Jump to content

Trese Kod Kretanja Na Hladno


Med0

Recommended Posts

Clio Community i Storije 1.2 16V proizvedeni od kraja 2005. godine imaju noviji D4F motor iz Clia III koji ima četiri bobine po jednu direktno na svakoj svječici. ;)

Onda to sve objašnjava... znaći Renault se vraća na veću zaradu od servisiranja na uštrb pouzdanosti...

Link to comment
Share on other sites

i ja imam jedan problem s tom trešnjom na hladno pa da ne otvaram novu temu pital budem tu.

kad ujutro krećem sa autom i kad je hladan, u zavoju prilikom kretanja mi trese kod prednjeg kotača. trese samo dok je hladan, poslije je ok i samo kad krećem sa smotanim volanom. npr. stanem na raskršču i hoću skrenuti u desno i onda trese, ne puno ali dosta da osjetim. kod kretanja na ravnom nemam taj problem. auto je star godinu dana sa 28k km, pa

Link to comment
Share on other sites

bilo je d4f motora sa 4 bobine i prije nego što je clio III bio u mošnjama :p

samo ti to zamjeni u BERU ;)

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja ukljucim u ovu temu - prepoznao sam par simptoma na mom Cliu 1.2 16V 2003, Chiemsee izvedba.

Naime,

najvise mi se primjeti kada je motor hladan da mi se citav auto "drmne", a vidim i na rucici mjenjaca da se trzne. Citajuci ovu temu, pomislih da nije i kod mene otisla bobina (imam samo jednu bobinu) ili kabl do neke od svjecica ili mozda neka svjecica.

Takodjer, kao da mi auto malo slabije vuce (opet ukazuje na kabli ili svjecicu). Ali opet, nisam expert (auto imam tek 3 mjeseca), tako da mi treba pomoc za dijagnozu problema.

Jucer mi se desilo jos nesto,... kada sam tek upalio auto i dodao malo gasa, motor se ugasio. Nakon toga sam upalio ali morao sam dodati gas da bi se upalio, te poslije toga, prilikom dodavanja gasa, motor je ponovo pocinjao da se gasi, ali sam odmah pustio gas te je ostao upaljen. Zatim sam lagano dodao gas do 2000 o/min i vidio sam da mi kazaljka obrtomjera ide malo gore malo dole (siguran sam da sam drzao konstantan gas). Sta je uzrok ovome?

A imam i jos jedno pitanje za vlasnike Clia. Da li vam se rucica mjenjaca u voznji pomjera naprijed-nazad kada dodate/oduzmete gas? U mene se dosta pomjera ( oko 10cm ).

Da li je to normalno? Vozio sam u oficijelni i neoficijelni servis da mi provjere nosac motora i rekli su da je ok, da nije otisao nijedan.

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

nije normalno da ide 10cm mjenjac.. mora bit da je otiso onaj nosac kaj se vidi od ispod auta, kaj spaja getribu i karoseriju (onako laicki receno), to se nemoze vidit na oko dal je otisao, ne pukne nosac nego one gumice u njemu se raspadnu... i 99% da ti je do toga...

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

pa navodno se skine plus klema sa akumulatora i ostavi 10-ak min... e sad, tak su mi rekli... ja sam imao privremenu gresku nekog senzora u usisnoj, resetiro (valda) i pobrisalo se...

edit: samo neznam dal ce tebi to pomoc, probaj, ne kosta te nista... jedino kaj bus kod za radio morao ukucavat

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav svima!

I ja imam slican problem nazalost!Poceo se javljati zadnjih mjesec dana,od kada su jutra hladna!

Prvo me zezao senzor GMT i nakon njegovog ciscenja auto pali od prve....

Naravno problemima nikad kraja....pri paljenju auta ujutro...auto normalno pali,medutim krenem vozit i dajem gas auto ne prihvaca gas ko da se zagusi onaj prvi tren,a nakon sto dodam jos vise gasa onda prihvati i krene!

Auto je bio na servisu nedavno,mjenjeno je svo remenje,pumpa vode.....stelani ventili i tako....

Pa mi je vec svasta palo na pamet....nadam se da su one usisne grane vracene nazad na auto kak bog zapovjeda....i pokopcani oni silni senzori....nadam se da nema veze sa time!

Svjecice su mjenjane prije 5000km,kablovi bas nisu bajni....mislim da cu ih zamjenit uskoro...jer korodiraju!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nije normalno da ide 10cm mjenjac.. mora bit da je otiso onaj nosac kaj se vidi od ispod auta, kaj spaja getribu i karoseriju (onako laicki receno), to se nemoze vidit na oko dal je otisao, ne pukne nosac nego one gumice u njemu se raspadnu... i 99% da ti je do toga...

Ici cu u servis pa cu im reci da obrate paznju na to.

Hvala!

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kad upalim auto ujutro i dodam gas, hoće se ugasiti. Kada malo jače piknem gas, čuje se kratko neki klik i "tsss" šum, kao šuštanje gljive kada otpustiš gas. Samo što ja dodajem gas i nemam ni gljivu ni blowoff.

U trenutku kada se čuje taj "tsss" okretaji padnu i onda odlete normalno cca. četvrt sekunde kasnije.

:nezna:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meni je izgleda treslo zbog probijenog kabela na svječici. Na izmjeni svječica se vidjelo kako je iskra preskakala od vrha preko keramike do prvog metalnog prstena zbog loše izolacije kabela svječica.

Uzeo sam nove kabele. Morao sam promijeniti i bobinu budući da su kabeli i bobina u originalu bili integrirani :ljut:

Promijenio sam i svječice za svaki slučaj. Svi dijelovi su ogirinalni u Baotiću kupljeni. Auto je sada nešto tiši u okretajima i puno brže postigne krajnju brzinu nego prije :hura:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.