Jump to content

2008 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX


ZD1400RT

Recommended Posts

Došlo je vrijeme

da se F1 momčadi pripreme.

Vratilo se doba

da se bez TC-a ponovo proba.

:hura:

Za 40ak sati opet smo u igri. Iskreno, puna mi je kapa zimskih testiranja, nagađanja, špekulacija, mlaćenje prazne slame, očekivanja... Stari F1 znalci ka

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZD1400RT

    13

  • ip

    12

  • Blue_Fatal1ty

    8

  • BALEV

    7

Jedva čekam da počne, samo neznam kako ću se dignut za kvalifikacije!! Kao što si rekao, dosta nagađanja i testova, neka trka poka

Link to comment
Share on other sites

Bit cu zadovoljan bilo kojim mjestom od 3-5 za Alonsa, a Piquet mora biti u bodovima ;)

Link to comment
Share on other sites

Samo cu reci da vjerujem u Renault F1 Team..!!

Nadam se dobrim rezultatima..

Link to comment
Share on other sites

Guest Mihaela

Jedva cekam!!! :hura:

Iako mislim da se ja necu moci dignuti za kvalifikacije...

Jednostavno mi je to mission impossible...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce se borba za prvaka odvijat između Mclarena i Ferrarija opet,ali isto tako vjerujem da ce Heikki 'potopit' Hamiltona!

A za Renault predviđam borbu za 3. mjesto mada ce biti jako tesko jer kako sam procitao BMW puca na stepenicu vise ove sezone i imaju odlicne vozace! Ali svaki pomak u odnosu na prošlu sezonu za Renault ce biti uspijeh,a Alonsu svaka cast sto se vratio u staro jato i sto ce sa evidentno slabijim bolidom pokusat pomrsit racune 'velikima'!

Mislim da ce bit dosta zanimljiva i neizvjesna sezona sa puno obracuna na stazi a ne kroz boksove... :hura: :hura:

Jedva cekam!!

Link to comment
Share on other sites

...

..isto znamo ..da ta prva utrka baš i nije pravo mjerilo za sezonu...

Sla

Link to comment
Share on other sites

2eruj.hr: Heikki je losiji vozac od Hamiltona.

Mislim da se varas ali vrijeme ce pokazat! Ja navijam za Finca... ;)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se varas ali vrijeme ce pokazat! Ja navijam za Finca... ;)

Istina..

Ja sam ocekivao nesto od finca ali nije pokazao nista, barem za mene.. vidjet cemo :dobroje:

Samo nek se voze!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto u velikim očekivanjima Renaulta!! Mislim da će Alonso donest u Renault puno više nego što mo

Link to comment
Share on other sites

Realno gledajuci ja u Australiji od Renault ne ocekujem nista vise od onog sto su pokazivali prosle sezone, mozda malo bolji rezultat, uglavnom ovisno o tome koliko su drugi napredovali. Prica se o nekim skrivenim adutima, bilo bi odlicno da ih Renault ima, ali to su trenutno sve spekulacije u koje ne ulazim.

Da, ispravili su velike nedostatke proslogodisnjeg bolida. Da, mogu ga bolje i lakse podesiti. Da, stabilniji je i lakse se vozi. No jos je nov, jos ga treba razvijati i doradivati da bi postao kompetitivan, to se na zimskim testiranjima ne moze napraviti. Ocekujem da ce iz utrke u utrku Renault napredovati, ali ne ocekujem nista spektakularno na prvim utrkama.

Link to comment
Share on other sites

Evo malo slika iz Australie:

i kišne mekane gume su dobile bijelu liniju, dok na R28 fali par dijelova :zubo:

Neprijateljski tabor. Ovaj se čudno smješka u njihovoj blizini.

Nova kolica za Saftey Car i lječničko vozilo. Ništa spektakularno, samo 525 ks. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto majstor gore na slici busi je za uzemljenje. Gorivo se u bolid toci tolikom brzinom da bi bez uzemljenja doslo do strasnog gomilanja statickog elektriciteta, a znate i sami da to nije bas pozeljno.

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto majstor gore na slici busi je za uzemljenje. Gorivo u bolid toci tolikom brzinom da bi bez uzemljenja doslo do strasnog gomilanja statickog elektriciteta, a znate i sami da to nije bas pozeljno.

Zanimljiva informacija! :dobroje:

Samo bih se ispravio što se tiče obilje

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto majstor gore na slici busi je za uzemljenje. Gorivo u bolid toci tolikom brzinom da bi bez uzemljenja doslo do strasnog gomilanja statickog elektriciteta, a znate i sami da to nije bas pozeljno.

Nisam ovo znao. Tj znao sam da ima elektriciteta samo ne od kud.. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Samo nek skupljaju bilo kakve bodove i bit će GREAT!!! :yeah:

A u ned ću taman doći kući na start, zanimljivo...

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto majstor gore na slici busi je za uzemljenje. Gorivo se u bolid toci tolikom brzinom da bi bez uzemljenja doslo do strasnog gomilanja statickog elektriciteta, a znate i sami da to nije bas pozeljno.

Nisam siguran radile o bušenju za uzemljenje jer majstor buši vidia svrdlom u betonu a uzemljenje bi valjda trebalo biti metalno.

Inače je uzemljenje obvezno a to su one dvije trake polukru

Link to comment
Share on other sites

Da, onda dvije polukruzne bakrene trake su uzemljenje. To dvije trake su povezane sa pumpama za gorivo i zajedno uzemljene.

Zanimljivo je da drvo ne provodi nista vise elektriciteta od guma, a te dvije bakrene trake imaju kontakt jedino sa drvenom podnicom bolida Formule 1.

Link to comment
Share on other sites

Da, onda dvije polukruzne bakrene trake su uzemljenje. To dvije trake su povezane sa pumpama za gorivo i zajedno uzemljene.

Zanimljivo je da drvo ne provodi nista vise elektriciteta od guma, a te dvije bakrene trake imaju kontakt jedino sa drvenom podnicom bolida Formule 1.

... i tajna je u????????'

:zubo:

Link to comment
Share on other sites

Evo, prvi trening je iza nas i rezultati su tu. Kimi se ljepo odvojio. Weber dobar, a Williamsi na dnu !?!?

2003308005982381515_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo, tvornička momčad Renaulta slabija od Red-Bull :bigl::tup:

BTW. Ferrari fan ;)

Link to comment
Share on other sites

Drugi trening:

1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:26.559 33

2. Webber Red Bull-Renault (B) 1:27.473 + 0.914 27

3. Massa Ferrari (B) 1:27.640 + 1.081 29

4. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:27.683 + 1.124 28

5. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:28.037 + 1.478 26

6. Raikkonen Ferrari (B) 1:28.208 + 1.649 28

7. Trulli Toyota (B) 1:28.292 + 1.733 22

8. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:28.352 + 1.793 31

9. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:28.469 + 1.910 32

10. Glock Toyota (B) 1:28.582 + 2.023 28

11. Button Honda (B) 1:28.632 + 2.073 30

12. Heidfeld BMW Sauber (B) 1:28.731 + 2.172 32

13. Alonso Renault (B) 1:28.779 + 2.220 37

14. Barrichello Honda (B) 1:28.849 + 2.290 28

15. Kubica BMW Sauber (B) 1:28.860 + 2.301 35

16. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:29.077 + 2.518 33

17. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:29.161 + 2.602 32

18. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:29.193 + 2.634 40

19. Piquet Renault (B) 1:29.518 + 2.959 14

20. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:29.605 + 3.046 11

21. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:30.663 + 4.104 16

22. Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:31.527 + 4.968 8

Dosta vozaca je na drugom sporija nego na prvom treningu, sto mi je prilicno zanimljivo, cudno.

Sto se Red Bulla tice, oni imaju identice motore kao Renault, ne neke stare i bezvezne. Ulozili su jako puno, a Adrian Newey je jako cijenjen dizajner. Vec se prosle sezone vidjelo da napreduju u da znaju biti brzi samo sto su imali problema sa kvarovima. Ove godine su navodno poradili na pouzdanosti i ne bi me cudilo da zasjaju, mozda ne konstantno, ali sigurno ce imati svijetlih trenutaka.

Link to comment
Share on other sites

Red Bull daje ti krilaaaaa....

..ma ja čekam kvalifikacije...onda će neke stvari biti jasnije..

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.