Jump to content

Clio RS kompresor


Ballistix

Recommended Posts

spex, jel ti triba crtat da se može krenit sa 300ks na prednjim kolima sa jako malo proklizavanja? u većini slučajeva su ti dosta samo toyo 888, drago je na sr-u sa tipom turbo sa 300ks jedva šlajfa u prvoj brzini koliko su gume držale (mislim da su bile advan dot slickovi)

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fredy

    42

  • Dinnek

    16

  • Coupe RS

    12

  • R5_ST

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

spex, jel ti triba crtat da se može krenit sa 300ks na prednjim kolima sa jako malo proklizavanja? u većini slučajeva su ti dosta samo toyo 888, drago je na sr-u sa tipom turbo sa 300ks jedva šlajfa u prvoj brzini koliko su gume držale (mislim da su bile advan dot slickovi)

A jel tebi treba slovkati da ja govorim o ponašanju u vožnji na CESTI a ne na ravnici? :plazi:

A Grobnik u prethodnom postu nije spomenut kao SR na Grobniku nego kao cijela staza, sa zavojima...

Link to comment
Share on other sites

postoji i nacin da se ugradi kompresor sa swichem ON/OFF e to je ono sto mene jako zanima... to mi ima kolega u mazdi mx5 i funkcionira odlicno, a jos bolje se cuje...

Link to comment
Share on other sites

Primjer Edo Galic u asconi :laugh:

Edo ima krivi auto...to je sam kriv, u startu pogrešan odabir...

Link to comment
Share on other sites

daj link na topic od kud si skinuo sliku

Kopiraj si URL te slike i samo mjenjaj broj na kraju jer vidim da ima jos slika.

Evo ovo je jedna ispred slika slika od one koju je Balistični stavio....DSC00022

DSC00022.jpg

Link to comment
Share on other sites

bilo je riječi o kretanju, u redu, ne da mi se više, sad ispada da je clio najbr
Link to comment
Share on other sites

B.O.L.E.S.N.O.

Svaka čast ekipi na trudu i vremenu (da novce ne spominjem) :hail::dobroje:

P.S. I mene zanima kako je riješen mjenjač...

Link to comment
Share on other sites

ma sve 5, častiš me pićem kad se vidimo

Loool, kako je izvuka cugu...sramota... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

koliko takva igra u prosjeku kosta???

ok procitao tamo kod fredy-a u postu.. iako ja mislim da bi se to dalo i puno jefinije slozit...

npr ( jedan mercedesov kompresor, zasebna elektronika, sve cijevi, bla bla bla, daleko manja cifra od one... )

Edited by Dinnek
Link to comment
Share on other sites

koliko takva igra u prosjeku kosta???

ok procitao tamo kod fredy-a u postu.. iako ja mislim da bi se to dalo i puno jefinije slozit...

npr ( jedan mercedesov kompresor, zasebna elektronika, sve cijevi, bla bla bla, daleko manja cifra od one... )

da je to samo tako slo

Link to comment
Share on other sites

Po meni jednostavnije iz italije nabaviti komplet polovni motor i getribu iz megana

imaš šperu,turbo i najbr

Link to comment
Share on other sites

Po meni jednostavnije iz italije nabaviti komplet polovni motor i getribu iz megana

imaš šperu,turbo i najbr

Link to comment
Share on other sites

problem su poluosovine, most, vilice, blatobrani... auto bi bio preširok naprijed. nije da se već nije razglabalo o tome :zubo:

Ja sam mislio na clio 197,a sad ovi stariji trebalo bi malo plastičariti

Link to comment
Share on other sites

Kolko sam ja skuzio iz francuskog topica nekakav Focus s nitrom i kompresor kitom ima 348 konja, a ne clio sa slike...

Link to comment
Share on other sites

koliko takva igra u prosjeku kosta???

- rotrex (novi) supercharger + oil kit - 1300 funti u UK

- ic (opcija) kinez - cca 200e

- inox piping + gumeni spojevi - cca 150e

- veći injektori (novo) - cca 250e

- elektronika (sa) - recimo 1000-2500e

- ostale sitnice - 400e

- zaboravija san sigurno još neki bitan dio :bigl:

naravno da se troškovi mogu smanjit ako se uzimaju polovne stvari, preko veze, itd...

nisan zna da sport ima mjenjač koji je izdržljiv kao i komad sira

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mislio na clio 197,a sad ovi stariji trebalo bi malo plastičariti

na 197 bi to lakše bilo izvedivo. ajmo, nek proba netko :)

2 r5st - mjenjač ( JC5 ) je dobar ako moment ne ide gore značajno i ako ga ne šaltaš blizu 8000 rpm i prebrzo i ako ga nešaltaš u brzim zavojima i pri naglim kretanjima... uglavnom svatio si koliko je dobar :zubo: :zubo: :zubo:

Link to comment
Share on other sites

E sad ja imam dva tehnička pitanja.

Prvo je koje sam gore već postvaio i na koje nigdje nisam našao odgovor koliko god sam tra

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam na p.306-s16 da mu stoji kompresor isto na cliu i vidi se da je povucena osovina ispod usisne grane.A ovo za saltanje

je mozda prebaceno kuciste i poluga iz kabine sa megana na clia.Znas sto mislim.

Link to comment
Share on other sites

a drugo pitanje je kako je postvaljen ovaj kompresor?

Naime on je postvaljen sa lijeve strane motora a s desne su sve remenice. Da li je vukao ispod usisne grane kakvu osovinu pa napravio prijenos na kompresor ili je sa zamašnjaka nešto uzeo... Onako nekoliko zanimljivih detalja za koje baš ne vidim i ne mogu naći rješenje, ostalo mi je sve jasno i šta i kako i s čim ali ovo mi nikakko ne sjeda.

Odgovor na prvo pitanje ne znam...

Odgovor na drugo pitanje je kak si i sam smislio. Mislim da nema klime i da je tuda provucena osovina na drugu stranu (zasarafljena u blok). Znaci remenica je sa strane di je klima, na standardnom remenu, pa je osovina skroz na drugu stranu (dva lagera su u napravljenim nosacima) i onda s druge strane (lijeve sad) je opet remenica koja pogoni ovaj kompresor.

Link to comment
Share on other sites

Pa na slici se jasno vidi osovina koja vrti kompresor,ima i drugačija vrsta kompresora koja bi se dala montirat umjesto usisne grane ali takav kompresor ne mo

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.