Jump to content

197 getrib(e)a


fjsport

Recommended Posts

, i da potrošiš 10000 eura na svog nećeš biti br
Link to comment
Share on other sites

Kako ovo mislis??

Inace sekvenca je malo skuplja ;)

Pa clio 197 je najsporije francusko smeće ;)

Link to comment
Share on other sites

Pa clio 197 je najsporije francusko smeće ;)

Aha OK

Link to comment
Share on other sites

Pa clio 197 je najsporije francusko smeće ;)

To svakako

Link to comment
Share on other sites

NHF ali ti onada baš i nisi neki vozač, nauči voziti 197 pa nebude 172 brži od tebe

I agre...

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

+ sekvencialni mjenjač 3000-4000 eura :) , 950 kg :), Samo sjedalo za vozača, suvozačko uz nadoplatu, Clio Group N mapa + još mnogo điđa miđa ;) kao što Yuta ka
Link to comment
Share on other sites

Koje ulje ide u mjenjac za sporta.Tocan podatak mi treba tj gradacija

Link to comment
Share on other sites

>Zrmi: Piše ti u uputstvima, afaik...

i da potrošiš 10000 eura na svog nećeš biti brži od 172-ojke :)

Za 10000€ bi bio brži i od Meganea RS, a možda čak i R26-ici jahao na guzici, a kamoli ne bio brži od 172-ojke... ;)

Link to comment
Share on other sites

Koje ulje ide u mjenjac za sporta.Tocan podatak mi treba tj gradacija

Za mog sporta ide Elf Tranself TRJ 75W80...pa mislim da mo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo podaci o cupu...

http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/cli.../technicaldata/

inace clio 182 nije puno brzi od 197....... isprobano... 2 duzine brzi... i to po zimi i s zimskim gumama.

Za vase informacije cliu 197 variraju KS 189 do 198 seriskom..... gledam vani razno razna mijerenja...

Uzmite u obzir da 197 nije spor auto nego tezak jel je puno sigurniji od predhodnika i širiji..... tezak je 1350kg (praznog vozila) znaci s full tankom ima 1400kg plus npr. mene koji imam 85kg 1485kg....

nitko ne prica njegove prednosti: dobre kocnice, vrhunsko lezanje i lakoca prolazaka zavoja bez nekih napora.

uzmite u obzir da naprijed ima 320mm ili kolko vec a iza ima 310mm, samo ti diskovi su tezi od onih koji ima 182.... vrata na 197 su duplo deblja od onih na 172 ili 182...

Renault s 197 je htio postici maximalnu sigurnost, udobnost, brzinu....

Ja osobno sam presretan s svojim 197, meni ne smeta kaj je 172,182 brzi od mog 197...... sve je to renault. Da je brza honda ili neka druga firma od mog auta onda bi ze zabrinuo. hehehe

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce ove dvojbe trebati rijesiti na nekom track-dayu na Grobniku gdje ce štoperica reći svoje.... :bigl:

:ahaa:

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da i ja nešto napišem ovdje sad kad sam probao 197-icu, a pošto me mjenjanje brzina najviše zadivilo stavit ću dojam u ovaj topic. Unatoč ekipi kojoj nije pasao podatak od 215 km/h maksimalne brzine kad se čulo za taj podatak prije ne znam koliko vremena znao sam da su u renault Sportu napravili dobar posao jer su uvijek radili dobar posao. Tako da ću što se toga tiče ponovo reči da onaj kome je to malo neka kupi nekog njemačkog dizela koji na 1320 okr/min ide 255 km/h i prepusti Sporta nekome tko zna čemu slu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.