Jump to content

Clio IV 1.5 dCi 75


IBM

Recommended Posts

Pozdrav,

 

imam nekoliko pitanja pošto nisam nikada imao Renaulta i susrećem se s nekim problemima.

Naime, danas sam mijenjao ulje i uljni filter, naručio sam na internetu, a prije toga sam provjerio preko kataloškog broja koji filter ide. Pronašao sam broj 152085488R, i stoga sam naručio filter PURFLUX LS946 (79 mm visina) , ali kada sam skinuo stari filter on je bio manji, odnosno na njemu je bio Hengst Filter H221W (65 mm visina). Malo sam istrazivao na internetu i razlika je u nekom tlaku. Pa me zanima hoće li to stvarati kakve probleme?

Prije par mjeseci sam imao upozorenje Engine Failure Hazard + Stop + Nizak pritisak ulja. Stanem, pregledam auto i ulje, razina ulja u redu. Upalim auto nastavim voziti i više se ništa ne pojavljuje. Zatim je to učestalo. 

Promijenio sam prekidač pritiska ulja (Kat. br. 8200671272), naručio Facet 7.0178 i nije se više pojavljivalo, ali kada spojim auto na dijagnostiku izbacuje mi grešku na IC (Instrument Cluster) - 941113 Oil Pressure Sensor Circuit, Open Circut.

Nakon današnje promjene ulja i nakon ovog većeg filtera obrisao sam greške provozao auto par kilometara. Ponovno očitao greške i više nije bilo greške za senzor pritiska. Vozat ću još par dana pa ću viditi hoće li opet grešku na dijagnostici očitati. Ali čudno mi je kako izbaci grešku za prekidač pritiska, a na tabli ništa ne pokazuje.

 

Ako tko ima kakvih savjeta za ovaj filter, je li to u redu iako mi preko kataloga izbacuje da mogu oba filtera, sad znaj šta je ispravno. A za ovaj prekidač pritiska ću još pogledati što se događa, ako bude pokušat ću staviti baš originalni dio.

 

Hvala puno.

 

Renault Clio IV 1.5 dci 75
K9K612
2013

204.000 km

IMG_1413.jpeg

IMG_0261.jpeg

Link to comment
Share on other sites

filter ulja i ti tlakovi koji se spominju su nebitni.. (taj tlak je ako je filter zacepljen, a to nikad ne zelis :D ). Velicina pak varira jako, sto je veci to je bolje..

ovo za tlak ulja motora je najsigurnije staviti manometar analogni umjesto senzora tlaka i provjeriti na zagrijanom motoru. Kad znas da je to dobro onda mozes ljepo mirno provjeriti gde je problem ako se ponove greske. 

Link to comment
Share on other sites

Da da, u redu bitno mi je to za filter da ne bi bilo nekih problema. Kad sam ga već ugradio.

A najvjerojatnije ću probati staviti original dio, nije skup oko 9-10 €, pa ako tad bude onda postoji i ta opcija.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.