Jump to content

"Spic" bregasta za R5 GTT


0-100 7,3 sec

Recommended Posts

Upravo tako.

ZGR5GTT kompezira neke druge male stvari s velikim djelovima na autu :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Malo kasnim s odgovorom ali evo ovako... BBPT ne proizodi svoje bregaste vec su to piper-ove. Prije je BB imao u ponudi 260 i 270 bregastu. 260(oznaka) je u biti bregasta od 270 stupnjeva dok je 270(oznaka) bregasta od 285 stupnjeva (ona kuje ZGR5GTT ima). Sada u ponudi ima samo jednu pod drugim nazivom ali je to ona isa od 285 stupnjeva. Ja na svome imam BBPT 260 jer zelim kompromis momenta na visim i nizim okretajima dok 270 daje malo vise snage u visim okretajima te "podize" crveno polje za cca. 750rpm ;)

U ovome slucaju opet vrijedi da vece nije nuzno bolje.

Pa dobro jesi ti ziv? :mad: Pa javi se nekad.... :hey:

Thanx na odgovoru... i? Sta bi ti onda meni preporucio da kupim, kad se odlucim za bregastu?

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro jesi ti ziv? :mad: Pa javi se nekad.... :hey:

Thanx na odgovoru... i? Sta bi ti onda meni preporucio da kupim, kad se odlucim za bregastu?

odluci se za najvecu :lool:

Link to comment
Share on other sites

odluci se za najvecu :lool:

Ja san gleda neku od 48cm, je li ta ok ili da uzmen još veću :??:

Link to comment
Share on other sites

Ja san gleda neku od 48cm, je li ta ok ili da uzmen još veću :??:

ta je za autic na daljenski moras uzet neku iz V8 motorceka.

2:0-100 7.3sec 285"radi"od 2500-6500 i sa njom neces izgubit nista osjetno na nizim okretajima a dobit ces na visim u kojima se i nalazis kada juris.Ako ti to nije dovoljno snage na visim okretajima morat ces uzet stelajucu remenicu(Jure hvala na remenici).Sa lerom neces imati nikakvih problema ali jedini minus je taj sto sa njom idu i drugi federi ventila.Nisam vozio 270piperovu bregastu pa i ne znam kako ustvari zapravo funkcionira ali po ovome katalogu se vidi da je dosta ugladenija od 285.Ti znas kako hoces da ti auto radi pa odluci.

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako.

A bili moga malo precizirati brojkama sa kolko se pomaka moment na koliko?

Koliko ti bolje vuće na ni

Link to comment
Share on other sites

Di si uzima opruge ventila? Jesu duple?

Isto kod njih sam uzeo opruge i ne dodu dvije po ventilu nego jedna jaca.

Link to comment
Share on other sites

ta je za autic na daljenski moras uzet neku iz V8 motorceka.

2:0-100 7.3sec 285"radi"od 2500-6500 i sa njom neces izgubit nista osjetno na nizim okretajima a dobit ces na visim u kojima se i nalazis kada juris.Ako ti to nije dovoljno snage na visim okretajima morat ces uzet stelajucu remenicu(Jure hvala na remenici).Sa lerom neces imati nikakvih problema ali jedini minus je taj sto sa njom idu i drugi federi ventila.Nisam vozio 270piperovu bregastu pa i ne znam kako ustvari zapravo funkcionira ali po ovome katalogu se vidi da je dosta ugladenija od 285.Ti znas kako hoces da ti auto radi pa odluci.

Hm ha! :zubo: Izgleda da cemo morati ici na ovu vecu.... mislim da ce mi to tesko pasti.... :bigl:

Link to comment
Share on other sites

A bili moga malo precizirati brojkama sa kolko se pomaka moment na koliko?

Koliko ti bolje vuće na ni

Link to comment
Share on other sites

Proizvodac kaze da 260 bregasta dize cca. 15ks a iz toga se da zakljuciti da digne 20ak i nesto nm. Uglavnom, na 3500rpm turbina je na maximumu i tu stvarno nemozes osjetiti tih 20ak nm iako su tu ali vec oko 2000 i sitno auto bolje vuce nego prije-zivlje se zavrti i bolje odgovara na gas dok u gornjim okretajima necu nista govoriti jer jos nisam (sram me je kolko to odugovlacim :frown: ) postelao dizne i dovod goriva.

Super! Znači puno lakše povuće iz skroz niskih okretaja neko prije. Netreba ga čekati trista godina da se pokrene.

Mene najviše i zanima takva promjena. Da se šta manje radi sa mjenjačem :bigl: (lini dalmatinac :zubo: )

Link to comment
Share on other sites

Proizvodac kaze da 260 bregasta dize cca. 15ks a iz toga se da zakljuciti da digne 20ak i nesto nm. Uglavnom, na 3500rpm turbina je na maximumu i tu stvarno nemozes osjetiti tih 20ak nm iako su tu ali vec oko 2000 i sitno auto bolje vuce nego prije-zivlje se zavrti i bolje odgovara na gas dok u gornjim okretajima necu nista govoriti jer jos nisam (sram me je kolko to odugovlacim :frown: ) postelao dizne i dovod goriva.

Super! Znači puno lakše povuće iz skroz niskih okretaja neko prije. Netreba ga čekati trista godina da se pokrene.

Mene najviše i zanima takva promjena. Da se šta manje radi sa mjenjačem :bigl: (lini dalmatinac :zubo: )

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.