetiš da ga drži na kvačilu tj da nije ukopcao drugu. U gužvi ga se može držat u sport modu jer tada ne šalta odma u 2. već drži malo više okretaje u 1., i kod laganog kotrljanja ostaje u 1.. sve u svemu, malo zdravog razuma u korištenju i uz malo logike, nikakvih problema ne bi trebalo biti. 

Edited by fabi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma samo ti njega vozi, nemoj sad razbijati glavu pa da ti nije gušt. Plus, treba ga tu i tamo stisnuti da skine prašinu s kvačila ;).

Ali tako neke dobre prakse je okej usvojiti. Ja npr. u garaži moram biti u M ili u S da mi ostane u prvoj, inače ako sam u D točno vidim da ga prebaci u drugu čim krenem i onda neće više u prvu dok ne stanem skoro. A ako u drugoj idem na rampu van točno osjetim da vozi na pol kvačila.

Također kad parkiraš na uzbrdici, kočnica, prebaciš u N, ručna, pustiš kočnicu, pa onda kad sjedne prebaci u P. Biti će ti zahvalan :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Raven said:

Ma samo ti njega vozi, nemoj sad razbijati glavu pa da ti nije gušt. Plus, treba ga tu i tamo stisnuti da skine prašinu s kvačila ;).

Ali tako neke dobre prakse je okej usvojiti. Ja npr. u garaži moram biti u M ili u S da mi ostane u prvoj, inače ako sam u D točno vidim da ga prebaci u drugu čim krenem i onda neće više u prvu dok ne stanem skoro. A ako u drugoj idem na rampu van točno osjetim da vozi na pol kvačila.

Također kad parkiraš na uzbrdici, kočnica, prebaciš u N, ručna, pustiš kočnicu, pa onda kad sjedne prebaci u P. Biti će ti zahvalan :)

Znam o čemu pričaš, ali sa vremenom skužiš kako funkcionira.. malo jaci pritisak na gasriješava stvari, tada ili uhvati punu drugu ili ga baca u prvu. Ne volim ni ja tu drugu na pol kvačila..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetima,ovo sve puno znaci za razumijet taj automatski mjenjac.

Vozio sam automatika prije 10ak godina al druga strana ceste,druga strana volana 🤣stara Toyota al to se nemoze mjerit sa ovim danasnjim i kompliciranijim automatima.

 

2 minutes ago, fabi said:

Znam o čemu pričaš, ali sa vremenom skužiš kako funkcionira.. malo jaci pritisak na gasriješava stvari, tada ili uhvati punu drugu ili ga baca u prvu. Ne volim ni ja tu drugu na pol kvačila..

E to za parkiranje.

Dakle kad stavim u N rucna gore,pustim kocnicu.

Pustit ce me sa ga presaltam u park bez da stisnem kocnicu ponovo?

Link to comment
Share on other sites

I neka ti auto hold postane najbolji prijatelj. Ovdje u brdovitoj RI da ne govorim koliko znaci. Ono pališ auto, gasiš SS, uključiš Auto Hold i pojas klik. PRND i gas

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, fabi said:

I neka ti auto hold postane najbolji prijatelj. Ovdje u brdovitoj RI da ne govorim koliko znaci. Ono pališ auto, gasiš SS, uključiš Auto Hold i pojas klik. PRND i gas

Znaci kad upalim auto odma auto hold?

I onda svaki put kad stanem on automatski se zakoci ,dakle ne moram vise stiskat kocnicu ili sam krivo skuzio?

Ja sam skuzio kad stanes na semafor ili negdje onda se stisne autohold i kad stisnes gas on se automatski iskljuci...

I sta mislis pod tim SS?

Link to comment
Share on other sites

Tako je, jedino kad auto Full stane i upali se auto hold (zeleno svijetli na tabli) možeš maknut nogu sa kočnice, a kočnica se otpusta tek kada ponovno takneš gas. Ono što je bitno kod dsg/dct mjenjača, na uzbrdici i dok si u  D, ako nemaš uključen AH i makneš nogu sa kočnice, auto bježi Nazad (što nije slučaj sa klasičnim automaticima)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Buba Švaba said:

E to za parkiranje.

Dakle kad stavim u N rucna gore,pustim kocnicu.

Pustit ce me sa ga presaltam u park bez da stisnem kocnicu ponovo?

Da, pustiti će te, za ubacivanje u D/R treba kočnicu. Također, moj jako viče na mene ako ne stavim u P a otvorim vrata 😅.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Raven said:

Da, pustiti će te, za ubacivanje u D/R treba kočnicu. Također, moj jako viče na mene ako ne stavim u P a otvorim vrata 😅.

Da bi iz N došao do P trebam preć preko R.

Pa me to malo buni oce mi dat bez kocnice da preskocim R,jer nema kao kod bmw-a npr taj gumbić na mjenjaču P.

Dobro je to radit i na ravnom sve,jer bez toga opterecuje se getriba,dakle bez rucne.

Slika mjenjača

Screenshot_20240401_214244_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Buba Švaba said:

Da bi iz N došao do P trebam preć preko R.

Pa me to malo buni oce mi dat bez kocnice da preskocim R,jer nema kao kod bmw-a npr taj gumbić na mjenjaču P.

Dobro je to radit i na ravnom sve,jer bez toga opterecuje se getriba,dakle bez rucne.

Aha, kod mene je drugačije, ali nema veze, nakon što 'sjedne' na ručnu, nije problem da opet stisneš kočnicu i ubaciš u P.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Raven said:

Aha, kod mene je drugačije, ali nema veze, nakon što 'sjedne' na ručnu, nije problem da opet stisneš kočnicu i ubaciš u P.

E to to...

Super jbt,saznao sam puno korisnih informacija i hvala ljudi na tom.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.