Jump to content

Popravak klime


dolac

Recommended Posts

Jučer bio do acklima.hr jer mi nije hladila klima u autu kako je trebala.. kompresor se upali, radi, tamo su klimu napunili, sve radi, ali ne puše hladno. navodno je sve u 3/2022 mijenjano u frigoom u Karlovcu, međutim sad opet kifla. Da li tko ima iskustva s acklima u gornjoj dubravi, ili imate kakav dobar servis za preporuku? dečko u acklima se činio jako korektan doduše, ali prvi slobodan termin je tek 26.6.....

Link to comment
Share on other sites

Sve radi a ne puše hladno? Ako nije "ručna" klima, možda zaklopke / aktuatori zaklopki koje reguliraju "mix" toplog/hladnog zraka?

Ne bi bilo loše neku dijagnostiku spojiti i uživo očitat pozicije aktuatora (ako nije ručna klima "na sajle").

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domagoj84 said:

Sve radi a ne puše hladno? Ako nije "ručna" klima, možda zaklopke / aktuatori zaklopki koje reguliraju "mix" toplog/hladnog zraka?

Ne bi bilo loše neku dijagnostiku spojiti i uživo očitat pozicije aktuatora (ako nije ručna klima "na sajle").

ne razumijem se previše. bio je spojen na uređaj za punjenje jel, upalili smo klimu, i ništa. čuje se malo kompresor klime na momente da pusti neki čudan zvuk, i tamo na instrumentu je rekao da mu nešto ide u minus, cijevi u motornom prostoru nisu zahladile.. auto ima automatsku klimu, ali sam upalio samo AC na 15c stavio jer je baš jučer bilo hlandije pa da sam samo stisnuo AUTO opciju možda nebi puhalo full snagom.. iako sumnjam da to ima ikakve veze..

Link to comment
Share on other sites

Hehe meni zvučalo kao da je napose sve ispravno, osim što unutra ne  puše hladno...

Ono na što sam ciljao je, u sistemu ventilacije su, amo reć, dvije komore, u jednoj je grijaći element (tzv. "mali kiler"), u drugoj je rashladni element (isparivač klime). Kod ručne klime, putem kotačića, obično označenog sa plavom i crvenom bojom, određujemo omjer zraka iz te dvije komore, koji "izlazi" u kabinu putem ventilacijskih otvora. Omjer se "određuje" putem "zaklopke".

Kod automatske klime, omjer / mix zraka iz te dvije komore određuje interni kontroler klime - korisnik podešava željenu temperaturu, na osvnovu očitanja sa raznih senzora, kontroler određuje poziciju zaklopke (ugrubo). Zaklopka je još u suštini jedan mali elektromotor - na to sam ciljao da nije možda u kvaru - pozicije tih motorića bi se trebale vidit na dijagnostici. 

Iako iz ove druge poruke ne zvuči kao da je zapravo sve ispravno "pod haubom", ili barem nije poznato jel ispravno :)

Ja bi na tvom mjestu opet u Draganić kod Dubravka. Moj bivši auto je bio kod njega, stavljen kompresor koji su oni reparirali prije 6 godina, taj je odradio do sad skoro 120.000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aposlutno sve si to jako lijepo laički objasnio. :dobroje:

 

a čuo sam neko zujanje pri 2300rpm i tak prilikom održavanja brzine, zujanje..
ali velim, kompresor se čuje da klikne, obrtaji malo padnu pa porastu (na leru jel) ali sad nisam siguran da li ikako mogu otkriti da nije neki interni kontroler riknuo..

 

pokušavam dobiti na telefon i mobitel frigoom ali se nitko ne javlja.. 😕

vjerojato su u gužvi (i oni) do bola...

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Domagoj84 said:

Hehe meni zvučalo kao da je napose sve ispravno, osim što unutra ne  puše hladno...

Ono na što sam ciljao je, u sistemu ventilacije su, amo reć, dvije komore, u jednoj je grijaći element (tzv. "mali kiler"), u drugoj je rashladni element (isparivač klime). Kod ručne klime, putem kotačića, obično označenog sa plavom i crvenom bojom, određujemo omjer zraka iz te dvije komore, koji "izlazi" u kabinu putem ventilacijskih otvora. Omjer se "određuje" putem "zaklopke".

Kod automatske klime, omjer / mix zraka iz te dvije komore određuje interni kontroler klime - korisnik podešava željenu temperaturu, na osvnovu očitanja sa raznih senzora, kontroler određuje poziciju zaklopke (ugrubo). Zaklopka je još u suštini jedan mali elektromotor - na to sam ciljao da nije možda u kvaru - pozicije tih motorića bi se trebale vidit na dijagnostici. 

Iako iz ove druge poruke ne zvuči kao da je zapravo sve ispravno "pod haubom", ili barem nije poznato jel ispravno :)

Ja bi na tvom mjestu opet u Draganić kod Dubravka. Moj bivši auto je bio kod njega, stavljen kompresor koji su oni reparirali prije 6 godina, taj je odradio do sad skoro 120.000 km.

Samo mala ispravka, zrak uvijek ide preko hladnjaka (od klime) a po potrebi ide preko grijuceg dijela ili mimo njega.

Nat aj nacin moze zagrijani zrak hladiti da ga kondenzuje na hladnjaku i  time brzo odmagljivat. Kod nekih se pak zaustavlja cirkulacija vode kroz grijaci dio. No uvijek ide kroz radiator klime. 

2 hours ago, dolac said:

ne razumijem se previše. bio je spojen na uređaj za punjenje jel, upalili smo klimu, i ništa. čuje se malo kompresor klime na momente da pusti neki čudan zvuk, i tamo na instrumentu je rekao da mu nešto ide u minus, cijevi u motornom prostoru nisu zahladile.. auto ima automatsku klimu, ali sam upalio samo AC na 15c stavio jer je baš jučer bilo hlandije pa da sam samo stisnuo AUTO opciju možda nebi puhalo full snagom.. iako sumnjam da to ima ikakve veze..

Ako stavis na "Lo" ili na "min" ili najmanju brojku ako nema to "lo" onda ukopcava klimu neovisno o temp , ali ces je jako tesko osjetiti jelnradi ili ne. Na instrumentima je mogao videt prema tlakovima jel radi ili ne radi. A onda ako AC sustav radi bi moglo ici ono sta je kolega gore objasnio, da prosto zaklopka ne zatvara topli dio.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

spojio je dve cijevi na instalacije, i napunio klimu.. nakon toga smo upalili auto i probali (ostavio je sve prikopcano) i na instrumentu s kojeg je punio je jedan manometar koji je isao u minus (sta god to znacilo).. na kraju svega je ispraznio sistem s objasnjenejm da ne pukne remen pa da ne ostanem na cesti.. tak da je sad sistem prazan, klimu ne palim, ove u karlovcu opet zovem ali nikako ih dobit.. a i da bi otisao k njima, moram uzet godisnji :tup:

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, MilosB said:

Samo mala ispravka, zrak uvijek ide preko hladnjaka (od klime) a po potrebi ide preko grijuceg dijela ili mimo njega.

Nat aj nacin moze zagrijani zrak hladiti da ga kondenzuje na hladnjaku i  time brzo odmagljivat. Kod nekih se pak zaustavlja cirkulacija vode kroz grijaci dio. No uvijek ide kroz radiator klime. 

E hvala Miloše, nakon šta sam ono gore napisao, razmišljao sam kako mehanizam od zaklopke mora da je kompliciran, kad ono zapravo kontrolira jedan otvor, što je i pouzdanije / jednostavnije u neku ruku..

@dolac Sretno sa terminom.. Nažalost i sam možeš zaključit da sa porastom vanjske temperature narastu i gužve u klima-servisima...

 

Edited by Domagoj84
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Domagoj84 said:

E hvala Miloše, nakon šta sam ono gore napisao, razmišljao sam kako mehanizam od zaklopke mora da je kompliciran, kad ono zapravo kontrolira jedan otvor, što je i pouzdanije / jednostavnije u neku ruku..

@dolac Sretno sa terminom.. Nažalost i sam možeš zaključit da sa porastom vanjske temperature narastu i gužve u klima-servisima...

 

ma sve jasno, hladio je ono kroz 4mj, i sad je naravno odlučila zajebat.. sad samo da mene ne oženi serviser..

Link to comment
Share on other sites

Pa de si probaj poslusat kad mjenjas temperaturu. Na mom cliu se to moze cut zvuk zaklopke. Stavi ventilaciju na najmanje, zatvori prozore od buke i poslusaj jel se cuje sto kad mjenjas temperaturu...

Link to comment
Share on other sites

ovaj lik u acklima di sam bio je izvadio plins skroz van.. sad ne znam jel pametno uopće palit ju.. jel se išta čuje i na običnoj ventilaciji?

Link to comment
Share on other sites

Zrmi ti vogori za puhanje toplo hladno. Nema veze jel radi klima ili ne.

Drugo, kompresor nece ni ukopcavat ako nema plina tako da bez brige..

Link to comment
Share on other sites

On 11. 06. 2024. at 9:28, dolac said:

Jučer bio do acklima.hr jer mi nije hladila klima u autu kako je trebala.. kompresor se upali, radi, tamo su klimu napunili, sve radi, ali ne puše hladno. navodno je sve u 3/2022 mijenjano u frigoom u Karlovcu, međutim sad opet kifla. Da li tko ima iskustva s acklima u gornjoj dubravi, ili imate kakav dobar servis za preporuku? dečko u acklima se činio jako korektan doduše, ali prvi slobodan termin je tek 26.6.....

Treba vidjeti je li sve ispravno. Ako ne curi plin i radi kompresor pregledati je li začepljena orifikova cijev oliti ekspanzijski ventil, odnosno očitati razlike tlakova na niskotlačnoj i visokotlačnoj strani sustava. Promijeniti i sušač (dehidrator). Također provjeriti i začepljenost kondenzatora i isparivača te presostat. Kada kompresor radi, a sustav je ispravan cijev nakon ekspanzijskog ventila se ne smije lediti (mora biti hladna i na njoj treba biti kondenzacije). Naravno, provjeriti i funkcioniranje klapni sustava ventilacije.

Edited by usrmaatre
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

u acklima nije htio nista govoriti unaprijed vec tek kad krene radit na autu.. u medjuvremenu sam doso do frigoom, moj auto nazalost tamo nije radjen, ali je istina izasla na povrsinu.. bivsi vlasnik me ozenio debelo, tamo ga znaju, isao im je u par navrata nakon kaj neki njegov random mehanicar nije znao popraviti klimu.. 

dobio sam terimn 26.6. sad jedino ne znam da li da idem u acklima ili frigoom.. navodno su i dva kompresora promjenjena a klima nije radila.. za sad imam termin u acklima gdje cu najvjerojatnije ostavit auto (jer mi je 15min od kuce) pa cu vidjet sta ce sve majstor rec.. kolk osam trazio, ima dobre review-e pa živi bili pa vidjeli..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koji je to auto? Privatni prodavač?

Link to comment
Share on other sites

Frigom su navodno najbolji pa mi je bilo cudno da imas neki problem nakon njih. Bome sam i ja s klimom prosao uzas ali rijesio sam tu u Os. Probaj to za toplo/hladno. Nekako mi to sve smrdi na ventil, al moze bit svasta....

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, dado_sk said:

Koji je to auto? Privatni prodavač?

clio 3, privatni da.. 

12 minutes ago, Zrmi RS said:

Frigom su navodno najbolji pa mi je bilo cudno da imas neki problem nakon njih. Bome sam i ja s klimom prosao uzas ali rijesio sam tu u Os. Probaj to za toplo/hladno. Nekako mi to sve smrdi na ventil, al moze bit svasta....

tako mi je prodavac govorio dok evo nisam kontaktirao frigoom i dosao do svih podataka.. javit cu tu sto je na kraju bilo, saom treba cekat da vrijeme prodje :doh:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mene brine ono sta je navodio za tlakove, a to mi zvuci kao da je niskotlacna strana ulazila u vacuum sta bi znacilo najvjerojatnije zacepljen ekspanzioni ventil sta je najvjerojetno posledica krive primjene AC sealera... Koji otvrdjuje u reakciji  s vlagom koja se nalazi u atmosferi, ili u nepravilno servisiranoj klimi u plinu klime koji kondenzuje tocno na ekspanzionom ventilu.. @usrmaatre vjerojatnonzna mnogo bolje o svemu.

No ovo sve je na osnovu jedne kratke recenice da je negde tlak u minusu... 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti pase ventil sa clia 3 mislim da imam jedan za jeftino prodat 🙂

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zrmi RS said:

Ako ti pase ventil sa clia 3 mislim da imam jedan za jeftino prodat 🙂

Idem u subotu u frigoom na dijagnostiku pa cemo vidjet kaj oni kazu.. a do tada ovaj video

ispod 25c nema nikakvih zvukova nicega. Video je kropan jer sam prvo drzao mob na instrument tabli od kud zvuk dolazi, a posto se sve cuje ako “poslusate” video i iz ruke dok snimam ekran za temperaturu sam pola snimke odrezao.. snimano s ugasenim autom, samo ventilacija upaljena na minimum..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi djeluje kao da motoric nece spustit temperaturu. Pa jel to clio 3 ili megan? Vidim isto ko i kod mene. Snimim ja to kod sebe pa ti posaljem...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dolac said:

Idem u subotu u frigoom na dijagnostiku pa cemo vidjet kaj oni kazu.. a do tada ovaj video

ispod 25c nema nikakvih zvukova nicega. Video je kropan jer sam prvo drzao mob na instrument tabli od kud zvuk dolazi, a posto se sve cuje ako “poslusate” video i iz ruke dok snimam ekran za temperaturu sam pola snimke odrezao.. snimano s ugasenim autom, samo ventilacija upaljena na minimum..

 

IMG_4154.mov 67.18 MB · 3 downloads  

 

 

Kod mene se cuje kad motoric spusta temoeraturu.

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Zrmi RS said:

Ovo mi djeluje kao da motoric nece spustit temperaturu. Pa jel to clio 3 ili megan? Vidim isto ko i kod mene. Snimim ja to kod sebe pa ti posaljem...

clio 3

12 hours ago, Zrmi RS said:

 

Kod mene se cuje kad motoric spusta temoeraturu.

 

i kod mene ali samo s 27 do 25c.. kasnije nista..

Link to comment
Share on other sites

Pa onda je on problem. Napravi ovo. Ujutro je sad nakon kisa hladno. Spusti na 15 temp. Bez klime koja ti ionako ne radi, ali ventilacija radi. Upali auto, trebalo bi pirit hladni jutarnji zrak. Odvezi se desetak minuta na tih spustenih 15stupnjeva. Ako ti pocne grijati, a to ces skuzit odmah onda je motoric negdje zaglavio ili je klapna za mjesanje u problemu. Al opet on ju kontrolira. Malo se mora nakon voznje zrak ugrijat, ali ako je zaglavio na 25 to ces osjetit ajme kako piri toplo. 

Ja sam mjenjao tu cijelu kutiju novu i stavio sve motorice nove( 3 komada imas). Jedan zatvara otvara svjezi zrak, on je najveci motor a druga dva su ista. Jedan mjesa toplo hladno, a drugi mjenja smjer puhanja. 7701060000 je motoric.

20240613_092738.thumb.jpg.6b478b74dc3727fa660a86743260d880.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

To rjesava jedan dio, drugi dio koji se pokazaonpri punjenju plinom ostaje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.