Jump to content

obrada glave


BJ 211 DJ

Recommended Posts

evo danas imam nešto vremena pa sam skinu glavu motora i namontirao sam na stroj za brušenje glave,

slikice ču metnuti navečer

Link to comment
Share on other sites

koliko češ je brusiti?

šta češ još doraditi (poliranje izpuh kanali ili slično?)

mene u slijedečem mjesecu čeka isto opravilo.

Link to comment
Share on other sites

poliranje izpuh kanali i za jedan 1mm sam ju zbrusio

Ajmo....slike....

Kad ide natrag???

Link to comment
Share on other sites

ja sam polirao sve kanale na glavi od megana i skidao ju isto barem milimetar , al je to poliranje dosta potrajalo , nije baš kratak proces , tako da sumnjam da si ovako nabrzaka mogao napravit neku značajniju promjenu . . .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kaj ti to ruke tak drhte :??::plazi:

Nisi ništ napisao, kak je to ispalo s obzirom da si to sve napravio unutar par sati :??:

Link to comment
Share on other sites

prvo sam ispustio ulje iz motora, onda zaštitu na motoru onda se skita stazni remen, kad smo to napravili skidamo zaštitini poklopac od zupčastog remena i onda remen mečemo na oznake, kad smo to napravili otpuštavamo španer zupčastog remena, i ona skidamo poklopa ventila, kad smo skinuli poklopac motora onada skidamo glavu motora.....

Link to comment
Share on other sites

več se sastavlja motor, moram se večeres provozati :):):)

Je li sastavljeno? Kakvi su rezultati?

Link to comment
Share on other sites

Je**no ispolirano jedino kaj nije!!! :tup:

Pogotovo sa ventilima u glavi. :nezna:

da jako Je**no, i potrebno je puno šlajfana ventila, i ima rezultata, auto ide puno bolje.

Link to comment
Share on other sites

ja sam na mome bivšem meganu slagao glavu pa da malo stavim kak bi to trebalo izgledat . . .

brušena je glava podosta . . . frezana su sjedišta , brušeni ventili , proširivani i polirani su svi kanali , skračivane su vodilice ventila u ravninu s kanalima . . .

neku

Edited by 13DM
Link to comment
Share on other sites

ja sam na mome bivšem meganu slagao glavu pa da malo stavim kak bi to trebalo izgledat . . .

brušena je glava podosta . . . frezana su sjedišta , brušeni ventili , proširivani i polirani su svi kanali , skračivane su vodilice ventila u ravninu s kanalima . . .

neku

Edited by BJ 211 DJ
Link to comment
Share on other sites

ja sam na mome bivšem meganu slagao glavu pa da malo stavim kak bi to trebalo izgledat . . .

brušena je glava podosta . . . frezana su sjedišta , brušeni ventili , proširivani i polirani su svi kanali , skračivane su vodilice ventila u ravninu s kanalima . . .

neku

Link to comment
Share on other sites

Moran te pitat jer ću sebi također radit glavu pa da znan:

1. koliko mm je brušena? ja san konta oko 1...

2. šta znači "frezana sjedišta" :??:

3. zašto ventile brusiti

4. jesi sam širija kanale, ili? za koliko su šireni? na netu san vidija da se ne smiju svi kanali polirat... :??:

5. vodilice ventila - što se dobije s tim skraćivanjem?

Iako znan većinu, zanimaju me tvoji odgovori jer mo

Link to comment
Share on other sites

1.skidana je 1 milimetar , makar sam mogao i više . . . ( po mome je milimetra za tu glavu kad nije prije brušena čak i premalo za ono kaj sam ja radio )

2.frezanje sjedišta ti je bušenje dosjeda gdje nalije

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru... ;)

2. - to se radi strojno? koliko kuteva, 3?

3. - isto pitanje

4. - s nastavkom za bušilicu? zar nije upitna preciznost?

5. - ku

Edited by 13DM
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.