Jump to content

Renault 5 GT Turbo


BALEV

Recommended Posts

Znaci negdje sam vec napisao da sam ponovno u vlasnistvu jednog R5 GTT. Auto je komplet uređen sto se tice limarije i motora i to je zasluga prijatelja "f7p" koji je auto nazalost morao prodati nakon puno, puno ulozenog vremena i volje. Naravno meni nije dosta serijala 120ks pa daljnje modifikacije sljede.. Slika za sad samo ova jedna, a ostatak s vremenom kako se bude sto radilo.. Inace ide veci turbo, IC, roll-bar itd.

Auto je 88g.

2GTT: nisam ti odg. na PM jer sam ga maloprije vidio.. nisam ga ni procitao, a ne zato jer sam se uvrijedio zbog 306 GTI-6 :dobroje:

post-72-1196619817_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vec vidim da ce biti zanimljivo ovo pratit :hura:

Auto ti izgleda :hail:

Edited by vedran
Link to comment
Share on other sites

Dobra ti ova garett lulica :dobroje:

A koja će biti namjena vozila? Pretpostavljam odgojno-edukativna... :ahaa: :ahaa: :ahaa:

Inače :klap::hail::klap::cool:

Link to comment
Share on other sites

2GTT: nisam ti odg. na PM jer sam ga maloprije vidio.. nisam ga ni procitao, a ne zato jer sam se uvrijedio zbog 306 GTI-6 :dobroje:

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Sretno s projektom! Tko ce ti raditi downpipe jer vidim da je ispusni dio drugaciji?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je vece. Cini mi se ko T3 s Escort-a.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

meni se cini da je t25..odlicna turbina,iako bi ja rade stavija t3 trim 50 i neku bregastu da se vrti... :tup:

Edited by drago_st
Link to comment
Share on other sites

Čak ima i fordov logo :bigl: Onda T3 trim 45?

edit: ma ovo mora bit t25 sa saaba ili nekog coswortha.... :laugh:

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

U biti, sluzbeni naziv joj je t34.

2 R5_ST: Nije trim toliko vazan, ali mislim da je, ko sto si rekao, klasicni 45.

edit: saabovi imaju manju kompresionu "trubu" i drugacije smjesten actuator ;)

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

U biti, sluzbeni naziv joj je t34.

saabovi imaju manju kompresionu "trubu" i drugacije smjesten actuator ;)

u pravu si, mo

Link to comment
Share on other sites

Turbo je sa Ford Escort Coswortha T28 TB2807-oznaka i mislim da ce to biti do jaja..

Downpipe mislim da ce lasta radit jer mi je i zadnji pud odlicno to odradio.

2drago_st: druga bregasta je vec unutra :bigl:

Inace prvi Cosworth-i su imali T34, a modeli kasnije kao ph2 T28.. inace pisu kao da su prvi modeli imali T3, a drugi T25 ali to bas i nije najtocnije..

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Sve 5. Ali one zastavice iza prednjih kotača ubijaju.

Nije,bas je to mrak shema. Ovak izgleda kao da je direkt s relija izletio. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Nije,bas je to mrak shema. Ovak izgleda kao da je direkt s relija izletio. :hey:

ne ne! doletio je s rally-a, nije izletio! :fucka:

jedva cekam da ga vidim u zivo!

balev samo naprijed!! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sve 5. Ali one zastavice iza prednjih kotača ubijaju.

Meni su do jaja i ne skidam ih!! Inace bolje uzivo izgleda.. jos da ga zabijem u pod :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Meni su do jaja i ne skidam ih!! Inace bolje uzivo izgleda.. jos da ga zabijem u pod :bigl:

Zgrij opruge sa brenerom, i auto će ti se spustiti IMHO :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Zgrij opruge sa brenerom, i auto će ti se spustiti IMHO :dobroje:

Mislio sam si pozvat Bozu brenera pa da odradi posao :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Turbo je sa Ford Escort Coswortha T28 TB2807-oznaka i mislim da ce to biti do jaja..

Downpipe mislim da ce lasta radit jer mi je i zadnji pud odlicno to odradio.

2drago_st: druga bregasta je vec unutra :bigl:

Inace prvi Cosworth-i su imali T34, a modeli kasnije kao ph2 T28.. inace pisu kao da su prvi modeli imali T3, a drugi T25 ali to bas i nije najtocnije..

u svakom slucaju vrhunska kombinacija..bit ce to paprena petarda..neka neka..sritno dalje :hey:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.