Jump to content

R5 GTT


Canpi

Recommended Posts

Bice, bice, samo polako, neces ti svasta kupit. Prvo odmjeravanje svih petica na trzistu, a onda tajno istrazivanje onih koje nisu na trzistu :zubo:

Link to comment
Share on other sites

BEMTI!

što ih više gledam to su mi bolje...

GTT zato ja upravo pripremam jedan projektić, nemrem više samo gledat u to hoću imat jednu složenu i uživat u njoj svaki dan!

Link to comment
Share on other sites

uživat u njoj svaki dan!

Hmmmm. Tesko :laugh:

Jedino ako ti i gledanje u nju dok stoji na klocnama ne predstavlja uzivanciju.

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da taj auto može biti every day iz razloga što sam vozio peticu dvije godine i samo ponavljam samo sam getribu slagao u te dvije g a auto je bio serijala i to ljuta

hahahahahaha

s tim da su mi mehaničari bili sa "sela" a sad su to pa rekao bi i čistokrvni Renault Sport Francuzi!

hehe

poz

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da taj auto može biti every day iz razloga što sam vozio peticu dvije godine i samo ponavljam samo sam getribu slagao u te dvije g a auto je bio serijala i to ljuta

hahahahahaha

s tim da su mi mehaničari bili sa "sela" a sad su to pa rekao bi i čistokrvni Renault Sport Francuzi!

hehe

poz

Nemoguće. Everyday car u ZGB, nemoguće. Dovoljna je jedna gužva u 6, 7mj. i shvatiš da to nije auto za svaki dan.

Pati kuplung, grije se, a ako obavljaš stvari s njom, pa ju po 5x u sat vremena upališ/ugasiš, pa ona vergla, ti se pitaš čemu anti-perc fan itd...

Totalno sam pukao, jure i ja smo već organizirali ispitivanje tržišta i pregled potencijalne petarde. Žena ništa još ne zna ustvari, sve je kao ide RC,

treba mi lova da zatvorim minus itd :oo: :oo: :oo:

Link to comment
Share on other sites

damijane: kuš :)

r5st: slobodno daj...

GTT: kompa, sretno u nalazenju petarde, sljedis instinkt, tako treba, pugara dolje, zivio GTT

Link to comment
Share on other sites

Nemoguće. Everyday car u ZGB, nemoguće. Dovoljna je jedna gužva u 6, 7mj. i shvatiš da to nije auto za svaki dan.

Pati kuplung, grije se, a ako obavljaš stvari s njom, pa ju po 5x u sat vremena upališ/ugasiš, pa ona vergla, ti se pitaš čemu anti-perc fan itd..

[/quote

Vecina ovoga se da rijesit.Poprilicno bezbolno :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Serijski mozda i moze sluziti kao "every day car" ali ako si pravi zaljubljenik (a svi mi vlasnici se tako karakteriziramo) nikad auto ne moze biti u stanju u kakvom bi zelio tj. mora biti. Ja svoga jako rijetko vozim pa opet ima sitnica koje treba popraviti, a bogme nije da se ne kvari. Ako GTT vozis kako ga treba voziti onda mora biti kvarova tj. malo kompliciranijeg odrzavanja :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Vecina ovoga se da rijesit.Poprilicno bezbolno :bigl:

jedva čekam da upeljam đubre u garažu! :bigl: jedva čekam! spavat cu u njemu :bigl:

Link to comment
Share on other sites

sto ljudi još više mišljenja!

meni su ljudi govorili i kak ćeš ti imat taj auto po ljeti nema ni klime...

tak da...

opet ponavljam moje mišljenje je i dalje da taj auto može biti za svaki dan posebno jer ja obavljam stvari po gradu biciklom...

Link to comment
Share on other sites

PROKLETSTVO ! :ljut:

stvarno su prokleto dobre....

ne kužim te spike da taj auto ne može biti za svaki dan....

pa s čim sam se ja vozio godinama?

s kojim se autom moj brat vozio godinama?

pa napravio sam valjda preko 80 000 km sa istim autom i nikad se nisam zapitao dali će me ostavit negdje...to nije nikad niti napravio

od prvih dana je bio na 1.1 bar i nikad ga nisam zatvarao,čak niti prije autoputa

mislim da si vlasnici ili majstori koji im rade aute naprave više štete nego si sam auto može napravit :frown:

Link to comment
Share on other sites

Moj kolega koji je prodavao onaj bijeli brodski GTT ga je vozio 4 godine nakon generalke motora bez ikakvih problema. Turbinu nije dirao niti nista ispod haube uopce. Nije sve bilo savrseno prije prodaje, ali je auto bio u jako dobrom voznom stanju i sluzio stalno kao jedini gradski auto. Covjek s njim redovno isao na more i duza putovanja. Sve serijala naravno ;) Ali njegov brat koji ga je vozio prije generalke je mozda postavio rekord :bigl: Kupio ga je '97 i do kraja 2002. ga nije uoce odrzavao, mozda par puta samo promjenio ulje. Cak je i sluzio kao dostavni auto u piceriji jedno vrijeme :zubo: E na sta je to licilo i kako se cuo motor nakon tih par godina :doh: E zato je ovaj mjenjao kompletno motor i sve ispod haube, cak i sva vrata. Dakle, koliko ga pazis, toliko ti traje ;)

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom si sve probleme sami vlasnici stvore ili ih nasljede od prijasnjih vlasnika.Za sto su velikim djelom krivi i mehanicari koji ih odrzavaju.Da ne spominjem otvaranja turbine i slicne stvari.

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom si sve probleme sami vlasnici stvore ili ih nasljede od prijasnjih vlasnika.Za sto su velikim djelom krivi i mehanicari koji ih odrzavaju.Da ne spominjem otvaranja turbine i slicne stvari.

Apsolutno. Vlasnik prije i njegov mehaničar ti uvijek napravi sra*e na GTT-u... :(

Link to comment
Share on other sites

Vlasnik prije i njegov mehaničar ti uvijek napravi sra*e na GTT-u... :(

Čini mi se da je ovo jedina prava istina o GTT-u.

Dok istjeraš sve duhove i zaostatke od lošeg održavanja uglavnom debelo izgubiš volju za održavanjem tog auta.

Ali ako istraješ do kraja onda ti vrača dobrim služenjem.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.