Jump to content

R5 GTT


Canpi

Recommended Posts

Ova ribica s druge slike mi nije bolna tocka al joj isto ne bi oprostio sto besramno guzelja po frsko ispoliranom GTT-u.

srića što Magda nije na RKH forumu :doh:

naranđasti je stvarno nešto posebno :hail: ...jesu li se proizvodili žuti farovi za GTT ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nije skroz direktno povezano s GTT-om ali mala novost za retro ljubitelje. Ronalke dostupne u 7.5x16 i 8x18 :cool:

post-737-1241759371_thumb.jpg

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Naletio neki dan na jednu dobru, al nazalost samo par slika i info da ima oko 180ks...

post-3037-1240643222_thumb.jpg post-3037-1240643238_thumb.jpg post-3037-1240643254_thumb.jpg

zanimljive su ove plastične trubice

Link to comment
Share on other sites

A filter ulja sav hrđav-ruzinav.....BTW nije turbo,nemože mu puknut dihtung glave....

Link to comment
Share on other sites

A filter ulja sav hrđav-ruzinav.....BTW nije turbo,nemože mu puknut dihtung glave....

Taj auto se priprema u UK za F2000 klasu - cestovni rally i u procesu je slaganja

Engine

F7R 2.0L Williams 3 engine 85k

Ramair I/K

Magnorecore HT leads

Devil S/S Exhaust Manifold

BB Tuning de-cat

Mongoose S/S Exhaust

P/S pump removed

Thermal inlet manifold gasket

Thermal T/B gasket

Lighterned and balanced flywheel

Low temp thermostat

Performance fuel pump

Odyssey Light weight battery

Ktec GT Turbo uprated engine mounts

Renault Cambelt kit

Renault Header tank

Renault Waterpump

Renault Type D coolent

Renault F7R spark plugs

Gearbox

JB3 GT Turbo gearbox

JB3 1.8 16V gearbox

Valeo Willliams clutch

Quickshift with 16V gearknob

Chassis

Front Lancer Evo 3 struts fully adjustable damping camber and ride height

Rear Lancer Evo 3 struts adjustable damping housed in strut towers

Poly bushed Wishbones & ARB

Williams front 258mm brakes

Williams front hubs

Standard GT Turbo rear brakes

Standard GT Turbo Driveshafts

Quick rack steering rack

Hydro handbrake

Wheel stud conversion

Alloy wheel nuts

Strut brace

Wheels

Madin 8x13 Split rims - Slicks

RSi Steels 6x14 - budgets

Interior

Alloy fuel sell

Saftey devices Full cage

Bucket seats

Sablet Harnesses

Williams steering wheel

Plummed in fire exstigisher

Battery box

Reanult GTX clocks

Holes....

Heaters removed

Kill switches

Push button start

Exterior

Matt black bumpers, kit and custom Graphics

Ph1 19 16V bonnet vent

Poly carb windows

Bonnet pins

Lighterned bonnet

Lighterned Doors

Fuel flap removed

Sunroof Removed

Locks removed

Ph2 boot spoiler

F16.i.e window stickers

evo kak sad izgleda

post-1293-1241781202_thumb.jpg

Edited by Fredy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo slučajno naletih na jednu prekrasnu fotografiju. :wub::wub::wub:

post-8788-1247175263_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ova druga je drkica :bigl:

Jedinooooooo ovaj usis, hm... al sad sam ja kreten sitnjičavi. ustvari, treba se bez haube vozit, tak je najbolje zbog temperature :lol: :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ova druga je drkica :bigl:

Jedinooooooo ovaj usis, hm...

Ide dole ovaj mjesec ;) Sve standard ce biti :cool:

Link to comment
Share on other sites

Evo slučajno naletih na jednu prekrasnu fotografiju. :wub::wub::wub:

post-8788-1247175263_thumb.jpg

Odlicno joj stoje ove maglenke sa alpine ili r11.T. :oo: :oo:

Link to comment
Share on other sites

Odlicno joj stoje ove maglenke sa alpine ili r11.T. :oo: :oo:

Pa ovo su original maglenke od GTT-a PH1.

Link to comment
Share on other sites

Pa ovo su original maglenke od GTT-a PH1.

O nisam znao, gtt PH1 :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
post-737-1247228834_thumb.jpg

meni dobitna kombinacija gtt i felgice od clia 16v ph1

nešto mi ovo poznato izgleda :plazi:

igore, slažem se, radi se na tome :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo jos jedna stara brodska petica, tocnije iz jednog sela blizu Broda. Prosao sam bar 100 puta ispred te kuce i neki dan sam prvi puta stao i popricao s gazdom auta ;) Covjek ima cca 40 godina.

Auto je '88.g., limarija poprilicno losa, dosta hrđom nagrizen, motor nije GTT, nego je neki 1.4 unutra :nezna: ali ga jos uvijek ima u pricuvi ;) Vozi ga vec 6 godina takvog i zadovoljan je ;)

post-1663-1249882824_thumb.jpg post-1663-1249882831_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

dobar, ali prevelika felga.

Nije prevelika, nego ne valja model :plazi::zubo:

Edited by 0-100 7,3 sec
Link to comment
Share on other sites

Nije prevelika, nego ne valja model :plazi::zubo:

prevelika jer je 16 cola, a nema ruba. :p

borbet A ili u 9x16 ili nikako, a to bi na GTT-u izgledalo retardirano loool i ne znam kak bi to stalo uopće :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Vidis da nije prevelika :bigl:

post-227-1250070071_thumb.jpg

kakva je to divokoza :laugh::plazi:

šalim se, odličan! nisi me shvatio. nisam mišljenja da je 16" too much za petku, zavisi, ali

moj izbor za petku je uvijek 15" i 195/45 15, dobitna kombinacija!!! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.