Jump to content

Clio Sport 197 Vs. Nova Honda Ctr


Guest

Recommended Posts

Pričao sam s jedim novinarom (iz auto časpisa iz kojih se javljaju na kavu, ne AutoParker ili sl.) i uglavnom rekao da je u Civicu nemaš osjećaja da voziš auto, više space shuttle.

Top 3 u klasi je rekao Golf GTI, R26 i Focus ST ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • racer

    22

  • BALEV

    20

  • Xman

    18

  • Hrv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

iskreno, gubica mi visi do poda obzirom na objektivnost odgovora koje si dobio, al cekaj, nisu ti se jos javili pravi mamojebci, sa istetoviranim znakom Renaulta na prsima i kiti (ovo potonje ne zele priznat).

Ne znam za ctr jer ga nitko koga znam nema, za sporta, sto si pitao glede drzanja pravca na ubrzanju, puno je bolji nego golf V gti. Pri jakom startu uopce ne cupa volan iz ruke, esp mu je odlicno podesen i dopusta dosta zayebancije bez da se upali.

necu ti reci kaj da kupis al dobro pregledaj postove da vidis koji problemi dolaze standarno sa cliom, cisto da se ne razocaras, pogotovo ako imas lovu za nesto skuplje. Osobno, da imam 30 ak tisuca eur, GTI VI sa dsg-om bez razmisljanja, eventualno bi potrazio kakav rabljeni S3 za par tisuca eur vise zbog quattro pogona.

:anbetung::dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ako nije fd2 ne znam zake bi platio tolko za tu hondu.

Razlika je bila kada sam ja kupovao oko 30k kn s identicnom opremom, cak i vise.

Sporija je od ep3, izgleda kao zenska cipela, doduse to je individualno.

Cinjenica je da je sigurno auto koji ce manje gubiti na cijeni no vise i kosta.

Vjerujem da ce biti apsolutno besprijekorna sto se tice tehnikalija.

Probati nije problem, odes pitas i probas. Frend ima ep3 i probao je taj fd te

ostao razocaran. Ocekivao je napredak a nema ga bas. Cini mi se da je taj

fd ista izmisljotina kao types koji je na mene ostavio dojam loseg bureka.

Kakav je feal, ne znam, nisam probao ali Clio je fun fun fun.

Ono kaj hocu reci da to nije vise onaj Type R, pravi rasni, ovo je neki burek

za nas europljane dok se prava stvar dila u đapanu. Sry, mislim da to ne vredi.

Ima odjednom i torzijonku rofl, samo da je sto jeftinije.

Na kraju krajeva, nakon sto propeljas oba auta vidjet ces sam sto ti se vise legne

i to je zapravo i jedini pravi izbor :>

Link to comment
Share on other sites

Imas slicnu temu na hondinom forumu...Vlasnici novog ctr-a su je toliko ispljuvali da je to katastrofa. Kad sam vlasnik kaze da to vise nije sportki HB (jurilica) sta dalje pricati. Iako tvrde da je puno kvalitetnija iznutra od stare,ali ni priblizno sportska kao model EP3. I usput su nahvalili r26,V GTI i clio sporta...

Bolje uzmi staru koju godinu (od nekog poznatog ili jaaako ocuvanu) sa malo km i imas jurilicu.

Link to comment
Share on other sites

Iako je receno mnogo puta vec:

1. Golf Mk5 GTI ED 30 - ako se mene pita, sminkaersko i brzo auto... malo cepa i 300KS bez problema za 500Eur.(pod garancijom!!!)cijena full opreme 270K Kuna - mozda kakav popust ali ovo je sve bez Navigacije (popust u St-u je bio 10K Kuna!!!)

Otprilike 37K Eura

2. Megane R26 - ako ti je gust imat pravi trkaci auto za vikendom se ganjat kako bog zapovjeda - cijena ako se ne varam oko 210K kuna

Otprilike 30000 Eura ili vise

3. CS blio to 197 ili R27 - ali jedan je oko 160K Kuna full oprema - drugi oko 185K Kuna...

Cijena od 20000 Eurica za golotinju i 25 K Eurica za R27...

Golf i ostali imaju sigurno vecu premiju KASKA (rizik kradje 100%) i servisi su sigurno skuplji... Renault je prosjek, a i nudi dosta!!!

Turbo je ipak lakse/puno jeftinije napilit nego atmo...

Subjektivno: da sam imao 45 K eura uzeo bi Golfa, a ovako je R27 super i dovoljno ... Kazem 45 otprilike jer treba i to regat i ljevat benzin itd...

Link to comment
Share on other sites

Iako je receno mnogo puta vec:

1. Golf Mk5 GTI ED 30 - ako se mene pita, sminkaersko i brzo auto... malo cepa i 300KS bez problema za 500Eur.(pod garancijom!!!)cijena full opreme 270K Kuna - mozda kakav popust ali ovo je sve bez Navigacije (popust u St-u je bio 10K Kuna!!!)

Otprilike 37K Eura

2. Megane R26 - ako ti je gust imat pravi trkaci auto za vikendom se ganjat kako bog zapovjeda - cijena ako se ne varam oko 210K kuna

Otprilike 30000 Eura ili vise

3. CS blio to 197 ili R27 - ali jedan je oko 160K Kuna full oprema - drugi oko 185K Kuna...

Cijena od 20000 Eurica za golotinju i 25 K Eurica za R27...

Golf i ostali imaju sigurno vecu premiju KASKA (rizik kradje 100%) i servisi su sigurno skuplji... Renault je prosjek, a i nudi dosta!!!

Turbo je ipak lakse/puno jeftinije napilit nego atmo...

Subjektivno: da sam imao 45 K eura uzeo bi Golfa, a ovako je R27 super i dovoljno ... Kazem 45 otprilike jer treba i to regat i ljevat benzin itd...

ne znam na koju bi foru dobio 300 ks za 500 eur, brijes. Ful kasko za golfa gti je 10500 kn, a glede "skupih" servisa, redovni servis je 1400 kn u ovlastenom servisu, s time da je ulje pun k skupo. Radio sam ih 5 na svojem pa znam. Ja imam 2 godine gratis kasko na cliu, tak da ne znam kolko kosta, al vidim da se pisalo o 12000 kn, tak da ti argumenti ne stoje.

Renault uvijek daje nekakve popuste, moj je kostao oko 160.000 kn sa popustom a ima sve osim Recaro siceva tak da nema govora o 160 k za "golotinju".

Link to comment
Share on other sites

Ja imam 2 godine gratis kasko na cliu, tak da ne znam kolko kosta, al vidim da se pisalo o 12000 kn, tak da ti argumenti ne stoje.

Renault uvijek daje nekakve popuste, moj je kostao oko 160.000 kn sa popustom a ima sve osim Recaro siceva tak da nema govora o 160 k za "golotinju".

Full kasko za clia je 4000kn,mercedes,bmw i VW su extra skuplji u odnosu na ostale aute.

Moj je koštao još manje nego tvoj,oprema paket udobnosti,vidljivosti,grijanje siceva,mp3.

Znači skoro full oprema,jedna od boljih stvari na cliu je handsfree kartica,stalno je uz tebe,ne

moraš ju uopće vaditi iz d

Link to comment
Share on other sites

CTR je u od klia bolji u svemu osim u HANDLING-u .

Kraj priche!

Garantujem da ce svaka honda na dyno da isporuchi onoliko ks koliko pishe na papiru za razliku od renoa.

Neko kaze da klio pruza manji uzitak...ne znam.

Vozio sam hondu malo i samo sam osjetio da je malo KVALITETNIJA ! zna se na sta mislim.

Nisam osjetio da je mrtva, da se ne osjecaju prednji tockovi, da slabo kochi...

i objektivno- ne svidja mi se izgled.Previshe lici na obicnu civic

Link to comment
Share on other sites

CTR je u od klia bolji u svemu osim u HANDLING-u .

Kraj priche!

Garantujem da ce svaka honda na dyno da isporuchi onoliko ks koliko pishe na papiru za razliku od renoa.

Neko kaze da klio pruza manji uzitak...ne znam.

Vozio sam hondu malo i samo sam osjetio da je malo KVALITETNIJA ! zna se na sta mislim.

Nisam osjetio da je mrtva, da se ne osjecaju prednji tockovi, da slabo kochi...

i objektivno- ne svidja mi se izgled.Previshe lici na obicnu civic

Ovo je izuzetno bitno, mo

Link to comment
Share on other sites

Megane R26 se prodavao dok ih je bilo moguće naručiti za 185tkn + dodatna oprema(eventualno xenon dodati ostali sve imaš)

Previše novaca, imao sam budžet do 150 000kn, pa sam ga uspio "podebljat" do 170 000 (tj. 165 000kn).

Garantujem da ce svaka honda na dyno da isporuchi onoliko ks koliko pishe na papiru za razliku od renoa.

Potpis.

Imas slicnu temu na hondinom forumu...Vlasnici novog ctr-a su je toliko ispljuvali da je to katastrofa. Kad sam vlasnik kaze da to vise nije sportki HB (jurilica) sta dalje pricati. Iako tvrde da je puno kvalitetnija iznutra od stare,ali ni priblizno sportska kao model EP3. I usput su nahvalili r26,V GTI i clio sporta...

To je točno, i sam sam član HFC-a, volim čitati o drugim autima, ekipa je u najmanju ruku razočarana "razvodnjenošću" novog CTR-a. Ali, meni je frend rekao da je njemu auto super, da ide ko metak - prije imao Accord 2.4 TypeS.

Da mi je do performansi (što tebi očito jest):

1. Megane R26

2. Golf Mk5 GTI ED 30

3. R27

Moj odabir da imam 30+ EUR bi bio:

1. Golf Mk5 GTI ED 30

2. Megane R26

3. R27

P.S. Ne bih se usudio kupovati polovan sportski auto (osim u slučaju da vlasnika osobno poznajem), a kada bih se odlučio na to definitivno bi S3 ili M3 bili u igri (premda imam susjeda koji ima Mugenovu S2000, ali ne želi je prodat - već sam mu nudio ključ za klljuč :headbang:).

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Moj odabir da imam 30+ EUR bi bio:

1. Golf Mk5 GTI ED 30

2. Megane R26

3. R27

Čobane :laugh::plazi:

Link to comment
Share on other sites

joj joj, sve puno pritajenih vw-eaša!!!

clio brži od honde?! da, MOŽDA sa ispuhom, usisom, remapom,... možda novim bregastim?! ;)

što se tiče unutrašnjosti i mjesta na stražnjoj klupi, neki su se dotakli toga, iako mi je to apsolutno imbecilno govoriti za sprocki ;) auto definitivno je prostranija honda a i svakako ima bolju unutrašnjost!

što se tiče prijenosa snage, opet bodovi idu hondi, promjena brzine traje onoliko koliko ti brzo možeš promjeniti, ne znam je li u RS-u tako!

u svakom slučaju, CTR je brži, ipak za klasu bolji i najvažnije od svega SKUPLJI auto!

kupi R26, uzmi produženo jamstvo i deri miki! ako i ode nešto boli te kuki!

p.s. kolega raptor, zanimljivo da su ti zasmetale baš one stvari koje su smetale i clarksona, osobito vraćanje sjedala u prvobitan položaj! ko da je to bitno, pa ima auto dvoje vrata ne puštaš ljude na vozačka da ulaze ako ti je do toga! o moj Bože.... koja glupost!

EDIT: šta je tolko dobro u tom hebenom golfu?! osim tog DSG-a?!

Edited by LagunaGT
Link to comment
Share on other sites

Pa dobar mu je DSG!!! Druga stvar je da je narodni auto, pogodan za Hrvatski zaostali mentalitet, izgleda iznutra kao i onaj 1.4 balkan model. Prodaces ga vise nego Renolceka R26, nacipujes ga za sicu i teraj misko... Ima felgi na lageru od 12" - 22" sa normalnim ET-om, ima manje kocnice (ne kao CS) pa ce te i kostat jeftinije, a i piturane su u crveno. Ima matt-black felge...18", Eibach je odmah izbacio Sportline kit-50mm, Dizajn mu je najbolji do sada!!! .....

Oces jos prednosti narodnog automobila naspram ovih nasih "gajbi" na 4 kola... tako mi barem kazu u narodu... nemozemo se niti usudit mjerit Clia sa Polom jer je POLO RC brzi!!! a to kako se voze bilo na pisti ili na cesti nije bitno, pa ko danas kupuje auto od 200KS da ga vozi na Grobniku ili po zavojitoj cesti. To se goni po pravcu na 200m i tu je GOLF MAJKA!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja bi isto Golfa. Ako nista barem si drugaciji od ostalih. A auto ideee...

Link to comment
Share on other sites

P.S. Ne bih se usudio kupovati polovan sportski auto (osim u slučaju da vlasnika osobno poznajem), a kada bih se odlučio na to definitivno bi S3 ili M3 bili u igri (premda imam susjeda koji ima Mugenovu S2000, ali ne
Link to comment
Share on other sites

Nemam nista protiv vw, honde pa cak ni tavrie ali zasto se zamarate s ostalim automobilima kada

je covjek trazio usporedbu izmedu dva navedena u naslovu?

Link to comment
Share on other sites

ja kad hocu brzo da preshaltam u klia (ono bezobrazno) obicno sam brzi od synchr-a :p:laugh:

vec je neko pisao kako mora nekako "neprirodno" da se shalta ako oces da ti glatko uleti iz prve u drugu.

Ima KRATAK prenos ali obicno nije bash najprecizniji :)

Link to comment
Share on other sites

Pa kompletna gama Renault automobila dijeli neke dijelove interijera (meni je sramotno da jedan Megane ima iste komande automatske klime kao i Clio, sramotno mi je da Clio 197 ima isti središnji display kao Clio Storia,...ali jebiga to ti se zove "economy of scale" ili "ekonomija razmjera" - sa što većim količinama proizvedenim, a troškovima proizvodnje koji su za svaku iduću jedinicu proizvoda sve ni
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.