Jump to content

Kvarovi i Reklamacije u Garanciji


DU-roller

Recommended Posts

Evo, pitanje se odnosi na prve vlasnike i one koji su svoje ljubimce kupili dok su još bili u garanciji - starije polovnjake isključujem jer su kvarovi na njima ipak rezultat šireg spleta okolnosti. Brojite sve zbog čega ste otišli u servis, od lupkanja i cvrčanja preko palih prozora i bobina do kapitalnih kvarova, sve ih izjednačavam jer su u garanciji svi popravci besplatni, ali su neminovan neugodni gubitak vremena. Slobodno se raspišite u topicu oko toga koje ste kvarove, s kojim autom i iz koje godine imali, pa mo

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Ja sam inače glasao 3, na Cliu klima, bobine i instrument ploča, na Meganeu bobine, prozori i paljenje. Ukupno je 6, ali su ipak 2 auta :)

Link to comment
Share on other sites

Da kucnem u drvo :tup: , uskoro će dvije godine a Logan još nije vidio servisa.

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjecam imao sa 5 problema, ali od tih 5 problema nazalost morao sam u servis ici barem 20 puta u svega 2 godine.Ipak ne mogu nista lose reci protiv servisa jer su mi sve uredno rijesili u garanciji, ali velik je to gubitak vremena pogotovo zato sto oni imaju takvo radno vrijeme da moram izlaziti s posla ili biti bez auta taj dan.

1.problem sa kvakama (nesto je pucketalo)

2.prednji lijevi podizac stakla (jako pucketanje, greska u konstrukciji, promjenili mi ga)

3.spone(otisle na 30 000 Km, zamjenjene)

4.zadnji brisac (nekada ne radi-problem jos postoji)

5.zavojnica volana (izvan garancije, ali ipak su mi priznali 80%)

...kao sto vidite, puno toga je uzrokovano losom izvedbom.Nekoga to mozda nebi smetalo, ali ja imam jako nizak prag tolerancije na povrsnost i slampavost i to me smeta.

Link to comment
Share on other sites

Za to i postoji garantni rok da se poprave eventualni nedostatci koji se najcesce i manifestiraju kroz tih 1-2 godine.To sto servisi nisu sposobni ili dovoljno obuceni rijesit te nedostatke je problem zastupnika.To se odnosi na sve marke vozila.

Link to comment
Share on other sites

Za to i postoji garantni rok da se poprave eventualni nedostatci koji se najcesce i manifestiraju kroz tih 1-2 godine.To sto servisi nisu sposobni ili dovoljno obuceni rijesit te nedostatke je problem zastupnika.To se odnosi na sve marke vozila.

Naravno, ali bilo bi bolje da se nedostatci ne pojavljuju ni tad ni kasnije. Mislim da to nije tako nedosti

Link to comment
Share on other sites

Problemi koje sam naveo su mozda i banalni, ali zahtjevaju odlaske u servis i nepotrebno umanjuju zadovoljstvo autom osim kao sto sam vec rekao nemate visok prag tolerancije da to tolerirate.

Ovdje nisam naveo i hrpu drugih sitnica koje mi isto umanjuju ukupno zadovoljstvo autom poput zvrndanja armature, neki dan sam skuzio da mi nesto lupa u vratima preko prelazaka neravnina.Znate sto lupa, otkrio sam i rijesio...zvrndao je onaj natpis 1.9 dci na prednjim vratima koji nije bio dobro ucvrscen.To su takve bezvezne stvari...pa jel nisu mogli to bolje ucvrstiti? :roll:

Nisam spomenuo ni da su mi trakice od zadnje police prekratke pa kada dignem vrata gepeka onda ona povuku policu iz lezista kada dodju u krajnji gornji polozaj...onda kada sam preuzeo auto, drugi dan sam zelio otvoriti haubu da vidim kako makina izgleda, ali nisam ju mogao otvoriti. :??:

Otisao sam u servis i majstor je nekako uspio otvoriti, a taj problem je rjesio macolom kojom je zviznuo po onom dijelu sto ulazi u mehanizam brave iznad Renault loga. :)

Uglavnom problem je rijesio samo jednim udarcem i funkcionira do dan danas, normalno se otvara.

Uglavnom to je ono sto vam govorim da su ipak mogli malo bolje izraditi taj auto jer je u globalu dobar i osim po izradi ne zaostaje za nikim, a u nekim stvarima mi je i bolji od konkurencije. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Scenic

1. opoziv pojednih modela na izmjenu kompletnog sklopa autoamtske ručne kočnice

2. opoziv na izmjenu sklopa, zatezača remena za putnika iza vozača

auto ima 25000km, i za sada ništa ne cvrči, niti zeza..

OT: bio je i na -20 što je bilo zanimljivo prilikom paljenja. nakon pritiska na dugme "start" trebalo mu je cca +5 sek da upali. :)

Link to comment
Share on other sites

Naravno, ali bilo bi bolje da se nedostatci ne pojavljuju ni tad ni kasnije. Mislim da to nije tako nedosti�na utopija, naravno ne da se nikad nikome ni�ta ne dogodi, ali da se broj takvih doga�aja smanji.

Slazem se sa tobom ali kada dnevno iz tvornice izade nakoliko stotina automobila mora biti propusta.Meni samo nije jasno kako neki ljudi na forumu ne mogu shvatit da se svima to desava.A i novinari znaju stvorit potpuno krivu sliku o nekomu proizvodacu samo se sjetite natpisa u novinama "Cliaci siju strah po cesti"(tako nesto je pisalo) a ono znaju potrubit sami od sebe tu i tamo.Mercedesi su imali opasne probleme sa kocnicama i onda u novinama izade clanak kojega niti ne vidis koliko je sitno napisan.

Edited by ZGR5GTT
Link to comment
Share on other sites

Da kucnem u drvo :tup: , uskoro će dvije godine a Logan još nije vidio servisa.

Vidi se da to nije Renault :laugh: Zezam se naravno, ali činjenica je da neke stvari koje su na Loganu u odnosu na nove Renaulte zastarjele u biti su provjerene i pouzdane i to zaslu

Link to comment
Share on other sites

1. Podizac stakla.

Sada kada vratim film cini mi se da sam i ja kriv za kvar podizaca.

Mozda ce se ciniti glupim. :bigl:

Parkirao sam auto ispod nekog stabla koje je ispustalo neku smolu. Na milione sitnih kapljica je prekrivalo citav auto. Zbog toga se staklo tesko i uz skripu otvaralo. Nakon nekog vremena staklo je pocelo zastajkivati kao da nije programirano. Napokon sajla je preskocila a ja rukom podigao staklo. :tup:

Link to comment
Share on other sites

U jamstvenom roku mi je promjenjen prekidač sva četiri pokazivača smjera i ventilator za prozračivanje kabine (bio je bučan u trećoj brzini). I to je sve. Ja prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Auto je kupljen u 10 mj 2005, znači sad će uskoro imati godinu i pol i preko 32000km.

Imao sam samo jednu reklamaciju i to što je auto skretao u desno i volan mi je stajao zakrenut u lijevo kad bi ravno išao. To je riješeno uspješno.

I nešto mi je zvrndalo oko ručice mjenjača ali nisam odmah trčao u servis na reklamaciju a u međuvremenu je prestalo samo od sebe pa sam na to već zaboravio...

Ima i par povremenih cvrčaka koji kad ih krenem locirati baš onda prestanu :tup: , al to mi ne pada na pamet da reklamiram.

Link to comment
Share on other sites

1. - Disk pločice na 8000km, cvilile su, zamjenjene u garanciji

2. - Diskovi i disk plocice na 20000km, jako su strugali diskovi, zamijenjeno u garanciji

3. - Sve 4 Hands free kvake zamijenjene u garanciji na 21000km

4. - Spone na 30000km, garancija

5. - Zavojnica air-baga u volanu na 25000km, garancija

6. - plastike na unutarnjoj strani lijevog zadnjeg blatobrana promijenjene zbog nestrucnog postavljanja u tvornici, 1000km

7. - Promijenjena cijev od turbine, u garanciji na 50000km

8. - Auspuh se bio negdje otkvacio i lupkao je u karoseriju, garancija na 25000km

9. - Zamijenjena straznja lijeva lampa jer je ulazila voda, u garanciji na 40000km

10. - Desni komplet retrovizor, nije grijao i nije se sklapao kad sam mu naredio, garancija na 15000km

Auto je jos uvijek u garanciji pa mozda i produzim spisak, ali sve u svemu ja volim svoj autić :bigl::klap::klap::klap:

Edited by Vare
Link to comment
Share on other sites

1. - Disk pločice na 8000km, cvilile su, zamjenjene u garanciji

2. - Diskovi i disk plocice na 20000km, jako su strugali diskovi, zamijenjeno u garanciji

3. - Sve 4 Hands free kvake zamijenjene u garanciji na 21000km

4. - Spone na 30000km, garancija

5. - Zavojnica air-baga u volanu na 25000km, garancija

6. - plastike na unutarnjoj strani lijevog zadnjeg blatobrana promijenjene zbog nestrucnog postavljanja u tvornici, 1000km

7. - Promijenjena cijev od turbine, u garanciji na 50000km

8. - Auspuh se bio negdje otkvacio i lupkao je u karoseriju, garancija na 25000km

9. - Zamijenjena straznja lijeva lampa jer je ulazila voda, u garanciji na 40000km

10. - Desni komplet retrovizor, nije grijao i nije se sklapao kad sam mu naredio, garancija na 15000km

Auto je jos uvijek u garanciji pa mozda i produzim spisak, ali sve u svemu ja volim svoj autić :bigl::klap::klap::klap:

Vidim da si imao dosta identicnih problema kao i ja.Meni je isto auspuh lupao od podnicu, a to sam zaboravio tamo navesti. :tup:

Link to comment
Share on other sites

Za sada još ništa, auto je 7 mjesec 2006. 16 tkm, ali garancija je 4 godine :klap:

Vidiš, vidiš kočnice mi znaju strugati kad ih jako zagrijem, sve se bojim da bi mogao na oko 20 tkm mijenjati diskove i pločice na garanciju, sigurno :fucka::fucka::fucka:

Link to comment
Share on other sites

Za sada još ništa, auto je 7 mjesec 2006. 16 tkm, ali garancija je 4 godine :klap:

Vidiš, vidiš kočnice mi znaju strugati kad ih jako zagrijem, sve se bojim da bi mogao na oko 20 tkm mijenjati diskove i pločice na garanciju, sigurno :fucka::fucka::fucka:

Na koju foru idu disk plocice na garanciju?

Link to comment
Share on other sites

Na koju foru idu disk plocice na garanciju?

Koliko ja znam neidu pod garanciju jer je to cisto potrosni materijal.

Recimo ja sam sa kocnicama prezadovoljan.Od svih kompakata koje sam vozio nijedan mi ne koci bolje.

Meni cak nisu ni skripali i jako dugo su mi pakne izdrzale.Mjenjao sam ih tek na 50 000 Km, a dosta silovito kocim. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Na koju foru idu disk plocice na garanciju?

Ako se utvrdi da su stavljene lose kocnice tamo u tvornici onda ti ih promijene, jer one meni nisu bile potrosene nego su diskovi poplavili i jako je strugalo, mada mi se to pocelo dogadat opet, ali samo zamijenim disk plocice i sve je opet ok, vec sam ih 4 puta mijenjao :tup:

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.5 dci 2003.g.

U garantnom roku pukao plastični nosač zaštitne gume mjenjača.

Van garantnog roka - za sad ništa. :):)

Edited by bongo13
Link to comment
Share on other sites

ako me sjecanje dobro sluzi clio je morao u servis 3 puta...

dotezanje poluosovine

senzori zracnog jastuka 2/3 puta gorili bezveze

neka zahebancija s putnim kompjuterom

sto se tice cvrcaka nisam ih brojao a bilo ih je dosta + prekidac sva 4 zmigavca sam uspio sam popravit :bigl:

+ clio je imao garanciju godinu dana inace bi tu usao i lezaj zadnjeg kotaca ;)

Edited by bad&blue
Link to comment
Share on other sites

Jedna zamolba za ekipu s više od 10 kvarova / reklamacija: napišite u topic koliko je toga bilo tako da mo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.