Jump to content

CLIO 197 cip tuning ???


maminja

Recommended Posts

C/P:

S: chip clio 197

imamo ti mi chip za clia 197 na 210ks - cijena 2920kn - 10% na cash - ( 2628kn )

btw. ako trebas bilo kakvih dijelova s cup verzije i to nabavljamo,od sekvenca na dalje

pozdrav

Nick: Dominik

Ime: Dominik Mahnic

Location: ZG

Auto: mitsubishi colt

Jel netko zna za ovu firmu i jel probao cipanje kod njih??? Uglavnom covjek nudi i KW , Koni... vidio sam da se nasih par clanova raspitivalo za neke stvari pa molim vise informacija ako imate...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    39

  • T.H. Performance

    36

  • BALEV

    34

  • clio197_LPG

    28

C/P:

S: chip clio 197

imamo ti mi chip za clia 197 na 210ks - cijena 2920kn - 10% na cash - ( 2628kn )

btw. ako trebas bilo kakvih dijelova s cup verzije i to nabavljamo,od sekvenca na dalje

pozdrav

Nick: Dominik

Ime: Dominik Mahnic

Location: ZG

Auto: mitsubishi colt

Jel netko zna za ovu firmu i jel probao cipanje kod njih??? Uglavnom covjek nudi i KW , Koni... vidio sam da se nasih par clanova raspitivalo za neke stvari pa molim vise informacija ako imate...

Pa tu ti nigdje ne pise koja je to firma.

Link to comment
Share on other sites

C/P:

S: chip clio 197

imamo ti mi chip za clia 197 na 210ks - cijena 2920kn - 10% na cash - ( 2628kn )

btw. ako trebas bilo kakvih dijelova s cup verzije i to nabavljamo,od sekvenca na dalje

pozdrav

Nick: Dominik

Ime: Dominik Mahnic

Location: ZG

Auto: mitsubishi colt

Jel netko zna za ovu firmu i jel probao cipanje kod njih??? Uglavnom covjek nudi i KW , Koni... vidio sam da se nasih par clanova raspitivalo za neke stvari pa molim vise informacija ako imate...

Ak je Dominik u pitanju onda je AMOC aka Iviček

http://amoc-hr.com/

Link to comment
Share on other sites

C/P:

S: chip clio 197

imamo ti mi chip za clia 197 na 210ks - cijena 2920kn - 10% na cash - ( 2628kn )

btw. ako trebas bilo kakvih dijelova s cup verzije i to nabavljamo,od sekvenca na dalje

pozdrav

Nick: Dominik

Ime: Dominik Mahnic

Location: ZG

Auto: mitsubishi colt

Jel netko zna za ovu firmu i jel probao cipanje kod njih??? Uglavnom covjek nudi i KW , Koni... vidio sam da se nasih par clanova raspitivalo za neke stvari pa molim vise informacija ako imate...

vise od 15 ks s chip tuningom? uzmimo u obzir da ni jedan nema 197 konja!

kolko sam ja tu naucio to je nemoguce s N/A motorom!

bilo bi mrak kad bi se za te novce to moglo dobit, ja bi prvi isao

Link to comment
Share on other sites

Treba mu nekakv cip ili fine tjuning pothitno a ne da me pere E36 328!!! Eventualno torsen diff da ne trga volan iz ruku... Zato i pitam jeli cip rijesio ove sitne djecije bolesti ili nije, Zeko tvoj CS leti ko munja daj malo o cem se radi???

Link to comment
Share on other sites

Zaboravite sve te podatke o konjazi jer namju veze sa vezom. Glupo je reci 5ks ili 22ks kad nitko nije mjerio nakon remapa.

Racunajte na dobitak od cca 5% snage sa nekim remapom. auspuhom i eventualno panel filterom.

Link to comment
Share on other sites

Zaboravite sve te podatke o konjazi jer namju veze sa vezom. Glupo je reci 5ks ili 22ks kad nitko nije mjerio nakon remapa.

Racunajte na dobitak od cca 5% snage sa nekim remapom. auspuhom i eventualno panel filterom.

Ovu nedelju sam gledao na nekom svapskom programu auto emisiju, Kabel eins mislim da je bio i upravo je bila tema tuning za male pare.

Radili su octaviu RS, i svaki put na valjke prije svega i poslije svake faze.

prvo kompletan ispuh, od katalizatora. sire cijevi, lonac. na valjcima pokazuje 11Ks vise.

S tim da kazem da je auto na valjcima pokazao 211ks, iako je deklarirana snaga 20tfsi 200.

poslije toga remap/chip, valjci i 46ks plus.

Dakle na kraju rs je pokazivao cca 260ks

Sad se ja pitam....

Edited by DejanP
Link to comment
Share on other sites

Ovu nedelju sam gledao na nekom svapskom programu auto emisiju, Kabel eins mislim da je bio i upravo je bila tema tuning za male pare.

Radili su octaviu RS, i svaki put na valjke prije svega i poslije svake faze.

prvo kompletan ispuh, od katalizatora. sire cijevi, lonac. na valjcima pokazuje 11Ks vise.

S tim da kazem da je auto na valjcima pokazao 211ks, iako je deklarirana snaga 20tfsi 200.

poslije toga remap/chip, valjci i 46ks plus.

Dakle na kraju rs je pokazivao cca 260ks

Sad se ja pitam....

Jesi ti to gleda za golfa V ili RSa?

Link to comment
Share on other sites

skoda octavia rs

ništa čudno na turbacima... ali i nebitno koliko je imao prvi put... bitno da je dobitak u nekakvom normalnom i realnom postotku, a naravno da je kod turbaka taj postotak puno veći, kako sa ispuhom, tako i sa remap-om ;)

Link to comment
Share on other sites

ništa čudno na turbacima... ali i nebitno koliko je imao prvi put... bitno da je dobitak u nekakvom normalnom i realnom postotku, a naravno da je kod turbaka taj postotak puno veći, kako sa ispuhom, tako i sa remap-om ;)

mislio sam da je tako nesto nemoguce/nerealno ocekivati. ipak je to porast 30%, za 1500Eur za chip i ispuh.

koliko se onda moze ocekivati od 2.0 tce 180ks stock?!?!?

:plazi:

Link to comment
Share on other sites

Zaboravite sve te podatke o konjazi jer namju veze sa vezom. Glupo je reci 5ks ili 22ks kad nitko nije mjerio nakon remapa.

Racunajte na dobitak od cca 5% snage sa nekim remapom. auspuhom i eventualno panel filterom.

fredy je izmirija 159ks stock motor, a koliko je ima nakon usisa/ispuha i tibora? koliko je tebi mjereno na valjcima?

Link to comment
Share on other sites

Ma da, nije samo problem u tomu. Jer za cipanje gubis mozda garanciju, a da nesto dobijes ajde ajde ako ne onda popizditis totalni jer nemas ni tvornicu vise?

Gubis garanciju i vide ti ako je auto cipan ali samo ako dodes na kontrolu motora i ostalih stvari, znaci moras bas trazit da je auto cipan ali da vide ti u servisu to.

Link to comment
Share on other sites

Gubis garanciju i vide ti ako je auto cipan ali samo ako dodes na kontrolu motora i ostalih stvari, znaci moras bas trazit da je auto cipan ali da vide ti u servisu to.

Sorry al fakat si slozio recenicu.

Link to comment
Share on other sites

Ok ovako cu ti onda, ja dodem sa R26 na tester i kazem imam electornic fault ( koji sam ujedno i imao neki dan ) i on meni nece skuzit da je auto cipan...Ako ja dodem i kazem karikiram ne vuce mi auto kako treba, onda ce skuzit da je auto cipan..

Tko mi objasnio to? Decko koji radi na testeru i voditelj servisa..

Link to comment
Share on other sites

nemogu u servisu skuzit da je auto cipan... o bozeeeee...

ne ocekujte cuda s cipom na atmosfercu, al da se cipom osijeti razlika je tocno...

nemoguce da bilo koji cip da vise od 197ks cliu... jel cup verzija ima 205ks...

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Vrlo jednostavno, ja sam cipnuo R26, turbina mi se razletila ja otidem u servis i trazim novu jer je auto pod garancijom, mislite da nece skuzit da mi turbo puse na 1.1 bar a ne 0.9, mislite da su svi parametri na motoru isti? Ne nisam mehanicar i nemam zavrsen FSB ali ako ja prckam pa autu i onda posalju moj ECU i turbo u francusku naravno da ce skuzit, jer decec koji jos vesla cucla je rekao da kad sljedeci put dodem ce on pogledat na testeru i sam ce rec dal je auto cipan a na meni je dal cu ga remapirat ili ne..

Najbolje da ce turbina puhat 1.1 a to nitko nece skuzit, sigurno ces mijenjat postavke motora a da ti nece skuzit...

Ako pricamo od redovnom servisu ja mogu doc s drugim ICom, ispuhom, remapom, nece nitko nista rec ali ako odluc provjerit dal je auto remapiran ili ne, mogu vidjet to..

Link to comment
Share on other sites

Vrlo jednostavno, ja sam cipnuo R26, turbina mi se razletila ja otidem u servis i trazim novu jer je auto pod garancijom, mislite da nece skuzit da mi turbo puse na 1.1 bar a ne 0.9, mislite da su svi parametri na motoru isti? Ne nisam mehanicar i nemam zavrsen FSB ali ako ja prckam pa autu i onda posalju moj ECU i turbo u francusku naravno da ce skuzit, jer decec koji jos vesla cucla je rekao da kad sljedeci put dodem ce on pogledat na testeru i sam ce rec dal je auto cipan a na meni je dal cu ga remapirat ili ne..

Najbolje da ce turbina puhat 1.1 a to nitko nece skuzit, sigurno ces mijenjat postavke motora a da ti nece skuzit...

Ako pricamo od redovnom servisu ja mogu doc s drugim ICom, ispuhom, remapom, nece nitko nista rec ali ako odluc provjerit dal je auto remapiran ili ne, mogu vidjet to..

dok me drzala ideja da cipnem gnoja, jedan mi je tip, kojem poprilicno vjerujem, rekao da u pravilu tesko skuze al da je moguce. Kad mi se dsg bio zblesirao i kad me frajer u servisu pitao dal je auto cipan i "provjerit cemo" (jer dsg drzi do odredjene vrijednosti nm okretnog momenta), bilo mi je drago da nisam to napravio, a sad, dal me cimao il ne.. ko zna. Ja sam isto misljenja da bi takve preinake morale bit vidljive al istina, k..ca se ne kuzim u to.

Link to comment
Share on other sites

dok me drzala ideja da cipnem gnoja, jedan mi je tip, kojem poprilicno vjerujem, rekao da u pravilu tesko skuze al da je moguce. Kad mi se dsg bio zblesirao i kad me frajer u servisu pitao dal je auto cipan i "provjerit cemo" (jer dsg drzi do odredjene vrijednosti nm okretnog momenta), bilo mi je drago da nisam to napravio, a sad, dal me cimao il ne.. ko zna. Ja sam isto misljenja da bi takve preinake morale bit vidljive al istina, k..ca se ne kuzim u to.

Nisu vidljive u smislu da kad ti spoje auto na tester i da javi auto je remapiran, nego ako ti svisne dio na motor, oni ce ti prvo ic to provjerit, nije to samo spojis i on sve kaze, moraju se provjerit trenutni parametri sa tvornickim, ne zelim u detalje jer nisam strucnjak ali ako mi voditelj servisa kaze da moze ako to traze, a pogotovo ako ti ecu posalju u francusku onda mu ipak vjerujem...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.