Jump to content

Novi Megane RS...


Zly

Recommended Posts

Super stvar, 250 ks i špera, nadam se da će se to i ostvariti... Trebali bi ostaviti RS-a s 225 kakav je sad, a ovim zamijeniti f1 team ili nešto tako, budući da će vjerojatno biti skuplji.

Link to comment
Share on other sites

Znao sam da ce ga nasvirati na toliko konja i samo je bilo pitanje vremena kada ce se to i ostvariti.Mene zanima hoce li s tim motorom biti bolji od aktualnog Golfa R32 u performancama?Nadam se da hoce :klap: jer je sada ipak po tom pitanju losiji :frown:

Link to comment
Share on other sites

Zašto ti uopće uspoređuješ dvoilitrenog turbaka iz megana sa atmosfercem od preko tri litre iz golfa R32?Mislim imaju i oni(golf) 2.0T i to je konkurencija meganu.

Link to comment
Share on other sites

Zašto ti uopće uspoređuješ dvoilitrenog turbaka iz megana sa atmosfercem od preko tri litre iz golfa R32?Mislim imaju i oni(golf) 2.0T i to je konkurencija meganu.

Zaista, zaista... Osim toga Golf GTI će odsad ionako dolaziti s 230 umjesto 200 KS, zato vjerojatno i Megane ide na 250 (i zbog Astre i Mazde 3 koje su tu negdje). Golf r32 je druga priča zbog motora, ali i pogona koji je 4X4 umjesto prednjeg. Neće ni VW napraviti sebi s GTIem konkurenciju 32ici, uskoro će doći R36 afaik.

Link to comment
Share on other sites

Zašto ti uopće uspoređuješ dvoilitrenog turbaka iz megana sa atmosfercem od preko tri litre iz golfa R32?Mislim imaju i oni(golf) 2.0T i to je konkurencija meganu.

Za to sto mi je to bas super :bigl:

A zasto ne.Pa kad stanem pored tog govneta da ga mogu oprat bez problema :)

A sto je od Renaulta konkurencija tom Golfu?Nista jer ni nemaju konkurenciju i zato zelim da ovaj jaci bude bolji iako znam da nisu ista klasa masine.ali su ovako ista klasa.

A kad dodje R36 tog se bojim i pomisliti.

Link to comment
Share on other sites

Baš sam čitao test 1.9 jtd motora u Alfi i 1.9 CDTI u Astri GTC obadva s po 150 KS i 320 NM i rekli su da na startu bez problema imaju bilo koji atmosferski benzinac od 200KS, što znači da Renaultov 2.0 dci s 150KS i 340 NM isto tako mo

Link to comment
Share on other sites

Baš sam čitao test 1.9 jtd motora u Alfi i 1.9 CDTI u Astri GTC obadva s po 150 KS i 320 NM i rekli su da na startu bez problema imaju bilo koji atmosferski benzinac od 200KS, što znači da Renaultov 2.0 dci s 150KS i 340 NM isto tako mo
Edited by Vare
Link to comment
Share on other sites

Baš sam čitao test 1.9 jtd motora u Alfi i 1.9 CDTI u Astri GTC obadva s po 150 KS i 320 NM i rekli su da na startu bez problema imaju bilo koji atmosferski benzinac od 200KS, što znači da Renaultov 2.0 dci s 150KS i 340 NM isto tako mo
Link to comment
Share on other sites

Baš sam čitao test 1.9 jtd motora u Alfi i 1.9 CDTI u Astri GTC obadva s po 150 KS i 320 NM i rekli su da na startu bez problema imaju bilo koji atmosferski benzinac od 200KS, što znači da Renaultov 2.0 dci s 150KS i 340 NM isto tako mo
Link to comment
Share on other sites

U startu nikad ali u medjuubrzanjima da.Razlika je cak do skoro 2s u korist golfa.Nazalost :frown:

Teško bilo gdje, nema se što uspoređivati 2.0 dci s ovom sportskom klasom... Golf Gti ima 280 Nm od vrlo niskih okretaja, nije da mu fali momenta, a uvijek mo

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

felge su prva liga, al bad za čistit.

Ma da imaš tog Megane-a sigurno se nebi

Link to comment
Share on other sites

:zubo:

Ali Golf GTI je turbo, a ne obican atmosferac!

My bed, a ne znam otkud mi da GTI nije turbak, al svejedno Megane je bolji i end of disucusion...

Link to comment
Share on other sites

trebalo bi probati na međuubrzanju clia sport protiv ibize cupre tdi. naravno, getriba kako kome paše, a ne ona sranja u 4 brzini 80-120 km/h

Link to comment
Share on other sites

ja sam rezervirao novog GTI, a za 998 Eura ti BB tuner premapira istoga i digne na 240 ks, 6,5 sec i 340 nm pri 2300. Bez ikakvih drugih promjena osim 0,2 Bara dizanja pritiska na turbini.Garancija ostaje.

Doma sam poslije 16-og pa ako ima neki pakleni dizelas mozemo se naci. Grobnik je svima blizu. :roll:

Link to comment
Share on other sites

trebalo bi probati na međuubrzanju clia sport protiv ibize cupre tdi. naravno, getriba kako kome paše, a ne ona sranja u 4 brzini 80-120 km/h

Isprobao,

Frend ima

Link to comment
Share on other sites

to sam i mislio, on npr. u 4 brzini na 2000 okr, a clio 3 brzina 5250 :)

znači, skoro isto... to je potreban podatak kad naletim na neku sumporaču od >150 ks

Link to comment
Share on other sites

to sam i mislio, on npr. u 4 brzini na 2000 okr, a clio 3 brzina 5250 :)

znači, skoro isto... to je potreban podatak kad naletim na neku sumporaču od >150 ks

i razlika u potrosnji je tebi 15 litara a njemu 10-tak na takvoj voznji!!! ako ne benzinu i vise!!!

Link to comment
Share on other sites

iznenadio bi se kako clio malo troši

A i nisi ga kupio zbog male potrošnje, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.