Jump to content

Eibach pro kit za CS 197


STI

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • STI

    20

  • BALEV

    18

  • clio197_LPG

    16

  • aCid_cOokiE

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

kaj bilstein koristi H&R? ak je pak to istina , onda H&R sigurno i nista drugo. ja se sjecam jos prije nekih 6,7 god je stari na S klasu stavio Bilstein i to je bilo apsolutno mrak. auto je lezao ko da je zaljepljen za cestu , a udobnost je bila ista. a ak je imao H&R opruge znaci da dio zasluga pripada i H&R za te efekte.

Edited by clio197_LPG
Link to comment
Share on other sites

Na Du-Rollerovom autu su BILSTEIN amortizeri (B12) i uz amortizere došle H&R opruge... Sudeći po njegovom autu, MRAK kombinacija.

:kava:

Link to comment
Share on other sites

Ma nema greške ni s H&R ni Eibach... Odete na stranice od npr Bilsteina ili Sachsa i lijepo piše, kad se kupe njihovi sportski amortizeri preporuka je ili jedno ili drugo, a u njihovim kitovima isto idu opruge jednog od ta dva ;) Da se nadove

Link to comment
Share on other sites

Ali mene kopka i dalje zašto BILSTEIN koristi H&R opruge u svojim setovima..? Ako ko zna, onda znaju oni...

neosporno je da su i eibach i h&r dobre opruge, ali pitanje je zašto su uzeli H&Rove opruge za svoje setove a ne npr Eibach, dosta puta je u igri i "ekonomska računica", pod uvjetom da ne ide na uštrp kvalitete završnog proizvoda.. ne bih nikako sudio o kvaliteti nekog proizvoda po tome dal ga koristi i neki drugi proizvođač ili ne... osobno već pun k. čekam da mi dođu bilsteini b8 (ako tko zna bilo gdje u Hrvatskoj da ih mogu nabaviti neka javi) koje stavljam na eibachov sportline koji imam već na autu, i sad bi taj ovjes trebalo usporediti sa B12 kitom koji ima iste te amortizere ali H&Rove opruge... dr

Link to comment
Share on other sites

evo kako lezi na h&r gewindama

197hr.jpg

Barmouth062.jpg

DSC01479.jpg

(valjda momak nece zamjeriti sto mu pozajmljujem slike hehe)

btw, i ako ne mozemo/mogu da chekam novac za gewinde stavicu opruge pa jednog lepog dana... ;)

ps, posaljite mail reichard-motorsport-U, mozda se smiluju da odgovore vishe nekome. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ma sigurno da nema greške ni sa EIBACH-om, niti sa H&R-om... Valjda je to stvar ukusa...

:D

Link to comment
Share on other sites

Ja naručujem odmah, samo moram biti siguran 100% da je to šifra proizvoda.

Narucujes sa reichharda ili neka druga kombinacija?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
kaj bilstein koristi H&R? ak je pak to istina , onda H&R sigurno i nista drugo. ja se sjecam jos prije nekih 6,7 god je stari na S klasu stavio Bilstein i to je bilo apsolutno mrak. auto je lezao ko da je zaljepljen za cestu , a udobnost je bila ista. a ak je imao H&R opruge znaci da dio zasluga pripada i H&R za te efekte.

Pokalni Clio RS ima kombinaciju Bilstein + H&R ;)

Link to comment
Share on other sites

p.s. ak cu vec nekaj mrdat po tome, stavit cu eibach ( s obzirom da ga ljudi hvale ) jer se ja ne kuzim u to. znam kaj hocu dobit s tim, al neznam koja je marka najkvalitetnija.

Ja isprobao i H&R i Eibach. H&R je definitivno moj izbor za vazda! :D :D

(u prilogu CS na stock amortizerima sa H&R oprugama)

post-7196-1213438397_thumb.jpg

Edited by Dave
Link to comment
Share on other sites

Ja isprobao i H&R i Eibach. H&R je definitivno moj izbor za vazda! :D :D

(u prilogu CS na stock amortizerima sa H&R oprugama)

isto pao ko i moj a misljenje barem moje jest da je eibach ipak bolji.mislim numero uno :laugh:

Link to comment
Share on other sites

isto pao ko i moj a misljenje barem moje jest da je eibach ipak bolji.mislim numero uno :laugh:

Daj ti stavi sliku svog sa boka... nemoguće da je pao isto (ajbah 2/2,5 - h&r 3/4)... mo

Edited by Dave
Link to comment
Share on other sites

isto pao ko i moj a misljenje barem moje jest da je eibach ipak bolji.mislim numero uno :laugh:

misljenje TVOJE.Jesi probao h&r i eibach uporedno :plazi:

i ovo sa slike je h&r. mozda ti se cini samo da je eibach.

Lako je primijetiti razliku izmedju stock i h&r, a izmedju stock i eibach- tesko !

pa zar nije zeku neko rekao "jos samo da ti legne auto" a on stavio eibach eheh .

Ne kazem da su loshi, ali razlika je nebo i zemlja.

Link to comment
Share on other sites

Sa spuštanjem 4cm dosta pati i serijski amortizer.

Na Hondi mi je legao prednji kraj 5 cm sa H&Rom pa nije niš patilo. Na CSu samo zadnji kraj pada 4 cm. To je kao da na stock oprugama vozim dvije osobe na zadnjim sjedalima i za to moraju originali amortizeri biti spremni (a ja se uglavnom vozim sam, eventualno sa suvozačicom). Prednji pada samo 3, što je niš. H&R su atestirane za stock amortizere tako da vozi miško... Ako hoćeš ono što ti

Edited by Dave
Link to comment
Share on other sites

Na Hondi mi je legao prednji kraj 5 cm sa H&Rom pa nije niš patilo. Na CSu samo zadnji kraj pada 4 cm. To je kao da na stock oprugama vozim dvije osobe na zadnjim sjedalima i za to moraju originali amortizeri biti spremni (a ja se uglavnom vozim sam, eventualno sa suvozačicom). Prednji pada samo 3, što je niš. H&R su atestirane za stock amortizere tako da vozi miško... Ako hoćeš ono što ti
Link to comment
Share on other sites

misljenje TVOJE.Jesi probao h&r i eibach uporedno :plazi:

i ovo sa slike je h&r. mozda ti se cini samo da je eibach.

Lako je primijetiti razliku izmedju stock i h&r, a izmedju stock i eibach- tesko !

pa zar nije zeku neko rekao "jos samo da ti legne auto" a on stavio eibach eheh .

Ne kazem da su loshi, ali razlika je nebo i zemlja.

Ja sam s Eibachom jako zadovoljan, i moj auto je jos pao nek kaj se vidi na onim slikama. Tocno kolko treba.

Link to comment
Share on other sites

to sto ti imas teoriju sa dvije osobe je cista glupost i amotizeri ti pate da ga j**es vise sa h@r-om nego s eibachom.

no svako ima svoje misljenje.slike nestavljam vise iz principa.vidjeli su svi moj auto na meetingu.

i da eibach jest bolja firma po meni.da postoji sportline za sporta islo bi to.i to mi je rekao covijek koji vozi trke profesionalno i gdje je moj auto i radjen.

To nije teorija, to je praksa. Ti si neki stručnjak za pneumatiku? Molim te nečim podupri svoju teoriju da je moja "teorija" glupost. A za centimetar razlike "sigurno" amortizeri puuuno više pate! NOT! :p Ako proizvođač dobije atest da opruga mo

Edited by Dave
Link to comment
Share on other sites

Ja sam s Eibachom jako zadovoljan, i moj auto je jos pao nek kaj se vidi na onim slikama. Tocno kolko treba.

Tvoj auto mi je još uvijek kamion! :D :D Ali svakom pada po volji, zato mo

Edited by Dave
Link to comment
Share on other sites

Jel' to od onog papka sa 197.net-a? Dobro izgleda, ali mislim da su distance malo too much. Ali, kako slučajno znam da si ti styling boy, o.k. :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Negooo... ehm... h&R+distance... svrš svrš! :D U biti točno tako će moj izgledat! ;)

To je to...tako sport treba izgledati, mo

Link to comment
Share on other sites

Jel' to od onog papka sa 197.net-a? Dobro izgleda, ali mislim da su distance malo too much. Ali, kako slučajno znam da si ti styling boy, o.k. :vidiga:

Valjda je! :) Ja sam styling boy?! :) Ne, ja volim lepi brzi auto, a da jesam to što si rekao uzeo bi Clia 1,2 75hp i stavio na njega osamnaje i 50 kila spojlera! :D :D

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.