Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

uzmi onda bilstein B6 ako neces spustat auto... a za opruge neznam... jel dolazi u obzir spustanje od 3cm?
ako da, onda imas razne opruge renomiranih proizvodaca i onda nemozes fulat uzmes li eibach ili H&R npr... ali onda B6 ne igra, nego B8 ili koni sport...

Link to comment
Share on other sites

Spustanje dolazi u obzir, dapace 3-4 cm bi fino leglo, samo sam mislio na to da ga ne zelim spustit da bude 1 cm od zemlje. :)

Nisam previse osjetljiv na tvrdocu auta, pasalo bi mi da je tvrđe nego što je sad.

Link to comment
Share on other sites

ja bih razmislio o repariranju tvornickih uz mozda trunku manje viskoznom ulju nego je tvornicki da budu trunku tvrdji.

 

roll u zavojima ti samo tvrdje opruge mogu smanjiti, ako ti to bude amortizer smanjivao ces preko grba prelaziti kao da nemas amortizere nego tvrde sipke.

nemojte to mjesati.

 

Opruge odredjuju tvrdocu opcenito al najvise se primecuje na "sporim" neravninama.

amortizer (damper / prigusivac) treba da se osjeti samo pri vecoj brzini.

 

naravno ovo se nemoze striktno odvojiti, al amortizer nesmije usporavat npr roll u zavoju i sl, to rade opruge. 

Link to comment
Share on other sites

Kayaba plinski amortizeri i neke "sportske" opruge poput Eibacha koje spuštaju 3-4cm.

 

Kod KYB i dalje vrijedi tvorničko jamstvo kod <30mm spuštenog auta.

Link to comment
Share on other sites

Icy jel tvoj auto na Zvonimirovoj stoji?

Inace, nemam pojma o spustanju, na tom polju nikakva korist od mene :)

Link to comment
Share on other sites

ja bih razmislio o repariranju tvornickih uz mozda trunku manje viskoznom ulju nego je tvornicki da budu trunku tvrdji.

 

roll u zavojima ti samo tvrdje opruge mogu smanjiti, ako ti to bude amortizer smanjivao ces preko grba prelaziti kao da nemas amortizere nego tvrde sipke.

nemojte to mjesati.

 

Opruge odredjuju tvrdocu opcenito al najvise se primecuje na "sporim" neravninama.

amortizer (damper / prigusivac) treba da se osjeti samo pri vecoj brzini.

 

naravno ovo se nemoze striktno odvojiti, al amortizer nesmije usporavat npr roll u zavoju i sl, to rade opruge. 

nemaš sta dirati i stavljati drugi viskozitet ulja u amortizer

jer po hladnijem vremenu ce biti katastrofa.

amortizer kad se otvori na njemu se podesi tvrdoca ukoliko radi onaj ko nezna bolje da niti nedira

to se nepuni tako da se stavi više ili manje i takve stvari.

Link to comment
Share on other sites

ja ne preporucam ponovo punjenje nikom jer ima hrpu onih koji "znaju" pa ti onda riskiraj dal ce ti dobro napravit...
 

opruge zamjeni, stavi H&R ili eibach i amortizere tipa B8 ili koni sport ili tako nesto u tom rangu... ako jos zelis smanjit naginjanje (ne mislim na poniranje pri kocenju) onda probaj nac i jacu balans stangu , to ima whiteline itd.

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

nemaš sta dirati i stavljati drugi viskozitet ulja u amortizer

jer po hladnijem vremenu ce biti katastrofa.

amortizer kad se otvori na njemu se podesi tvrdoca ukoliko radi onaj ko nezna bolje da niti nedira

to se nepuni tako da se stavi više ili manje i takve stvari.

Nemoze se na svakom stelat ventil. I tada mozes npr umjesto 10 staviti pola 10 pola 15 i sl.. Punjenje vise ili manje je goli racku i samo ce polomit ventil na kraju. Nisam debil i sam sam radio isto na motoru, gde pored 5postavki koje stelas imas jos i gradaciju ulja koju stavljas recimo po svojoj masi (jer je masa motora recimo konstantna)

I ako se na amortima koji kostaju 2000€ tako radi i pored svih postavki nevidim zasto ne bi i na najobicnijim seriskim moglo malo viskoznije.

Nisak rekao da stavi 20 ako je sada 5.

Link to comment
Share on other sites

Puno vam hvala, puno ste pomogli, jos cu malo citati o toj temi i savjetovati se kod BB i odluciti. Nije nista dirano na oprugama i amortizerima od 230k km na dalje, a pretpostavljam da nije ni ranije. Tako da bi ipak stavio novo, ne bi isao na reparaciju.

Icy jel tvoj auto na Zvonimirovoj stoji?

Inace, nemam pojma o spustanju, na tom polju nikakva korist od mene :)

Jes, taj sam. Tamo stoji i skuplja hit and run ozljede. :D

Evo neki dan mi je neki "susjed" polomio desni kraj, sva sreca pa se ne vidi toliko. Felge je ubila sol, nikako da uhvatim vremena da ih prelakiram...

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Hehe svaki dan ga vidim kad prolazim i mislim si kak ga gadaju auti vodom ili zimi ralice solju i sljunkom, steta...

Link to comment
Share on other sites

Nemoze se na svakom stelat ventil. I tada mozes npr umjesto 10 staviti pola 10 pola 15 i sl.. Punjenje vise ili manje je goli racku i samo ce polomit ventil na kraju. Nisam debil i sam sam radio isto na motoru, gde pored 5postavki koje stelas imas jos i gradaciju ulja koju stavljas recimo po svojoj masi (jer je masa motora recimo konstantna)

I ako se na amortima koji kostaju 2000€ tako radi i pored svih postavki nevidim zasto ne bi i na najobicnijim seriskim moglo malo viskoznije.

Nisak rekao da stavi 20 ako je sada 5.

sve znam e sorry nisam procitao ono trunku :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sve oke ;) bitno da smo se razumjeli

Link to comment
Share on other sites

znaš i sam da u principu viskoznost se ne mjenja

jer u vecini slucajeva kad kažeš da se može promjeniti onda to bude drasticno.

da skratimo onaj tko nezna najbolje neka nedira.

Link to comment
Share on other sites

da jer svi uglavnom zele zabijen pod u zemlju, po mogucnosti exxtra udoban kao neka stara ladja na pneumatskim amortima (citroeni npr)  i jos da prolazi kroz zavoje ko da je F1

 

i onda tovecina radi takodaskrati osovinu amorta (unajboljem slucaju) i odreze opruge,

sledece malo bolje je  da uzmu malotvrdje opruge al full spuste auto ionda nabija na onu gumu..

i onda sledece je ovo iznad s full viskonim uljem pa onda amort radi i kad ne treba i onda pricaju kako imaju jebeno dobroupravljanje....

 

moj  je spusten na koni mislim oko 5cm i mogu tvrditi da nije znatno izgubio na udobnosti ni na 235/40/18

 

mada mislim da me sl sezone ceka reparacija :( 

Link to comment
Share on other sites

cek kome od svih nas to odgovaras ? 

 

i osobno gewinde su uglavnom znatno losije od fiskno spustenih amorta + opruge. 

Link to comment
Share on other sites

Jesu.

Ta tecnix, weitec, i slicne :)

Imas ti i skupljih gewindi pa da vidis udobnosti a i preformansi :p

Link to comment
Share on other sites

nesto sto je univerzalno nemoze biti bolje od onog sto je tocno za odredjeno. znaci ako uzmes istu klasu (ne cjenovno jer su gevinde skuplje malo u istoj klasi) fiksni ce biti bolje, jr su dizajnirani za tu jednu visinu. i sve dimenzije (osovina, ventil, kolicina ulja i svi parametri su namesteni bas za tu jednu visinu) 

 

kod gevindi kad spustis do kraja auto imas full kratak hod, znaci trebalo bi znatno znatno jaci damping tj tvrdji amortizer, dok kad je na skroz dignutom bi trebao imati neki hod stoga i mekan amortizer i meksu oprugu. znaci ili se vozis na tvrdom stalno ili na mekanom ili nesto izmedju, raspon spustanja koje nude gevinde, amortizer a ni opruga NEMOZE ispratiti pa ni oni najskuplji, i fiksni ce UVIJEK biti znatno bolji. 

Link to comment
Share on other sites

i osobno gewinde su uglavnom znatno losije od fiskno spustenih amorta + opruge.

Glupost.

Imao sam Eibach, KW V3 i sada imam KW Clubsport na istom autu i mogu reći da je razlika opruge vs kvalitetne gewinde ispravno podešene - nebo i zemlja.

Link to comment
Share on other sites

oke na osnovu cega ti mozes tvrditi da je ono sto ja govorim glupost ? imao si (sem ako eibach nije bio to) 3 gevinde, 3 razlicite klase, i ti tvrdis da je to bolje od fiksne visine?? cek koji q... jesi imao istu klasu fiksne visine kao sto ti je clubsport pa to usporedjujes s clubsportom i govoris kako je napisano glupost ili ?? ili ti pricas o kratkim oprugama na stock amortima VS gevindama od milju € ?? pricam o race amortima koji su namjenjeni za nize i tvrdje opruge, koji se mogu stelat u svemu sto i gevinde, al za fiksnu visinu, s time mozes imat znatno bolja i finija stelanja.....

 

i newbie, ako ima dovoljan opseg stelanja da se stala za razmak visine preko 5 cm, onda nema dovoljno fino stelanje pomocu kojeg bi se fino "pogodilo" 

Link to comment
Share on other sites

Na osnovu vlastita iskustva na vlastitom autu.

Isprobano kroz 90000km, na SRu, na Grobniku i u svakodnevnom prometu.

Vrhunske genwinde ispravno podešene su bolje od fiksnih amortizera i opruga jer ako već ništa drugo, gewinde ti daju mogućnost da prilagodiš ovjes svom stilu vožnje kao i uvjetima u kojima koristiš vozilo.

Meni je trebalo i po mjesec dana da ih namjestim kako mi najbolje odgovaraju. Što radi nedostatka vremena, što radi različitih uvjeta vožnje.

Ti govoriš o nerealnim uvjetima jer tko uopće ovdje na forumu ima "race" fiksne amortizere?

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

a kolko njih ima clubsport gevinde kao ti ?

 

zapravo jedina razlika je da nemozes stalat visinu nego se moras odluciti na neku fiksnu, a sad da ti bas treba tocno 2 mm vislje ili nize me nemozes uvjeriti, znaci odaberes da hosec auto spustiti 5cm, i to je to. 

sva ostala stelanja mozes raditi i na obicnim amortizerima koji nemaju navoj da bi stelao visinu a da su u istoj klasi kao sto u tvoji. a ustedis pare. 

Link to comment
Share on other sites

gospodo, govorite o finesama ... cinjenica je da ce si neko postelat kak mu odgovara (nisko, mekano, tvrdo, brzi povrat, spori itd)... sad, dal je to optimalno? nije sigurno, al koga briga ako je vlasniku super :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.