Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

Ja sam odusevljen sa svojim b14. Auto je 2x udobniji nego na cup ovjesu, a tvrdi je i bolje drzi. Najbolji upgrade izuzev spere.

Link to comment
Share on other sites

Koje amortizere preporucujete za meg 3 koji je spusten 3-4cm? :) 

Sa tim amort bi ublazio poskakivanje?

Link to comment
Share on other sites

b8 blistein, pa na dalje. b6 minimum minimuma

Link to comment
Share on other sites

Ja namjerno nisam uzimao ništa skupo jer budimo realni nije to auto za neki tuning, morao sam mjenjati, auto je malo niži a nije izgubio na udobnosti gotovo ništa

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja da imam normalan auto uzeo bi zamjenske b4 ali sa stock oprugama i vrlo vjerojatno su bolji negp oem

Link to comment
Share on other sites

Oem staei iskoristeni da, al oem novi vs b4 se nebih slozio.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Oem staei iskoristeni da, al oem novi vs b4 se nebih slozio.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Zasto mislis tako? Bilstein je bolja firma od vecine ako ne i svih oem proizvodaca amortizera. Nebitno za ovo sad ali recimo golf clubsport dolazi na varijanti b12 nekoj njihovoj.

Link to comment
Share on other sites

french je odgovorio jedan dio a drugi kyb na renaultu je bolji od b4, recimo u b6 rangu 

Link to comment
Share on other sites

french je odgovorio jedan dio a drugi kyb na renaultu je bolji od b4, recimo u b6 rangu 

A b6 je isti kao b8/12 samo duzeg hoda sto mi je malo tesko za povjerovat. Kako god bilo bi zanimljivo da postoje neki testovi, ovak su to samo teorije.

Link to comment
Share on other sites

Isto kao i tvoja tvrdnja da je i obican b4 bolji od oem. Neosnovana i nepotvrdjana, i zasnovana samo na tome da Blis ima i jace/skuplje modele koji se ugradjuju na svetu kravu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Naravno, ali pretpostavljam da clubsport s razlogom ima b12 a drugi golfovi ne, ali to nije tema pa da ne kvarimo vise.

Link to comment
Share on other sites

da je b8 i ostali bolji od oem, je, ali b8 samo zato jer trpi spustanje (namjenjen je tome) i radi toga malo tvrdji jer ima kraci hod pa mora biti kruci. 

b6 je po mnogima isti kao kyb (Oem za Renault, neulazim u to sta imaju vw jer nikad nisu bili dobri po zavojima) a b4 je losiji od oem, znaci usporedjujemo novo i novo, ne krepane tvornicke pa stavljeni b4 (kao ja npr) pa su b4 bolji :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja konkretno imam b14 i nisam ih ciljano kupovao nit imao neko misljenje o njima al sam ih upola cijene dobio i to nove tak da nisam imao kaj za razmisljati. Ne mogu ih dovoljno nahvalit kako auto dobro lezi a njima jedino sto ne dolaze sa top mountovima pa cu to zasebno kupit, ali sve u svemu jedno 3x bolje od cup ovjesa.

Link to comment
Share on other sites

B14 je super dok traje, imao sam ga na svom autu, ali meni i kod moja dva frenda je prolupao. Svi smo dobili nove setove pod garanciju i opet su prolupali.. ono sto je možda utjesno za druge ne radi se o amortizerima za Renault i svi su istog kataloškog broja. Ali da 6 setova B14 prolupaju i to svaki u unutar 10kkm je u najmanju ruku razočaranje.

Link to comment
Share on other sites

B14 je super dok traje, imao sam ga na svom autu, ali meni i kod moja dva frenda je prolupao. Svi smo dobili nove setove pod garanciju i opet su prolupali.. ono sto je možda utjesno za druge ne radi se o amortizerima za Renault i svi su istog kataloškog broja. Ali da 6 setova B14 prolupaju i to svaki u unutar 10kkm je u najmanju ruku razočaranje.

Da to sam i ja cuo za neke marke auta, ali pak za druge da voze i siluju ih i predu 60k + i bude sve ok. Nije mi jasno to. Na kojim autima ste ih imali?

Link to comment
Share on other sites

i30/ceed 2007-2009.. u prednjim amortizerima odlaze pikse koje se navodno mogu napraviti od drugog materijala tj napraviti reparacija amortizera. Uglavnom ja sam auto prodao a njima, ceed je izgorio prije nekih zahvata, a treći je probao sa reparacijom koja se nije proslavila i sad se vozi na serijskom ovjesu.

Link to comment
Share on other sites

Cek. Zasto je iko isao ista sirat a ne samo dao.ma garanciju kad vec imate dozivotnu?!

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ak se ne varam na direktan upit iz bilsteina su ga odkantali i nek salje amortizere preko onog od kojeg je kupio a to je bio Proparts, s njime se za prvu garanciju natezao preko pola godine. Meni su reklamaciju rješavali iz auto hrvatske koji je zastupnik i preko njih su kupljeni. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Koliko bi se popravile vozne karakteristike stock auta sa Powerflex handling setom? 

https://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Powerflex+Handling+Pack/11790.html

Dosta, pogotovo ako su ti seleni loši. Postat će tvrđi auto (manja udobnost), ali će postati i puno izravniji na volanu.

Evo, Powerflex handling pack za 225/R26.

19417556_815668188595653_471245623382587

Link to comment
Share on other sites

Koliko bi se popravile vozne karakteristike stock auta sa Powerflex handling setom? 

https://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Powerflex+Handling+Pack/11790.html

To sto rene kaze. Na volanu je puno bolji osijecaj samo sto po meni nisu naj opcija na stock ovjesu, bar na meganu rs. Jer mi se cini da je damping preslab bio i auto je poskakivao malo i znao tu i tamo grip izgubit. Nakon gewindi tog vise nema. 

Link to comment
Share on other sites

b6 i b8 su identični skroz, samo što b8 ima skračen stup jer je za spušten auto, ali unutra je isto sve. frend je rastavljao pa znam.

b4 su kao zamjenski za oem, kod nekih auta su bolji od oem a kod nekih (boljih) auta su lošiji

b12 je kit b8+opruge

ovi moji viarouge su zapravo čunirani b8, ima više verzija, sport circuit i tako

Link to comment
Share on other sites

b6 i b8 su identični skroz, samo što b8 ima skračen stup jer je za spušten auto, ali unutra je isto sve. frend je rastavljao pa znam.

b4 su kao zamjenski za oem, kod nekih auta su bolji od oem a kod nekih (boljih) auta su lošiji

b12 je kit b8+opruge

ovi moji viarouge su zapravo čunirani b8, ima više verzija, sport circuit i tako

Ja sam sa billsteinima jako zadovoljan. Meni su doslovno 3x bolji od cup ovjesa koji sam po sebi nije los.

Link to comment
Share on other sites

b6 i b8 su identični skroz, samo što b8 ima skračen stup jer je za spušten auto, ali unutra je isto sve. frend je rastavljao pa znam.

b4 su kao zamjenski za oem, kod nekih auta su bolji od oem a kod nekih (boljih) auta su lošiji

b12 je kit b8+opruge

ovi moji viarouge su zapravo čunirani b8, ima više verzija, sport circuit i tako

Sorry al sem ako ste mjerili debljine svake opruge ventila, i mjerilo krutost istih te tlak na kojem se kolko otvara onda ne mozete to tako cvrsto tvrditi..

Ps sama cinjenica da je skracen stup i ujedno i ukupan radni hod amortizera zahtjeva "tvrdje" ventile.

Da ste ih stavili na stol i mjerili odziv (na stroju) pa da kazes da su identicni onda bi imalo smisla napisamo

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.