Jump to content

"Spic" bregasta za R5 GTT


0-100 7,3 sec

Recommended Posts

Nakon nekih par sitnica koje sam kompletirao za GTT-a, sljedeca stvar koju bih volio nabaviti iz UK, je "high-lift" oliti "spic" :zubo: bregasta...

Dva logicna izbora su bili BB Performance Tuning i K-tec Racing....

BBPT

K-Tec

Razlika - drasticna.... 100 EUR!! :oo:

Eh, hajmo sad, zasto, kako, kuda i na kraju od koga? :roll:

K-tec radi na exchange basis, kod BBPT-a nije tako, ali ne moze valjda to biti razlog razlike od 100 eura...

Link to comment
Share on other sites

www.catcams.be

u katalogu gledaj da ti budu o.e.m., ne custom (jer ti za custom tribaju jače opruge i podloške)

Cijene su oko 250/300e na ruke i ide priko

Link to comment
Share on other sites

www.catcams.be

u katalogu gledaj da ti budu o.e.m., ne custom (jer ti za custom tribaju jače opruge i podloške)

Cijene su oko 250/300e na ruke i ide priko

Link to comment
Share on other sites

jer ja bih radije iz BBPT-a za 270... :fucka:

Pazi detalj:

This cam requires fitment of our New HL Performance springs ;)

Link to comment
Share on other sites

Pazi detalj:

This cam requires fitment of our New HL Performance springs ;)

Znam to... ;) u svakom slucaju sam planirao nove opruge, novi lanac i natezac, tako da no frx, ali hvala enivej.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Koja? :mad:

:plazi:

BP285 uz koju naravno moras uzet druge federe.Jedino sto ce ti napravit problem je izmjena federa jer ne znaju svi promijenit federe dok je glava na motoru.Neki ne znaju niti promijenit bregastu dok je motor u autu.

Link to comment
Share on other sites

BP285 uz koju naravno moras uzet druge federe.Jedino sto ce ti napravit problem je izmjena federa jer ne znaju svi promijenit federe dok je glava na motoru.Neki ne znaju niti promijenit bregastu dok je motor u autu.

Oki doki... znaci jedan glas za BBPT... za ugradnju cemo vidjet, ako nista drugo ZG nije tako daleko, pa mozes gledat brata kako to radi... :plazi:

A zbog cega je tako velika razlika u cijeni u odnosu na K-tec? Zar je K-tec bas takvo smece?

Link to comment
Share on other sites

k-tec ne prodaje svoje bregaste

dapace,oni imaju jako malo svojih proizvoda

na njih vise gledam kao bolji i strucniji ducan koji prodaje tuning opremu

Link to comment
Share on other sites

k-tec ne prodaje svoje bregaste

dapace,oni imaju jako malo svojih proizvoda

na njih vise gledam kao bolji i strucniji ducan koji prodaje tuning opremu

OK, svejedno, nije to toliko ni bitno... ali moze li neko razumski dokuciti zbog cega postoji razlika od 100 EUR na jednom ovakvom dijelu kao sto je bregasta?

Link to comment
Share on other sites

zato jer nisu iste bregaste

a i sam si napisao da k-tec radi na exchange basis, odnosno preuredjuju serijske bregaste dok kod bbpt-a dobivas bregastu i zabole ih za tvoju ;)

isto tako, za Clia imas piperove bregaste koje su na istu foru kao i k-tec i kostaju oko 270 funti, ili mozes uzeti shrick za 700funti, ili mozes uzeti AWT za 600 funti

svaka nosi svoje

Link to comment
Share on other sites

Ma da... razumijem ja to... al hajmo ovako, mislim cisto price radi, kad smo vec na toj temi....

Sta je to sto jednu bregastu od (recimo) 280 stepeni razlikuje po kvaliteti od neke druge? Hoce se ova neka "jeftina" raspast? Jel nije zaista 280 stepeni, nego nesto drugo? ili nesto trece...?

Link to comment
Share on other sites

pa nije u igri samo 280 stupnjeva, nije to jedini podatak koji bregasta ima :)

A jooooj njega... ti bas bukvalno ovo shvatio... :zubo:

Kontam kad vec tamburamo o bregastima, da malo opcenito popricamo... ajde da vidimo sta sve moze nedostajati nekoj takvoj "jeftinijoj" bregastoj koja tvrdi da ce radit isto ono sto i ona skuplja?

Ja iskreno malo slabije poznajem u detalje takve komponente motora i stvarno me zanimaju takve pojedinosti.... ;)

Link to comment
Share on other sites

moze se desiti npr da se s nekvalitetnijom cuju ventili glasnije nego kod neke skuplje

manji dobitak KS

i sl.

ali u pravilu nista sto moze nastetiti motoru, bar koliko sam ja do sada saznao :)

Link to comment
Share on other sites

OK, svejedno, nije to toliko ni bitno... ali moze li neko razumski dokuciti zbog cega postoji razlika od 100 EUR na jednom ovakvom dijelu kao sto je bregasta?

Ktec na stock bregastu nadodaje materijal i termički obrađuje. Ove ostale skuplje se rade iz valjka metala na novo. (koliko ja znan...)

Link to comment
Share on other sites

Evo da se ia ja ubacim kad već pričate o bregastima. Prije samo par dana san razmišlja o njima.

Nije da bi iša minjati ali me čisto teoretski zanima.

Link to comment
Share on other sites

Uf jesan ga zapila :fucka: , ali eto zanima me :bigl::hey:

Ma jesi zapila....hehe, i mene je zanimalo pa sam malo pročačka....evo ti Piper-ova ponuda za Renaulte....

clipboard01hx7.th.jpg

A evo ti i link na njihove stranice di se malo govori o kutevima, preklapanjima, liftu itd.

Link to comment
Share on other sites

Fala zemljak :zubo:

Uglavnom, ovisi od motora do motora kako će se ponašat....ali obično do 280 stupnjeva ostaje sve normalno, ne gubi se u srednjem re

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ni ja.Sta nije to ono nesto :lool:

ono nesto grbavo ha..

ne budi skrt i napisi malo vise o svemu tome..

inace cujem da volis skode testirat..heheh

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo kasnim s odgovorom ali evo ovako... BBPT ne proizodi svoje bregaste vec su to piper-ove. Prije je BB imao u ponudi 260 i 270 bregastu. 260(oznaka) je u biti bregasta od 270 stupnjeva dok je 270(oznaka) bregasta od 285 stupnjeva (ona kuje ZGR5GTT ima). Sada u ponudi ima samo jednu pod drugim nazivom ali je to ona isa od 285 stupnjeva. Ja na svome imam BBPT 260 jer zelim kompromis momenta na visim i nizim okretajima dok 270 daje malo vise snage u visim okretajima te "podize" crveno polje za cca. 750rpm ;)

U ovome slucaju opet vrijedi da vece nije nuzno bolje.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Malo kasnim s odgovorom ali evo ovako... BBPT ne proizodi svoje bregaste vec su to piper-ove. Prije je BB imao u ponudi 260 i 270 bregastu. 260(oznaka) je u biti bregasta od 270 stupnjeva dok je 270(oznaka) bregasta od 285 stupnjeva (ona kuje ZGR5GTT ima). Sada u ponudi ima samo jednu pod drugim nazivom ali je to ona isa od 285 stupnjeva. Ja na svome imam BBPT 260 jer zelim kompromis momenta na visim i nizim okretajima dok 270 daje malo vise snage u visim okretajima te "podize" crveno polje za cca. 750rpm ;)

U ovome slucaju opet vrijedi da vece nije nuzno bolje.

To me je zanimalo.

ako san dobro svatija ti si sa novom bregastom (od 260) ispravija krivulju momenta i sad ti bolje povuće pri ni

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.