Jump to content

Eibach pro kit za CS 197


STI

Recommended Posts

Dakle, zanima me kod Eibach pro kit opruga za navedeno vozilo. Mislim da sam vidio negdje na forumu, ali ne mogu naći. Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • STI

    20

  • BALEV

    18

  • clio197_LPG

    16

  • aCid_cOokiE

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

E10-75-008-07-22 Pronašao ovaj kod, ali nisam siguran pa ako netko zna 100%, bilo bi super.

Link to comment
Share on other sites

ja sam isto nasao taj kod i cijenu od 1854 kn kod gabreka. neznam dal je u to ukljucena ugradnja. jel zna netko da ima negdje jeftinije? zeko?

Link to comment
Share on other sites

s obzirom da se ja u to ne kuzim ja cu tebi vjerovat. samo trebam vidjet dal kak cu si to narucit. il mozda kupim u austriji i pokupim i MWSt ( pdv ) nazad.

p.s. s obzirom da nikad nisam nsita radio na novom autu zanima me kaj je s garancijom kod ovakvog zahvata. jel se gubi tvornicka garancija?

Link to comment
Share on other sites

ove cijene na reichard motorsports su ODLICNE...mada..

too good to be true?

h&r opruge koje k-tec i ekipa prodaje preko 200 eura, komsije a3m prodaju 265 ...reichard prodaje 120tak eura!?

koliko bi to ispalo sa postarinom/carinom do CG?

prejeftino...tako mi se chini.

I imaju svakakvih zezancija.

Edited by aCid_cOokiE
Link to comment
Share on other sites

i meni to malo cudno pa sam poslao mail. pa da vidimo kaj ce rec. i trazio sam da mi isporucuju to u europsku uniju ( austria ) tak da mogu i MWSt uzet. sad cemo vidjet njihovu ponudu s postarinom.

p.s. poslao sam jos jednoj firmi kaj se bavi tuniranim autima i sportskim autima ( wiessmann, ferrari, Bmw m ) jer sam ispred njihovog salona prvi i jedini put vidio clio cup za utrke s sekvencijalnim mjenjacom u bijeloj boji. ( tu mi se i svidjela bijela pa sam i narucio bijelog ) :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Koliko su te opruge "tvrđe" od serijskih - dakle, koliko se otprilike smanjuje udobnost za svakodnevnu upotrebu?

Zanima me jer je CS197 stvarno udoban auto za svaki dan s obzirom da je "sportski", pa me sada zanima utjecaj tih opruga na bubrege i potres mozga u autu na ovim našim fenomenalnim cestama? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

s obzirom da se ja u to ne kuzim ja cu tebi vjerovat. samo trebam vidjet dal kak cu si to narucit. il mozda kupim u austriji i pokupim i MWSt ( pdv ) nazad.

p.s. s obzirom da nikad nisam nsita radio na novom autu zanima me kaj je s garancijom kod ovakvog zahvata. jel se gubi tvornicka garancija?

Ako je tako dobra cijena, a da nije "patka" mogli bi neki GB organizirat, pa da netko tko je u prolazu to pokupi i uzme si neku proviziju, naravno :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

poslao sam i ja mail reichardu sinoc...i dalje cekam odgovor!

Ako su ozbiljni kao k-tec/yozza/remus/supersprint/gabrek itd - nikad necu dobit odgovor :tup:

A opruge, posto su tvrdje, naravno da ce uticati na udobnost..mada mislim da ce to vishe osjetiti putnici pozadi hehe.Kroz grad razlike nece biti ali po loshim putevima osjetice se razlika ali nece biti strashno (ovo mi reklo dosta engleze koji imaju h&r)

Link to comment
Share on other sites

taj gabrek je tak u kurcu. ocito ima tonu posla pa ga boli ona stvar za nas kaj hocemo nekaj kupit za par tisucica.

p.s. nitko nije nis reko glede garancije. jel pushim komplet garanciju ili kaj?

Link to comment
Share on other sites

Ma, ne pušiš nikakvu garanciju. Pa nemaju opruge veze s kvarom na motoru npr., ali imaju veze s kvarom na ovjesu, amortizerima... Ako se šta desi, vratiš fino stare opruge pa u servis. Tako je za sve dijelove uostalom.

Eibach je najbolji kompromis. Ne spušta auto previše nego dovoljno (2/2,5cm), ne utječe previše na udobnost, a s druge strane spušta te

Link to comment
Share on other sites

ne znam kako je kod vas/nas...

ali npr u UK ako radis opruge/distance gubis garanciju konkretno na dio vozila na koji je aftermarket dio mogao uticati (citaj - amortizere i sl)..ako radis usis - motor, remap - motor, auspuh - motor.

Mada ja mislim da stavim opruge, ovaj dealer u CG bi mi "otkazao" komplet garanciju hheheh

I dalje cekam mail od reicharda, ako odgovore pozitivno (tj ako odgovore uopste) i ako su cijene kakve su na sajtu - uzimam h&r opruge, h&r distance, onaj krovni spojler (ne CUP), prednje perforirane diskove, neki izduv (vjerovatno k-tec) i sportski kat od devila ili isto od k-tec

(skroman sam hehe)

Link to comment
Share on other sites

Ma, ne pušiš nikakvu garanciju. Pa nemaju opruge veze s kvarom na motoru npr., ali imaju veze s kvarom na ovjesu, amortizerima... Ako se šta desi, vratiš fino stare opruge pa u servis. Tako je za sve dijelove uostalom.

Eibach je najbolji kompromis. Ne spušta auto previše nego dovoljno (2/2,5cm), ne utječe previše na udobnost, a s druge strane spušta te

Link to comment
Share on other sites

a mozda bolje skupiti malo novca pa uzeti gewinde... h&r za malo preko 1000 eura... ne znam :??:

Link to comment
Share on other sites

a kaj ja znam kaj se gewinda tice. ima to svojih prednosti , ali i vise brige. ko ce se hebat s tim spustanjem i dizanjem. pa isprobavat kaj je najbolje. pa sam citao da navoj zna zahrdjat, pa tokom vremena i popustat. ( sto sevjerojatno da sprijecit ) a i bome nemam sad jos somića za to.

p.s. ak cu vec nekaj mrdat po tome, stavit cu eibach ( s obzirom da ga ljudi hvale ) jer se ja ne kuzim u to. znam kaj hocu dobit s tim, al neznam koja je marka najkvalitetnija.

Edited by clio197_LPG
Link to comment
Share on other sites

zardja aftermarket navoj od h&r/eibach a fabricki nece?

e svasta ti slushash :doh:

i ko da je problem dignut auto na rampu i podesit zeljenu visinu.

Ja mane ne vidim.Samo prednosti. A najbitnija je sto se skoro ni malo ne pokvari udobnost...

Link to comment
Share on other sites

zardja aftermarket navoj od h&r/eibach a fabricki nece?

e svasta ti slushash :doh:

i ko da je problem dignut auto na rampu i podesit zeljenu visinu.

Ja mane ne vidim.Samo prednosti. A najbitnija je sto se skoro ni malo ne pokvari udobnost...

ovo s udobnosti stvarno nisam znao, to mi je sad plus.

iskreno nemam iskustva s tim jer ih nikad nisam imao na autu, pa zato i pitam.

p.s. cijena mi je mana ;)

Link to comment
Share on other sites

i meni naravno.Najradije bih uzeo one KW variant 3 gewinde hehe

Bolje pricekati malo i ustedjeti ili dignuti kredit i kupiti najbolje :)

Da zivim negdje drugo i da su putevi normalni ne bih se razmisljao odma bih uzeo opruge h&r.

evo sto su odgovorili na www.clio197.net (dodji i registruj se hehe) kad sam pitao za opruge i distance od h&R :

I actually find it pretty much not too different from the standard ride that you get on the car... adds to the handling though

I have had the springs and spacers on for well over 18months now with no trouble at all.

ride is very slightly more harsh nothing major though.

spacers dont seem to make any difference what so ever to acceleration.

front springs i would say are too hard for a novice to fit.

back are just 5 min job.

but fronts are really tricky the first time round.

after fitting springs you will need tracking done.

renault will not fit the h&r springs as they are not genuine parts.

Edited by aCid_cOokiE
Link to comment
Share on other sites

i meni naravno.Najradije bih uzeo one KW variant 3 gewinde hehe

Bolje pricekati malo i ustedjeti ili dignuti kredit i kupiti najbolje :)

Da zivim negdje drugo i da su putevi normalni ne bih se razmisljao odma bih uzeo opruge h&r.

evo sto su odgovorili na www.clio197.net (dodji i registruj se hehe) kad sam pitao za opruge i distance od h&R :

I actually find it pretty much not too different from the standard ride that you get on the car... adds to the handling though

I have had the springs and spacers on for well over 18months now with no trouble at all.

ride is very slightly more harsh nothing major though.

spacers dont seem to make any difference what so ever to acceleration.

front springs i would say are too hard for a novice to fit.

back are just 5 min job.

but fronts are really tricky the first time round.

after fitting springs you will need tracking done.

renault will not fit the h&r springs as they are not genuine parts.

acid, ja ne bi uzeo h&R ako zbog niceg drugog onda zbog toga jer ce ga previse spustit. a ipak zivim u gradu, rinzoli, parking na rinzol i tak to. tako da radje ak dobijem isti efekt sto se tice handlinga s eibachom , a eibach malo vise drzi auto, onda svakako eibach.

Link to comment
Share on other sites

O.K. EIBACH.

Ali mene kopka i dalje zašto BILSTEIN koristi H&R opruge u svojim setovima..? Ako ko zna, onda znaju oni...

Dooobro bih se zamislio kada bih kupovao (opet) opruge i vjerovatno bi izbor pao na H&R.

IMHO

:hey:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.