Jump to content

197 getrib(e)a


fjsport

Recommended Posts

Ispricavam se na offtopicu, samo me zanima jedan podatak - kod clia 197, pri 150 km/h u 6. brzini, na koliko je okretaja i kolika mu je trenutna potrošnja? Hvala...

Link to comment
Share on other sites

Ispricavam se na offtopicu, samo me zanima jedan podatak - kod clia 197, pri 150 km/h u 6. brzini, na koliko je okretaja i kolika mu je trenutna potrošnja? Hvala...

trenutna potrošnja uvelike ovisi o otvorenosti klapne usisa...

Link to comment
Share on other sites

trenutna potrošnja uvelike ovisi o otvorenosti klapne usisa...

Ma mislio sam da necu trebat detaljno objasnjavat, ali evo... dakle, tempomat, autocesta, 150 km/h, 6. stupanj prenosa, jednak omjer uzbrdica i nizbrdica - prosjecna potrosnja?!

Jel ovako bolje?! :tup:

Link to comment
Share on other sites

moj 13.2 litara.Danas provjerio

Nisi primijetio blagu uzbrdicu.Na ravnom dijelu autoceste 11 l,testirano nebrojeno puta.

Link to comment
Share on other sites

Hvala... citao sam naime to da pri malo visim brzinama su poviseni okretaji na autocesti, ali nisam znao o koliko se tocno radi... ali zadnje sta sam procitao na engleskom portalu EVO magazina je da ce se uskoro napraviti male promjene u prijenosnim omjerima pri redizajnu... sta mislite o tome, jeli potrebno? Jeli 6.-a prekratka, jer ipak se je upotrebljava samo na brzim otvorenim dionicama di nije bitno kako poteze u 6.-toj, ili?!

Sta se tice potrosnje, ocekivao sam cak da bi bila i visa...

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam informiran novi mjenjac dolazi na cup izvedbi, produzena 5. i 6. brzina, a sad dal se on stavlja na standard 197 neznam.. Cup je u europi vec u prodaji..

Također u ovlastenim koncesionarima ljudi nemaju pojma ocemu pricam kad nazovem i sl.

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

150 tempomat 5000 okretaja 11.5-12 i pri toj brzini nema buke.

2 Balev : produ

Link to comment
Share on other sites

Oprosti, novi sam ovde, pa nisam pratio kad si kupio svog... jeli tvoj onda ovaj novi sa produzenim prijenosom? Ovih 500-600 okretaja manje itekako se osjeti na duzem putovanju po udobnosti i vjerovatno i potrosnji, a upravo kratki prijenos 6. brzine me je bio odbio od kupnje clia 197, jer me je izludjivalo dok sam imao C4 VTS da nema 6. brzinu, a 5.-ta je bila poprilicno kratka (ako se dobro sjecam je pri 150 km/h bio na oko 4800 okretaja i potrosnjom oko 13 litara)... a laguna i modus su me razmazili sa dugom 6. brzinom, pa... ;)

Edited by Spex
Link to comment
Share on other sites

Naime kod sporta je malo nezgodno što nije buka vjetra/motora nego rezonancija auspuha.

a javlja se od 4000-4750 pa ti je od 4800-5500 potpuna tišina čuješ samo vjetar malo a onda od 5600 negdje do 5900 opet auspuh i od 600-6200 tišina a nakon 6.500 je glasan AJME ! ;)

Sve u svemu ako ti je putna brzina 145-155 onda ovaj stariji mjenjač ;)

A sad dosta OT-a ovo je o filterima topic.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam mjenjac s novim prijenosnim omjerima

Sad ste mi bacili bubu u uho ;) - da li mi netko mo

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da je buka auspuha ista pri velikim brzinama...a potrošnja ono...imaš par kilometara više u rezervi :bigl:

btw. moraš bučiti sa 197-micom...inaće ti ne valja posao :lool:

e..da 6-tu brzinu ja komotno koristim i po gradu... kao što znamo ..motor u kombinaciji sa getrbiom je vrlo elastičan..

Link to comment
Share on other sites

Prijenosni omjeri su povečani za 5 i 6 to znači motor se manje vrti za nekih 400-450 na ni

Link to comment
Share on other sites

Prijenosni omjeri su povečani za 5 i 6 to znači motor se manje vrti za nekih 400-450 na ni
Link to comment
Share on other sites

I još jedno pitanje da ne otvaram novi topic - koja razlika u RS 197 i Cup izvedbi da Cup ima 205 ks? Mislim koje su to komponente koje Cup ima, a da RS nema (tj. ima drugačije)?

TNX još jednom...

Link to comment
Share on other sites

I još jedno pitanje da ne otvaram novi topic - koja razlika u RS 197 i Cup izvedbi da Cup ima 205 ks? Mislim koje su to komponente koje Cup ima, a da RS nema (tj. ima drugačije)?

TNX još jednom...

Ovo sto si napisao je Cup izvedba za Clio Cup utrke.. cestovna verzija ima 197 kao i tvoj..

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto si napisao je Cup izvedba za Clio Cup utrke.. cestovna verzija ima 197 kao i tvoj..

Znam, ali u čemu je stvar? U ispušnom sustavu ili (još) u nečem drugom?

Link to comment
Share on other sites

razlika je u još 25 000 EUR-a drugih djelova :bigl:

(samo auspuh za R3 dođe cca 6000 EUR-a)

Link to comment
Share on other sites

Znam, ali u čemu je stvar? U ispušnom sustavu ili (još) u nečem drugom?

Ispuh i elektronika.

Link to comment
Share on other sites

razlika je u još 25 000 EUR-a drugih djelova :bigl:

(samo auspuh za R3 dođe cca 6000 EUR-a)

R3 je totalno razlicit od Cup-a. I ima jedan zadnji lonac, a cup 2kom.

Link to comment
Share on other sites

+ sekvencialni mjenjač 3000-4000 eura :) , 950 kg :), Samo sjedalo za vozača, suvozačko uz nadoplatu, Clio Group N mapa + još mnogo điđa miđa ;) kao što Yuta ka

Edited by Kundak
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.