Jump to content

Clio Trophy


OS-300

Recommended Posts

Ajoooj kak dobro izgledaju ovi sicevi!!!

A nemaju zracne jastuke u sebi!!

Eto, moze se i bez njih :bigl:

Ozbiljno, sicevi su strava... :hail:

Link to comment
Share on other sites

Nitko nije napisao najbitnije. Dakle, clio trophy je izasao u UK u 500 primjeraka i dodatnih mislim 50 za Svedsku ili tako nesto sa volanom na pravoj strani. Motor je u potpunosti jednak, promjene su na ovjesu i sicevima u unutrasnjosti. Kao sto se vidi na slici sa sicom, svaki trophy ima broj napisan (desno na pocetku sinje sica). Sicevi su 10mm nizi od standardnih. U UK se moze nadoplatit Recaro sic i u obicnog Sporta. Pisao sam o tome.

Ovjes je na trophyu drugacije postelan. Naprijed je nizi 10mm (da samo naprijed). Naprijed su sachsovi amortizeri sa vanjskim rezervarom (mislim da su plinski). Dodatnim promjenama na ovjesu su ubrzali sporta za 1 sekundu na 3km stazi!

Sto se tice felgi, ja sam htio uzet superlageru i nije mi bitno jer isfurana ili nije, bitno je jedino kolko je teska. Medjutim, sa vise strana sam cuo da je jako krhka i da nije bas upotrebljiva previse, posebno na spustenom autu. Lagana, a preslaba. E sad, za pistu bi bila ok, ali za po cesti sumnjam. Posebno u Zg kad bi na grabe naletavao :nene:

Edited by Gachot
Link to comment
Share on other sites

Ok, sad ste me povukli za jezik :plazi: Dakle:

Renaultsport je izdao Clio Renaultsport 182 Trophy, napravljen za UK trziste i lkimitiran na produkciju od samo 500 komada sa desnim volanom.

Baziran na modelu Clio Renaultsport 182 CUP, Trophy edicija se razlikuje po svojoj crvenoj Capsicum Red boji, Trophy logu na oba praga i vecem zadnjem spojleru sa modela V6. Unutra se nalaze Recaro Sport Trendline sjedala koja pruzaju nizu poziciju sjedenja. Felge su 16" Speedline Turini. Svaka je laksa 1.3kg.

Prava razlika lezi u sasiji. Ovjes je baziran na 182 Cup set-upu, koji je spustena verzija clia 182. Trophy je spusten dodatnih 10mm naprijed sa kracim oprugama i amortizerima od Sachs Race Engineeringa. Takvi se obicno nalaze na trkacimim autima i pruzaju progresivnu tvrdocu sa optimalnim performansama. Rezultat? Poboljsano amortiziranje auta na svim brzinama, poboljsana trakcija i smanjeno naginjanje i rolanje auta, posebno na cestama slabije kvalitete.

Clio Trophy je zamisljen za UK trziste, najvece trziste Renaultsport auta. 500 komada ce biti napravljeno u Alpine Renaultsport tvornici u Dieppe izmedju 6 i 9 mjeseca, svaki oznacen brojem. Jedina druga zemlja u kojoj ce se auto prodavati je Svicarska gdje ce se prodati dodatnih 50 sa volanom na ljevoj strani.

Clio 182 Trophy pretstavlja kulminaciju petogodisnjeg istrazivanja i razvitka od kad je prvi Clio sa Renaultsport znackom prodan 2000te godine. 182 Trophy je dodatno postelan (tjuniran) na Renaultovoj handling stazi. Jean Ragnotti je bio ukljucen u razvitak.

182 Trophy nema popis dodatne opreme. Prvi ce biti izlozen 13-19 sestog. Vlasnici Renaultsport vozila ce imati prilike probati auto na iducem trackdayu (njihovom) u Oulton Parku 13.07.2005-te. Pa ko hoce probat, nek se zaleti :)

Ima jos:

Polozaj sjedenja je sada vise sportski, sic je 10mm nizi. Clio je sada brzi na 3km stazi. Povecali su trakciju i bocno drzanje. Stanga amortizera je cvrsca. Sad je 25 umjesto 20mm. Time su dobili manju torziju suspenzije (kako, zasto, ne znam). Vanjski rezervar na amortizeru sadrzi oko 50% ulja i plina. Na taj nacin clio bolje lezi i ima bolju apsorbiciju u ekstremnim situacijama.

Sve sa www.renaultsport.co.uk

Link to comment
Share on other sites

Gachot,

sve stoji, to smo raspravili vec prije tri-cetiri dana u jednom drugom topicu. Mozes napravit search ak te zanima.

500 dzepnih raketa za kraj se zove topic

Kako mozemo dobiti tocan tip Sachs amortizera?

wurlie

Edited by wurlie
Link to comment
Share on other sites

Gachot,

sve stoji, to smo raspravili vec prije tri-cetiri dana u jednom drugom topicu. Mozes napravit search ak te zanima.

500 dzepnih raketa za kraj se zove topic

Kako mozemo dobiti tocan tip Sachs amortizera?

wurlie

<{POST_SNAPBACK}>

Ma procitao sam nakon sto sam postao post.

Nigdje ne pise tocan model. Samo Sachs sa vanjskim rezervarom i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice felgi, ja sam htio uzet superlageru i nije mi bitno jer isfurana ili nije, bitno je jedino kolko je teska. Medjutim, sa vise strana sam cuo da je jako krhka i da nije bas upotrebljiva previse, posebno na spustenom autu. Lagana, a preslaba. E sad, za pistu bi bila ok, ali za po cesti sumnjam. Posebno u Zg kad bi na grabe naletavao :nene:

<{POST_SNAPBACK}>

To su i meni rekli neki koji se bave prodajom felgi drugih proizvođača,međutim imao ih je frend na sportu sa coiloverima i nije bilo nikakvih problema.Bolio me nokat za tuđe teorije i kupio sam ih i ja i nemam nikakavih zamjerki na njih.Mo

Link to comment
Share on other sites

To su i meni rekli neki koji se bave prodajom felgi drugih proizvođača,međutim imao ih je frend na sportu sa coiloverima i nije bilo nikakvih problema.Bolio me nokat za tuđe teorije i kupio sam ih i ja i nemam nikakavih zamjerki na njih.Mo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.