Jump to content

Clio Trophy


OS-300

Recommended Posts

Ovo sam upravo skinuo sa cliosport foruma:

This is it apparently - the last Renaultsport version of the current shape clio

- Has recaro seats inside (as per UK option)

- power remains the same

- further suspension tweaks...shock absorber adjustment apparently, plus little tweaks of the cup suspension

- One colour only - this red, which I don't think is inferno.

- 16 inch Anthracite coloured Speedline Turini wheels (same wheels as the original 172 Cup, but in a different colour)

Sličice...

motus_306_1113932452_d_013e.jpg

motus_306_1113932438_d_004e.jpg

motus_306_1113932423_d_001e.jpg

daweed_1113733101_07.jpg

Link to comment
Share on other sites

samo felge izgledaju malene obzirom da su 16"

Zato jer krakovi ne idu do vanjskog ruba nego do unutarnjeg, a jos su i tamne, pa se vizualno smanjiva cijela felga :sad:

Link to comment
Share on other sites

Istina je da je Clio Phase II na samom kraju proizvodnog ciklusa.

Meni je interesantan prvo zato sto mi se vise svidja od novog kojeg smo

imali prilike vidjeti, drugo zato sto mi ne odgovara trend povecanja mase

novih auta. Time se mijenja karakter auta, sto je ocito i u razlici izmedju originalnog

172 i 182.

Tako da se ja jako veselim jednom od posljednjih 182!

OS, hvala na photoshopu - jos samo da nadjem dealera za Speedline u HR!

w

Link to comment
Share on other sites

Provjerio sam, Zlatni tim vise ne drzi Speedline, ali drzi NLO racing u Sv. Nedjelji. Poznat kao tuner

Impreze g. Mujkica.

Koga interesira, Turini u 16" ima ofset ET 43 sto je 2mm manje od standardnih Cup felgi koje imaju ET45. Tako da se razmak medju kotacima siri za 4mm, i eto cuda - drukcija geometrija ovjesa.

:laugh::laugh:

Turini je vjerojatno laksi bar 1kg po komadu i eto ustede od 4kg i to tamo gdje najvise koristi! :plazi:

w

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam serijske cup felge sa gumama su bile oko 18-19 kg. Mjereno na običnoj vagi.

O.Z. Superturismo 15" sa zimskim gumama 195/55 je bio lakši za samo 1-1,5 kg.

Tako da serijske felge nisu tako jako teške.

Mislim da bi tek sa Superleggerama dobio malo značajniji napredak. :kava::plazi:

Link to comment
Share on other sites

OS,

mislim da sa Turini stedis 1,4kg po kotacu, sto, obzirom ta je to neovjesena masa (unsprung weight) nije uopce zanemarivo. Ja jos uvijek mislim da bi bilo najbolje staviti 15" magnezijske felge s 205 gumama ali je pitanje tvrdoce gume (sidewall-a) kako bi se zadrzale karakteristike upravljanja (osjecaja kroz volan).

Jos razmisljam sto je najbolje... :kava::kava:

w

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam, magnezijske felne bas i nisu za cestovnu upotrebu, jer lako pucaju...?

Link to comment
Share on other sites

OS,

mislim da sa Turini stedis 1,4kg po kotacu, sto, obzirom ta je to neovjesena masa (unsprung weight) nije uopce zanemarivo. Ja jos uvijek mislim da bi bilo najbolje staviti 15" magnezijske felge s 205 gumama ali je pitanje tvrdoce gume (sidewall-a) kako bi se zadrzale karakteristike upravljanja (osjecaja kroz volan).

Jos razmisljam sto je najbolje... :kava::kava:

w

Ako hoćeš 15" Superleggera ti je 4,9 kg, a u 17" 6,5 kg. :oo::oo::oo:

Negdje sam vidio da Speedline Turini 16" ima oko 8 kg.

Dakle izbor se nameće. Jedina negativna stvar je u tome što je Superleggera već dosta isfurana felga. :roll::kava:

Ja sam na Megane-u išao sa 185 na 205 u 15" pa mi iskustva i nisu baš najbolja.

Na drugom setu guma sam stavio 195 i bio sam puno zadovoljniji. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ma znam ali OZ felge su mi previse isfurane.

Magnezijske su kazu puno izdrzljivije od aluminijskih. A i puno, puno lakse.

Fora je da si hocu zadrzati isti radius uz smanjenje mase. A i 15" gume su bitno jeftinije.

w

Link to comment
Share on other sites

Ma da, radi i OZ, samo mi se cini da ce cijena magnezija u eurima biti cijena alu u kunama :tup::tup:

tak da mislim da nis od toga.

w

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ne otvaram novi topic... Trazio sam po netu o Recaro sicevima za upasat u Clia, i naleti na ovo.. Dakle, sluzbeno, uskoro izlazi i Clio Trophy (detalji ovdje), a s obzirom da vidite na gornjim slikama kako izgleda, samo cu stavit jednu slikicu njegove unutrasnjosti: :oo::oo::oo:

image3.jpg

:hail::hail::hail:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.