Jump to content

Renault sport Clio 3.0 V6


BALEV

Recommended Posts

ovako, cuo sam da clio V6 ima motor od pug-a, pa me zanima koliko je to istina?????????????

Link to comment
Share on other sites

ovo sam trebao stavit pod RENAULT, pa molim da netko preseli i ispricavam se!!

Link to comment
Share on other sites

Znam da je to preradjeni motor iz Lagune, a sad jel on originalno iz Puga, pojma nemam... Isto tako znam da je prvoga Clia V6 proizvodio britanski TWR (ne TVR), a da ovoga sad rade u Renault Sportu..

Link to comment
Share on other sites

To je motor V6 24V koji koriste Renault,Peugeot i Citroen.Nisam siguran,ali 99% mislim da je prvobitno konstruiran i korišten u PSA vozilima(XM,605...itd). :place:

Link to comment
Share on other sites

psa koncern je od uvijek prednjacio po novim i dobrim motorima.

to potvrdjuju i dva nova benzinca koja izlaze ove godine na trziste. nebi bilo lose da se i renault malo udruzi s njima sto se tice razvoja motora pogotovo BENZINSKIH

Link to comment
Share on other sites

znam to ali mene vise zanimaju "obicni" benzinci.jer od tog 3.0 V6 nemamo koristi ni ti ni ja a od novog motara kojeg su slozili inzinjeri u psa bi mogli imat.

1.6, 140ks s direktnim ubrizgavanjem i turbopunjačem s dva ulaza (twin scroll), dva bregasta vratila (DOHC) pokretana lancem i podizačima ventila s valjcicima. motor je vecinom od "lakih" materijala i ima SAMO 130kg! a njegova proizvodnja kosta osjetno manje od trenutnih motora na trzistu.

ja u tom motoru vidim veliki potencijal za tuning i nebi se uopce bunio da se taj motor nadje u novom cliu umjesto 2.0 16v sa 150 ks...

Link to comment
Share on other sites

Megane RS takodejr ima twin-scroll turbinu, a znamo da je na trzistu vec neko vrijeme, dakle, prije tog 1.6 Turbo by PSA & BMW. Pa se ne bi cudio da i Renault ponudi slicnu soluciju, pogotovo ako namjeravaju drzat korak s ostalima, a trebali jer se tehnika opet pomalo okrece benzincima, nakon sto su dizeli napravili veliki skok.

Inače, Renault je medju prvima ponudio benzinca s direktnim ubrizgavanjem, 2.0 16V IDE, no tad je ta tehnologija jos bila u povojima. Sad kad vidimo da se direct injection opet pomalo vraca na trziste (VW FSI) pa ce mozda Renault opet poradit na tome. Iako je direktno ubrizgavanje kod benzinaca jako upitno, zbog malih stvarnih dobitaka, a vise cijene proizvodnje, ali vidjet cemo...

Link to comment
Share on other sites

ovdije se radilo i na smanjenju potrosnje koja iznosi manje od 7 litara/100km. otklonjena je turbo rupa(turbina se "pali" na 1400 okretaja). zatim: za podešavanje snage i brzine vrtnje motora koristi se sustav Valvetronic (BMW-ov izum). Radni parametri motora mijenjaju se promjenom hoda usisnih ventila, umjesto zakretanjem usisne zaklopke.

Po prvi put u klasi ugrađeno je istodobno podešavanje faza usisnih i ispušnih ventila. Time je omogućena ravnomjerna radna karakteristika u širokom rasponu brzina vrtnje motora. Najviše je poboljšana elastičnost motora te smanjena potrošnja.

Direktno benzinsko ubrizgavanje po prvi je puta izvedeno po sustavu 'lambda jedan', dakle uz pravilnu količinu zraka. Prvi sustavi GDI, koji su prete

Link to comment
Share on other sites

Motor je prvotno iz peug 505 kasnije korišten i dorađivan u 605, 406, snaga mu je rasla od 160 , 190 pa do 211 ks danas u 607 i 407.

Korisio ga je renault 25, laguna...

Link to comment
Share on other sites

pa hvala na informacijama, sad znam nesto vise, inace to mi tupi TWRR vec neko vrijeme al mu nisam vjerovao, pa isprika ovim putem :roll:

Link to comment
Share on other sites

renault je 1939. dof. cini mi se, napravio prvi v6 koji se ugradjivao u tadasnji renaultov top model. ali posto je ubrzo poceo rat i opskrba benzinom je postao problem taj motor se prestao proizvodit. onda su ponovo 70-ih godina zajedno sa peugeotom i volvom napravili 2.6 v6 od 130 do 140 ks motor i taj motor je bio u poznatoj renaultovoj limuzini r30(1974. prvi put) koju su vozili bogataši. inace taj motor se koristio do 1997. godine!!!

Link to comment
Share on other sites

Ima sam prilike voziti Avantime sa V6 (e sad koji je bio, mislim 2.6 ?) ali nisam ga imal prilike (a i zelje) ganjati previse, jer mi je cisto dosta

bilo gustati polako ga voziti kroz "selo moje malo" :)

Auto je prava pojava, a izraz na licu lokalnog BMWdjije kad ga

je nadmocno prosao "tenk" je nedocarljivo predociv :)

Link to comment
Share on other sites

ako bogledate v plavi oglasnik ima par ren. 25 s 2.5 V6 bez papira za nekih 700-800 eura, pa ko je dosta lud...e to bi bila prava pila v nekom malom renolceku :dhand:

i ljepotan...

post-4-1107822156.jpg

Link to comment
Share on other sites

mhuumhuu kaj se pjeniš twrr, svi znamo da si pametan i da znaš sve o autima i njihovim kvarovima i manama, pa si zato i uzeo S16 jel s njim nikad nisi imao problema!! moš mislit :tup::tup::tup::tup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.