Jump to content

1.6e


Sale

Recommended Posts

Sale....megane s tim motorom nikad nece ici kako treba, bar ne s preinakama koje ti mislis raditi, osim ako nemas 2000 E viska!!! Vozi ga fino takvog kakav je, sa serijalom mozes prijeci 250000 km bez problema....tvoj je auto, radi kako hoces...ali ja sam odustao od tog motora!!! :frown:

:cry:

A znam ja. Ma dobar je to motor, vozi kako je i napravljen, korektno. Znam ja da se mo

Link to comment
Share on other sites

:cry:

A znam ja. Ma dobar je to motor, vozi kako je i napravljen, korektno. Znam ja da se mo

Link to comment
Share on other sites

inače radim kod tate na strojnoj obradi , brušenje glava , ventila, blokova , radilica i klipnjača pa ako će kaj trebat radit slobodno se javi . . .

na mome bivšem meganu spuštao sam glavu i slagao sam kanale , napatio sam se dosta oko toga al razlika je bila za prepoznat , ne nekaj puno al čovjeka veseli , uz to sam stavljao i BMC svjećice , HKSov otvoreni filter , skidam je katalizator i srednji lonac . ..

Link to comment
Share on other sites

inače radim kod tate na strojnoj obradi , brušenje glava , ventila, blokova , radilica i klipnjača pa ako će kaj trebat radit slobodno se javi . . .

na mome bivšem meganu spuštao sam glavu i slagao sam kanale , napatio sam se dosta oko toga al razlika je bila za prepoznat , ne nekaj puno al čovjeka veseli , uz to sam stavljao i BMC svjećice , HKSov otvoreni filter , skidam je katalizator i srednji lonac . ..

A ja imam stra

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaju ti druge klipnjace, radilica i ventili...eventualno mozes doraditi postojece ventile, stavit drugu bregastu, jace opruge ventila i obraditi radilicu tako da je malo olaksas i zaoblis....mozda i zamasnjak ali onda ocekuj traljavi ler na oko 1500 okretaja!!!

E priču o zamašnjaku sam pratio, zamašnjak ne diram :laugh:

Prvo ću se čut sa mr. mehaničarem. Mislim da će priča ostat na brušenju glave, i eventualno obradi ventila i radilice ovisno o nuspojavama. Tada zatvaram poklopac i svečano obećajem da, osim eventualnog sprejanja u crveno, neću ništa prtljat oko motora :laugh:

Link to comment
Share on other sites

E priču o zamašnjaku sam pratio, zamašnjak ne diram :laugh:

Prvo ću se čut sa mr. mehaničarem. Mislim da će priča ostat na brušenju glave, i eventualno obradi ventila i radilice ovisno o nuspojavama. Tada zatvaram poklopac i svečano obećajem da, osim eventualnog sprejanja u crveno, neću ništa prtljat oko motora :laugh:

A cuj....neces pogrijesiti ako ispoliras kanale, ventile....pripazi da svi dosjedi i spojevi (usis - glava - ispuh) budu glatki i da ne zapinje nista, poliraj, poliraj.....ma znas sve, to su sve jeftini zahvati!!! E da, mozda najvise dobijes ciscenjem dizni, daj fino sve 4 dizne na ultrazvucno ciscenje, stavi dobre svjecice, stavi cijev umjesto katalizatora (ne znam kako ces na tehnicki) ali nemoj skidati srednji lonac i ne stavljaj preotvoreni univerzalni zadnji lonac, neces nista dobiti osim buke i vece potrosnje....

Pozzzz :hey:

Link to comment
Share on other sites

Da još nadopunin, ne znan kakvo je paljenje na 1.6e, ali navodno sa dobrim svjećicama (pazit na hladnoću i zazor) + MSD paljenje (250$+dostava) bi moga još malo dobit + remap ecu-a. Naravno, to je sve ništa, ali motor će malo "prodisat" - ne očekuj mega ultra super kick g sile kad lupiš po gasu :bigl:

edit: naravno, glavu dovedi do savršenstva (širi kanale, spusti je za nekih 0.5-1mm (ovisi, ne znan točno), puuuuno doma poliraj ono šta se smi polirat, pogledaj dosjede ventila + titan (ili jače) opruge) - ne troši na bregaste

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

Da još nadopunin, ne znan kakvo je paljenje na 1.6e, ali navodno sa dobrim svjećicama (pazit na hladnoću i zazor) + MSD paljenje (250$+dostava) bi moga još malo dobit + remap ecu-a. Naravno, to je sve ništa, ali motor će malo "prodisat" - ne očekuj mega ultra super kick g sile kad lupiš po gasu :bigl:

edit: naravno, glavu dovedi do savršenstva (širi kanale, spusti je za nekih 0.5-1mm (ovisi, ne znan točno), puuuuno doma poliraj ono šta se smi polirat, pogledaj dosjede ventila + titan (ili jače) opruge) - ne troši na bregaste

Sve stoji....osim ovog u vezi bregaste jer ovom motoru bas fali propuh iznad 5000 okretaja, a to bi dobia s drugom bregastom s vise preklapanja!!!

Link to comment
Share on other sites

Sve stoji....osim ovog u vezi bregaste jer ovom motoru bas fali propuh iznad 5000 okretaja, a to bi dobia s drugom bregastom s vise preklapanja!!!

Ne znan, koliki je hod klipa? Ima li uopće smisla na malo "sporohodnijem" motoru? Izgubit će onda šus na ni

Link to comment
Share on other sites

Ne znan, koliki je hod klipa? Ima li uopće smisla na malo "sporohodnijem" motoru? Izgubit će onda šus na ni
Link to comment
Share on other sites

Hod ima veze ali ne toliko....moja bivsa Honda (D16A9) je imala dosta hoda (vise nego provrt) pa se ipak vrtila, a i jos bi da nije bilo "čuvara" na 7500!!! A i kad ides turpijat atmosferski motor onda ionako racunas da ces izgubit na niskim okretajima, pogotovo kad spominjemo druge bregaste, olaksane zamasnjake, radilice....

Istina, al po meni su bregaste jednostavno neisplatljive ako baš sve ne radiš iz temelja i sve minjaš...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.