Jump to content

197 on dyno, before and after remap


Rain

Recommended Posts

Dakle, covjek otisao sa novim 197 na remapiranje, napravljen dyno prije i poslije

Rezultati su jako zanimljivi

Dakle

Serijski 185KS

Remapiran 192KS

Dyno ispis stavljam sutra

Link to comment
Share on other sites

Dakle, covjek otisao sa novim 197 na remapiranje, napravljen dyno prije i poslije

Rezultati su jako zanimljivi

Dakle

Serijski 185KS

Remapiran 192KS

Dyno ispis stavljam sutra

Tko i gdje?

Link to comment
Share on other sites

Dakle, covjek otisao sa novim 197 na remapiranje, napravljen dyno prije i poslije

Rezultati su jako zanimljivi

Dakle

Serijski 185KS

Remapiran 192KS

Dyno ispis stavljam sutra

Deklariran je da ima 197 KS, a na kraju ispada i kada ga je pojacao da nije dostigao tu deklariranu snagu. :frown:

Ako stvarno ima samo 185 KS onda se moze sakriti pored CS-a 182.Tih 15 KS je bar malo trebalo kompenzirati znatno vecu tezinu.

Link to comment
Share on other sites

murray

kod www.rstuning.co.uk

Nije puno dobio ali opet....ima cak i za moga :bigl:

Ali puno para :frown:

Deklariran je da ima 197 KS, a na kraju ispada i kada ga je pojacao da nije dostigao tu deklariranu snagu. :frown:

Ako stvarno ima samo 185 KS onda se moze sakriti pored CS-a 182.Tih 15 KS je bar malo trebalo kompenzirati znatno vecu tezinu.

Mislim da grijesis.To je snaga koju on prenosi na cestu.Prava snaga na kotacima.Kod svakog auta je manja.Inace zato i postoje valjci ;)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da grijesis.To je snaga koju on prenosi na cestu.Prava snaga na kotacima.Kod svakog auta je manja.Inace zato i postoje valjci ;)

to je snaga na kocnici, tj motoru, a ne na kotacima

Link to comment
Share on other sites

to je snaga na kocnici, tj motoru, a ne na kotacima

:??:

malo sam zbunjen.mozes li mi objasnit razlike izmedju te i ove na kotacima?

Link to comment
Share on other sites

na kocnici, tj motoru je snaga koju daje proizvodjac i koja ti pise u knjizici vozila

onda na kotacima je snaga koju ti mozes iskoristiti, a koja se dobiva nakon gubitaka u prijenosu

usporedbe radi, moj clio ima 171KS, ali na kotacima je ta snaga 136ks

Link to comment
Share on other sites

na kocnici, tj motoru je snaga koju daje proizvodjac i koja ti pise u knjizici vozila

onda na kotacima je snaga koju ti mozes iskoristiti, a koja se dobiva nakon gubitaka u prijenosu

usporedbe radi, moj clio ima 171KS, ali na kotacima je ta snaga 136ks

Znači, cliu 197 bi zapravo u knji

Link to comment
Share on other sites

^^

cuj, svaki megane sport ima vise konja nego sto pise u knjizici, vrti se oko 230-240KS

ako su nekom dali viska, negdje su morali uzet, izgleda da su uzeli na 197 :lool: :lool: :lool:

Link to comment
Share on other sites

nego, meni to u engleskoj stvarno dalo misliti :)

mogli bi uzet jednog serijskog 197 i jednog serijskog 182 pa na dyno s njima

isti dan, isti uvjeti, isti valjci, da se vidi rezultat :)

Link to comment
Share on other sites

ugglavnom jos jedan dokaz da se benzinca, atmosferca ne isplati chipat. Samo je Kyoto zezno. Bolje bi mu bilo da je komada uzbacil van iz auta, iso bi još i bolje .

7 KS, to je stvarno mizerno

Link to comment
Share on other sites

da,

ako je u engleskoj slabije gorivo, ne zelim ni misliti kako je onda kod nas :zubo:

ali ajde, ovo je jedan primjerak, pa necemo suditi po njemu

kao sto sam rekao, volio bih odvesti 197 i 182 kod nas na dyno pa da vidimo

Link to comment
Share on other sites

Proizvođač kad testira motor koji ugrađuje u neki auto, radi to na testnom stolu.

Motor pripremljen za rad stavljen je na testni stol gdje se onda ispituje snaga, potrošnja, ubrzanja i sve potrebne stvari koje onda oni kasnije pišu u reklamama.

Snaga na kočnici je ispitivanje koje se vrši na način da se goli motor spoji na nekakvu vrstu tarne spojke koja mjeri okretni moment i posredno se računa snaga. (Vrlo laički objašnjeno)

Kad tu dobivenu snagu pomno

Link to comment
Share on other sites

objasnio sam vec u prethodnom postu

na dynu mozes mjeriti i snagu na "kocnici"

tako je na mom cliu izmjereno 171KS

dok je u ovom slucaju izmjereno umjesto 197, koliko ima tvornicki, 185ks

na kotacima je to oko 145-147ks ako ima iste gubitke kao i 172

Link to comment
Share on other sites

da,

ako je u engleskoj slabije gorivo, ne zelim ni misliti kako je onda kod nas :zubo:

ali ajde, ovo je jedan primjerak, pa necemo suditi po njemu

kao sto sam rekao, volio bih odvesti 197 i 182 kod nas na dyno pa da vidimo

Iznio sam dvije moguće teorije zašto je auto pokazao puno manju snagu od deklarirane. Protivi se logici i zdravom razumu da su na tr

Link to comment
Share on other sites

joj, sad su pocele teorije zavjere :lool: :lool: :lool:

tko zna, mozda to ni nije bio 197, mozda je 182 u igri :zubo:

budem probao srediti besplatno mjerenje za dva auta kod nas pa cu zamolit vlasnike 197 i 182 da dodju

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.