Jump to content

Brisaci


jazzie

Recommended Posts

Ajd nek mi netko pliz pokusa objasniti kako taj senzor za kisu funkcionira jer ga ja nikako da prokuzim. :zbunjeni;

Znaci, ja kad upalim brisace u onaj prvi polozaj taj senzor bi trebao biti u funkciji. A zasto ja onda mogu mijenjati i one "kapljice"? Cemu senzor ak mu ja namjestam koliko kise pada... :eek:

I opcenito nikako da ja i ti moji brisaci sletimo na zelenu granu. Ja stojim na semaforu, kisa skrapa, a oni brisu li ga brisu. Ja krenem, automatski mi se prednja sajba jace moci, a oni par minuta strajkaju... Uopce ja ne kuzim taj sistem. Tak da svaki put kad kisa padne stalno nekaj prtljam, smanjujem i pojacavam i nikako dobro. :roll:

I da, savjeti tipa, mozda nemas senzor ili procitaj kak to radi u manuelu, su suvisni, naravno! :evil:

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam senzor na Modusu, ali ti mogu objasniti one kapljice. Kad stavis brisace na onaj prvi rezim rada, onda mijenjajući sa najmanje kapljice na najvecu smanjujes interval u kojem brisaci stoje, a ne mijenja se brzina kojim oni brisu.

Mislim da bi netko sa Meganom isto mogao objasniti senzor jer je mi se cini da je on isti kao na Modusu.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam senzor na Modusu, ali ti mogu objasniti one kapljice. Kad stavis brisace na onaj prvi rezim rada, onda mijenjajući sa najmanje kapljice na najvecu smanjujes interval u kojem brisaci stoje, a ne mijenja se brzina kojim oni brisu.

Da, ma ku

Link to comment
Share on other sites

Guest Jankinjo

E ja to isto imam na Cliu i ja to svaki put podešavam koliko kiše pada ako mi se ne da onda stavim na sredinu pa nek brišu!! A ako te to

Link to comment
Share on other sites

Guest diesel forever

To ti se dogadja zato jer je senzor vrlo male povrsine,ak se ne varam to bi ti trebala bit ona kockica na sofersajbi iznad retrovizora,pa ti se onda brisaci ne pale dok bas na tu malu kockicu ne padne dovoljan broj kapi kise :))

Link to comment
Share on other sites

Imaš li na staklu sprijeda nekakvu tekućinu koja raspršiva kapljice kiše, čini staklo providnijim iako pada jaka kiša, a brisači miruju... Mo

Link to comment
Share on other sites

I ja imam taj senzor i moram reći da meni brisači rade normalno !!! :wink:

Pa daj mi onda bar objasni koja je fora senzora ako mu ja moram naštimavati one "kapljice"?

Link to comment
Share on other sites

Guest Inferno

Kod mene to funkcionira ovak: kad je namješten na senzor i jedna kapljica, briše kad mu se nakupi više kapljica na senzor a kad je namješteno na dvije ili više kapljica onda mu manje kapljica na senzoru treba da se uključi !!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

evo ovo ti je odgovor!!!

senzor je aktivan ćim su brisaci ukljuceni na bilo kojoj brzini. prvi polozaj nije senzor nego impuls kao kod svih automobila, malo je glupo imati impuls i senzor ali nije to jedino glupo rijesenje kod renaulta :plazi:

senzor radi na principu kapi ali nije svejedno kolike su te kapi znaci cista fizika vazna je brzina automobila, tezina kapi, gustoca kise i.t.d.

moj senzor ponekad ne radi kako bi trebao ali radi dobro u 80 % slucaja

Link to comment
Share on other sites

evo ovo ti je odgovor!!!

senzor je aktivan ćim su brisaci ukljuceni na bilo kojoj brzini. prvi polozaj nije senzor nego impuls kao kod svih automobila, malo je glupo imati impuls i senzor ali nije to jedino glupo rijesenje kod renaulta :plazi:

senzor radi na principu kapi ali nije svejedno kolike su te kapi znaci cista fizika vazna je brzina automobila, tezina kapi, gustoca kise i.t.d.

moj senzor ponekad ne radi kako bi trebao ali radi dobro u 80 % slucaja

A kako senzor mo

Link to comment
Share on other sites

Inferno je vec sve objasnio tako da nemam sta dodati sto se tice principa rada.

Inace meni na Meganeu rade savrseno i uopce ne razmisljam o njima dok vozim jer rade svoj posao besprijekorno.Najvaznije je podesiti osjetljivost senzora na toj ruckici gdje se pale brisaci i nemas beda. :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da češ sa ciglom sve kapljice riješiti :lol: :lol: :lol: :lol:

Kaj je to provjerena metoda? :zbunjeni;

Cujem da imas neku vezu u osiguranju tako da ces mi valjda onda srediti dobru procjenu... :lool:

Link to comment
Share on other sites

Moji strajkaju prvi put i uvijek tako. Recimo, pocne skrapat kisa, ja stavim rucku u polozaj za senzor i nist. Napada da je pola stakla pod vodom i nist... Onda, dok ja vec

skoro nist ne vidim kroz sajbu, senzor skuzi da pada kisa i upali brisace. Od tog prvog paljenja i ako ne micem rucicu iz tog polozaja, senzor radi besprijekorno i vrlo, vrlo rijetko imam intervencije. Osjetljivost mi je uvijek na najvise.

Jedino kad senzor ne radi bas najbolje je kad skrapa kisa ili se vozim iza nekakvog auta po mokroj cesti, a kisa vise ne pada.

Sve u svemu, korisna stvar. Kad sjednem u drugi auto koji toga nema, a kisa pada, fali mi taj dio musicave elektronike :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.