Jump to content

Trese Kod Kretanja Na Hladno


Med0

Recommended Posts

ovo za hladno nije normalno definitivno... al da gas kasni, to je normalno, doduse, ima razlike u starijim i novijim modelima, neznam dal je to do drukcije usisne ili je elek. gas drukcije postelan...

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu reci da je to slucaj kod Clia 3,bar ne kod mene.Motor jeste malo manje ugladjen kada je hladan ali to je valjda normalno kod svakog auta na svetu..ono sto je bitno jeste da se auto jako brzo zagreje i pocinje da prede kao maca :laugh:

Opet,sto se tice samog kretanja..sve je stvar u osecaju i navici kod auta..kada vozim Clio 3 par dana zaredom,krecem super bez ikakvog trzanja kada je hladan..dok opet kada par dana vozim dci pa sednem u Clia 3 benzinca,nekada mi se desi da mi ujutro kod kretanja auto malo "poklekne" ali to je samo mali trzaj koji se odmah ispravlja dodatkom gasa i sve je posle ok kao i uvek.

Kod dci-a ne treba toliko gasa i auto prosto sam ide i pomalo se otima..dok kod benzinca treba malo gasa dodati,pogotovo kada je hladan.

Znam da sam sada otkrio toplu vodu :laugh: ,ali to je ono sto je zaista i relano,po meni.

Link to comment
Share on other sites

Meni isto dok upalim auto i krenem zna ponekad kao da zatrese dok je u leru, cim se malo ugrije sve pet.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je stvar u tome što sam se navikao na R19, pa sam mu vjerojatno prebrzo otpuštao kvačilo uz premalo gasa. Na R19 16V samo pikneš gas dok mu pustiš kuplung i on je već krenuo :)

Ipak, Grande Punto koji vozim u firmi je dosta uglađeniji i ravnomjerniji po primanju gasa. Karakter papučice gasa na Clio Community/Storia mi baš ne odgovara uvijek, kao da je gas prilagođen vozačima početnicima koji nemaju osječaj koliko stišću.

U biti, cijeli auto kao da je napravljen u svim aspektima za što manju potrošnju radije nego da ide. Ako nisu neke gu

Link to comment
Share on other sites

kolko sam ja skuzio, auto je nov i mislim da nema jos potrebe za cisenjem klapne... dodi na meet koji put pa ti ja dam krug u svome, vidit ces da i moj ima katastrofalan odziv na gas do 3500 okretaja

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

kolko sam ja skuzio, auto je nov i mislim da nema jos potrebe za cisenjem klapne... dodi na meet koji put pa ti ja dam krug u svome, vidit ces da i moj ima katastrofalan odziv na gas do 3500 okretaja

Tako je i kod mene. Vjerojanto je to zbog ECO687 i sličnih piz***ja - što manja potrošnja. Čak mi u prvoj brzini na ler gasu auto cuka s upaljenom klimom :laugh:

Baš bi se mogao zaletjeti s njim do Bille, pa da se zamijenimo i vidimo ima li razlika u vo

Link to comment
Share on other sites

ups, pardon na krivoj info, ja sam shvatio da je auto nov sa vrlo malo km... mozda sam ovaj petak na billi, pa cemo se stat, ovaj, razmjenit iskustva :zubo:

Link to comment
Share on other sites

meni se isto to događalo,kod jutarnjeg paljenja i kretanja. dodam gas,on zacuka i okretaji skoče do 1000,pa se spuste na 500. poslije normalno. promijenio sam leptir gasa koji mi je otišao(kako su mi rekli na servisu) i nije bilo ničeg mjesec dana i sad opet. valjda je to onda "normalno". mislim nije greška.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tako je meni od prvog dana i sve ok s motorom... ja se prilagodim pa malo kasnije pustam kvacilo, al cim padnu okretaji na normalan ler gas, odaziv je normalan...

edit: zakaj na hladno stisces skoro ful gas? :lool:

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

Ajd pogledaj nosače motora-ja sam imao isti problem i nisam imao pojma šta radit.

Mjenjao sam sajlu kvačila,čak sam htio i kvačilo otvarat....kad ono,prednji nosač motora-totalno se raspao i zahebavao me kao nikad.

Isto tako,na hladno trese kao da će motor iskočiti van,kad nabijem gas-onda ništa.

Promjenio nosač i sve 5.

Link to comment
Share on other sites

Budem provjerio, iako sumnjam da je nosač motora jer auto vozi skroz OK nakon što se u minutu-dvije ugrije. Ali opet, malo mi drhti u leru, nije auto skroz miran dok stojim na semaforu.

Newbie, ne stišćem mu gas do kraja ofkors :) Napravio sam to dva-tri puta da vidim koliko se uguši od pritiska gasa na hladno i jednom sam ga skoro tako ugasio. Čim okretaji polete odmah naglo pustim gas, ne pređe ni 2,500rpm.

Link to comment
Share on other sites

ajd dogovorit cemo se pa cemo usporedit na Billi, nema nam druge, ovak prek neta tesko da cemo skuzit jel normalno il ne...

Link to comment
Share on other sites

Daj dođi na koji mit pa da fakat usporedimo.

To bi definitivno trebali. Trudit ću se da dođem i svakako ću ti javiti na PM.

Da li netko zna mo

Link to comment
Share on other sites

Problem otkriven. Bobina.

Navodno je to potrošna roba na svim novijim motorima osim 2.0 16V.

Navodno trebam kupiti Beru i više neću imati taj problem :)

Link to comment
Share on other sites

pa zar nebi trebalo onda zahebavat cijelo vrijeme a ne sam kad je hladan? pitam, da znam dal da si odma odvojim pare za to :frown:

Link to comment
Share on other sites

pa zar nebi trebalo onda zahebavat cijelo vrijeme a ne sam kad je hladan? pitam, da znam dal da si odma odvojim pare za to :frown:

Od mog mehaničara bratić vozi isti taj auto i veli da se namijenjao tih bobina na D4F motorima od drugih Klijača ni ne pamti koliko. Stavi nove originalne, auto vozi godinu/dvije godine kako treba i onda opet isto.

Bude vla

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Problem otkriven. Bobina.

Navodno je to potrošna roba na svim novijim motorima osim 2.0 16V.

Navodno trebam kupiti Beru i više neću imati taj problem :)

Bobina ??? To baš i nije potrošna roba na 1,2 motorima, jer za razliku od 1,4 i 1,6 nemaju 4 nego samo jednu bobinu van motora, pa se ne pregrijava i ne odlazi.

Beru ti je moja preporuka, ali daj ti još jednom provjeri tu bobinu.

Ja bih provjerio kabele od bobine do sviječica.

Link to comment
Share on other sites

Bobina ??? To baš i nije potrošna roba na 1,2 motorima, jer za razliku od 1,4 i 1,6 nemaju 4 nego samo jednu bobinu van motora, pa se ne pregrijava i ne odlazi.

Clio Community i Storije 1.2 16V proizvedeni od kraja 2005. godine imaju noviji D4F motor iz Clia III koji ima četiri bobine po jednu direktno na svakoj svječici. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.