Jump to content


Guest MarV

Recommended Posts

Imam pitanje, gdje se, ali po bogu gdje se nalazi štangica za mjerenje ulja na Cliu 1.6 16v, ja je ne mogu nigdje naci???

Jel moguce da je nema i da samo putni kompjuter provjerava stanje ulja i to je to???

Link to comment
Share on other sites

otvoris haubu i onda malo gledas s prednje strane motora, malo je nepristupacna ali nac ces.

poslje hladnjaka je :-)

Link to comment
Share on other sites

Da, u biti nalazi se na najdebilnijem mjestu na kojem mo

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

Trebala bi biti obojena

Link to comment
Share on other sites

Dobro dosao u Renault svijet...tako debilna rjesenja valjda samo francuzi znaju smisliti.Kolega koji mi povremeno odrzava auto svaki puta se zaprepasti nad nekim rjesenjima kako su izvedene na mom autu.

Kad je vidio gdje se mjenjaju zarulje nije mogao doci sebi.Inace on radi sa VW grupom.

Kod mene je recimo stangica za mjerenje ulja na cepu gdje se dolijeva ulje!Strava!!! :jez:

Link to comment
Share on other sites

i samo renault moze imat neke divlje sarafe.. velicine nikad nisu standardne, mijenjao danas amortizere i poludio.

Link to comment
Share on other sites

A tek cep od ulja na karteru...to je unikat, a takav je i alat za skidanje. :klap:

Link to comment
Share on other sites

Ajde ne kukajte,niste nikad radili na Citroenu GS,to je muka....bila nekad.Ovo je pjesma naspram tome.

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno sta se svi cude "neobicnim" srafima i alatima!?!? Pa vecina proizvodjaca automobila koristi slicne trikove.Jedina svrha tome je da si nemozete doma popravit neki sitniji kvar,ili da vam susjed mehanicar to slozi,nego morate u ovlasteni servis.

Link to comment
Share on other sites

Kad je vidio gdje se mjenjaju zarulje nije mogao doci sebi.Inace on radi sa VW grupom.

Da, zato mu je vjerojatno skidanje polovice prednjeg dijela na Polu da bi se uopće pristupilo

Link to comment
Share on other sites

Da, zato mu je vjerojatno skidanje polovice prednjeg dijela na Polu da bi se uopće pristupilo
Link to comment
Share on other sites

Da, zato mu je vjerojatno skidanje polovice prednjeg dijela na Polu da bi se uopće pristupilo
Link to comment
Share on other sites

probajte naći šipku za ulje na škodi favorit? :help: strašnooo

Link to comment
Share on other sites

Guest Clio182@SB
Dobro dosao u Renault svijet...tako debilna rjesenja valjda samo francuzi znaju smisliti.Kolega koji mi povremeno odrzava auto svaki puta se zaprepasti nad nekim rjesenjima kako su izvedene na mom autu.

Kad je vidio gdje se mjenjaju zarulje nije mogao doci sebi.Inace on radi sa VW grupom.

Kod mene je recimo stangica za mjerenje ulja na cepu gdje se dolijeva ulje!Strava!!! :jez:

Hebote, a šta se oni sa VW grupom javljaju, kada na Polu moraš umalo skidati blatobran da dođeš do

Link to comment
Share on other sites

Pa, ako se dobro sjecam, netko je napisao da za promjenu prednjih zarulja na Modusu treba skinuti branik......

Link to comment
Share on other sites

Dobro dosao u Renault svijet...tako debilna rjesenja valjda samo francuzi znaju smisliti.Kolega koji mi povremeno odrzava auto svaki puta se zaprepasti nad nekim rjesenjima kako su izvedene na mom autu.

Kad je vidio gdje se mjenjaju zarulje nije mogao doci sebi.Inace on radi sa VW grupom.

Kod mene je recimo stangica za mjerenje ulja na cepu gdje se dolijeva ulje!Strava!!! :jez:

I ja radim sa vw grupom i bolje je da ne počnem o glupim riješenjima.Neda mi ih se nabrajat jer to bi moglo trajat u nedogled.Netko je spomenuo čudne šerafe i matice.Jedini"čudni"šeraf je na karteru.Svaka malo bolja radiona ima alat za te"čudne"šerafe i matice. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala vam, budem jos jednom prošnjofao :)

Ak ne nađeš bumo ti pofotkali i poslali uvečano.

Savjet - ne priblizavaj se dok se mašina ne ohladi kompletno,

da nebi od ruke nastala jedna mala porcija čevapa nabrzaka. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I ja radim sa vw grupom i bolje je da ne počnem o glupim riješenjima.Neda mi ih se nabrajat jer to bi moglo trajat u nedogled.Netko je spomenuo čudne šerafe i matice.Jedini"čudni"šeraf je na karteru.Svaka malo bolja radiona ima alat za te"čudne"šerafe i matice. :hey:

Normalno, "narodni auto" je ipak "narodni auto" za narod i njegove radione. Ne

Link to comment
Share on other sites

Pronasao sam stangicu za ulje, koja je jebeno sakrivena na donjem dijelu motora, prvo moram skinuti zastitnu plastiku, pa onda jedva mogu gurnuti ruku da dodem do nje( sad znam zasto da to radim dok se masina kompletno ne ohladi :)))

Uglavnom i kad sam dosao do nje nije htjela ici van, a i da sam je uspio izvaditi nemam pojma kako bi je vratio, valjda bi potrosio jedno pola sata dok ne bi naciljao!!!

Link to comment
Share on other sites

kad smo vec kod stangice za ulje

idem ja jedan dan pregledat ulje, kad ono nema te stangice

i sad ja razmisljam kako je mogla ispast u voznji i skuzim nakraju da nije mogla

ali je nema i nema i nema i ja stavim drugu

tjedan dana kasnije nadjem ju u garazi, kad smo ja i stari vadili razvodnik palenja

on ju je objesio iza stupa u garazi, pa ti trazi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.