Jump to content

197 on dyno, before and after remap


Rain

Recommended Posts

Ako Rainov 172 na kotacima ima 136, koliko onda ima tvoj Zrmi?Jel ima bar 45 KS?Moj bi mogao onda imati kao tvoj oko 75. :lool:

Gubitak na mehaničkim dijelovima je otprilike 10-20%.

Upravo iz ovg razloga koji si ti navej su se proizvođači, nekad, jednom dogovorili da će svi iskazivati snagu i performanse svojih vozila na kočnici kako bi ih mogli uspoređivati bez suvišnih komentara. Jer ovisno o kvaliteti dijelova ovisi koliki će gubici biti. Da ne govorim o utjecaju promjera kotača, gumama.

Link to comment
Share on other sites

:hey: Moje misljenje da sto je jaci auto to je vece odstupanje, sta ne znaci za slabije modele npr. 75ks da on ima 35ks "iskoristivih"

gubici se vrte oko 20-30%

ovisno od automobila

znaci na 60ks autu snaga na kotacima je oko 42ks

75ks/52,5ks

Link to comment
Share on other sites

joj, sad su pocele teorije zavjere :lool: :lool: :lool:

tko zna, mozda to ni nije bio 197, mozda je 182 u igri :zubo:

budem probao srediti besplatno mjerenje za dva auta kod nas pa cu zamolit vlasnike 197 i 182 da dodju

Nisu to nikakve teorije zavjere nego logična objašnjenja navedene situacije...

Odkad je izašao Clio III ti ga na sve načine i kroz stotinu postova pokušavaš prikazati lošijim, manje sportskim, sporijim, a sad i slabijim od 172/182, a meni je teško povjerovati u išta od toga jer bi bio presedan za bilo kojeg proizvođača, a pogotovo za Renault Sport da se obruka s novim modelom u odnosu na starog.

Link to comment
Share on other sites

Samo pokušavan objasniti zašto se javlja ta razlika u snazi.

A koliko me pamčenje slu

Link to comment
Share on other sites

^^

auto je napravio 5000 milja, vise nego dovoljno da se razradi ;)

Dalje, sadasnji vlasnik 197 je priznao da nema sto raditi protiv 182 na ravnom, pogotovo ne iznad 160 km/h

makes me go hmmmm

A ja nigje nista ne blatim, samo prenosim iskustva vlasnika 197, te sam napisao svoja iskustva sa istim modelom ;)

BTW, na stranim forumima je cesta tema da je osjecaj u 197 kao da nema 197ks nego manje ;)

PS Clio Sport PH1, umjesto deklariranih 172Ks se vrtio od 160 do 170ks, FYI

Link to comment
Share on other sites

da li bi to mogao biti slucaj za zalbu Renaultu?????

Ljudi se za 12 konja ubijaju a neki i za manje............ :bigl:

Edited by bad&blue
Link to comment
Share on other sites

Nema fucking sanse da je netko mogao tocno procijeniti snagu motora mjerenjem na valjcima. Priblizno, da. +/- 10 konja, zaboravite.

Na valjcima se jedino mogu raditi usporedbe prije-poslije.

Ferrari 599 je isti dan, na istom dynu napravio prvo 570 konja pa 620. Nije mala razlika, ne? Jedina razlika izmedju dva mjerenja je bio novi set guma. (Ima clanak u posljednjem EVO.u, britansko izdanje).

pozdrav,

w

Link to comment
Share on other sites

budem probao srediti besplatno mjerenje za dva auta kod nas pa cu zamolit vlasnike 197 i 182 da dodju

Evo ja se dobrovoljno javljam. :bigl:

ugglavnom jos jedan dokaz da se benzinca, atmosferca ne isplati chipat.

Za 182 nije tako loše.

c/p sa www.rstuning.co.uk

Renault Clio 2 2.0 16V RS 182

Prije i poslije

182 PS - 195 PS

200 NM - 230 NM

30 momenta i 13 konjića, sasvim dovoljno :bigl:

Link to comment
Share on other sites

c/p sa www.rstuning.co.uk

Renault Clio 2 2.0 16V RS 182

Prije i poslije

182 PS - 195 PS

200 NM - 230 NM

30 momenta i 13 konjića, sasvim dovoljno :bigl:

Mislim da ti to nitko neće garantirat.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti to nitko neće garantirat.

Mislim da to neću ni napraviti :laugh:

Naravno da nitko neće garantirati. Ali lijepo je znati i maštati... :fucka:

Samo da je puno novaca i slobodnog vremena, sjeo bi u CSa i "zaletio" se do UK na tuning... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nema fucking sanse da je netko mogao tocno procijeniti snagu motora mjerenjem na valjcima. Priblizno, da. +/- 10 konja, zaboravite.

Na valjcima se jedino mogu raditi usporedbe prije-poslije.

Ferrari 599 je isti dan, na istom dynu napravio prvo 570 konja pa 620. Nije mala razlika, ne? Jedina razlika izmedju dva mjerenja je bio novi set guma. (Ima clanak u posljednjem EVO.u, britansko izdanje).

pozdrav,

w

Upravo je ovo sustina... sve ostalo su babske price... ;)

Link to comment
Share on other sites

PS Clio Sport PH1, umjesto deklariranih 172Ks se vrtio od 160 do 170ks, FYI

zar nije 169ks... odnosno 124kW

Link to comment
Share on other sites

c/p sa www.rstuning.co.uk

Renault Clio 2 2.0 16V RS 182

Prije i poslije

182 PS - 195 PS

200 NM - 230 NM

30 momenta i 13 konjića, sasvim dovoljno :bigl:

:lool::lool::lool:

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiv ovaj link o konverziji. Znači moj ima:

73,76 KS

74,78 KS (metrički sustav)

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiv ovaj link o konverziji. Znači moj ima:

73,76 KS

74,78 KS (metrički sustav)

Ko moj :laugh:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.