Jump to content

CLIO 197 cip tuning ???


maminja

Recommended Posts

tesko ces to primjetiti jer ti ne daje 100konja :)

govorim iz iskustva. 95 nema kaju istoj recenici traziti sa 100. mene ne placa ni omv, ni ina, ni tifon. ako je neko gorivo za pouzdati se, onda je to omv 100.

sumpor nema veze sa snagom.

sto se tice auta, filter ili ne, nema veze....radi se o auspuhu i vecim zahvatima. znaci 350€.

Sve si mi objasnio hvala ti,cijena je postena jer vidim da znas znanje ali treba se to uvjerit uzivo.Nitko,zaista nitko i nigdje nisam procitao ovako opsezno pojasnjavanje i gledanje na tuning auta osim sto je o tome mislim Hic da se zove govorio.Bilo je dosta o tome...

Samo cu te jos nesto pitati i sve sam onda saznao.To gorivo koliko sam skontao definitivno vise snage daje Omv-ova 100-tka.U tome se slazem.Zanima me samo jos sto se tice same kvalitete,ne snage i oktana, nego kvalitete,tko sad ima vise sumpora i cije gorivo vise cuva motor,jer su ga ovi brate mili na Tiffonu nahvalili na sav glas da je 95 class najbolje i cuva vijek trajanja vaseg motora zbog tih nekih aditiva.

sad vidim da mi nisi jos rekao sto nakon remapiranja sa 100 ako mi se desi da moram ici na pumpu a na njoj nema 100 nego eto tih 95 ili 98.Eto jos samo ta dva pitanja i mislim da bi bilo onda sve jasno :hey:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    39

  • T.H. Performance

    36

  • BALEV

    34

  • clio197_LPG

    28

Sve si mi objasnio hvala ti,cijena je postena jer vidim da znas znanje ali treba se to uvjerit uzivo.Nitko,zaista nitko i nigdje nisam procitao ovako opsezno pojasnjavanje i gledanje na tuning auta osim sto je o tome mislim Hic da se zove govorio.Bilo je dosta o tome...

Samo cu te jos nesto pitati i sve sam onda saznao.To gorivo koliko sam skontao definitivno vise snage daje Omv-ova 100-tka.U tome se slazem.Zanima me samo jos sto se tice same kvalitete,ne snage i oktana, nego kvalitete,tko sad ima vise sumpora i cije gorivo vise cuva motor,jer su ga ovi brate mili na Tiffonu nahvalili na sav glas da je 95 class najbolje i cuva vijek trajanja vaseg motora zbog tih nekih aditiva.

sad vidim da mi nisi jos rekao sto nakon remapiranja sa 100 ako mi se desi da moram ici na pumpu a na njoj nema 100 nego eto tih 95 ili 98.Eto jos samo ta dva pitanja i mislim da bi bilo onda sve jasno :hey:

Kao prvo, ja sam Hic :)

Sto se tice kvalitete OMV-a, mogu reci da smo u rezervaru subarua nasli najmanje taloga nakon koristenja (visemjesecnog) 100tke. Sa tifonovom 98 je bilo taloga, iako ni priblizno kao kod ine.

to sa sumporom je malo napuhano....ako bas netko zeli jaaako stiti svoj motor, neka koristi kvalitetno ulje (motul npr, koji je full synthetic double ester a ne olfo mobil ful synt i tako to) pa nece biti problema sa sumporom.

Koliko se sjecam nekih napisa, omv100 je imao najmanje sumpora odmah iza tifona. ali je cisci benzin.

ako tocis 95 ili 98 nista. ecu automatski smanji snagu i paljenje, i dosta je brz u tome. a tu je jos cijeli niz safety elemenata. knock senzor cuva motor, povlaci paljenje.

fora je da danasnji ecu-i nisu tak bedast kao prije...ali svugdje ima mjesta za napredak.

Link to comment
Share on other sites

A jesam sad ispo kreten :tup: :tup:

Sorry zaista nisam znao da si ti Hic ali sam to odmah prepoznao po pisanju.

Neznam jel mozda moj lega iz Osijeka radio tuning kod tebe.Subaru Impreza plava Osjecke table.Blitz blow off ima,Prodrive,vodeno uspricavanje u motor i nekih oko 300 konja na serijskih 230.

Damba se zove i ima Petros benzinske.A s njim tj. tebe zna i Tomislav Strahonja,idemo na fitnes zajedno pa smo puno dobroga culi o tebi :hey:

Hvala puno na odgovorima,tunirat cu sigurno kod tebe...

Link to comment
Share on other sites

da, ja sam mapirao Damirovog subarua :) Kao sto i sam vidis, rezultati su tu i prilicno osjetni.

Javi se kada zelis, mi smo uvijek na raspolaganju.

Link to comment
Share on other sites

da, ja sam mapirao Damirovog subarua :) Kao sto i sam vidis, rezultati su tu i prilicno osjetni.

Javi se kada zelis, mi smo uvijek na raspolaganju.

Da vidim rezultati su takvi da mi srce stane svaki put kad me provoza a to necini cesto.zapravo ovu zadnju verziju mapiranja i nisam osjetio,kad je imao oko 280 je bio ubojica a tek sad mogu mislit.Imamo mi i jedan crveni Lancer neznam jel i on bio kod tebe,znam i njega jer je zamracio kad ga je Damba sasio na pisti.Samo sto je njegov serijala vec 280 i navodno ga je dignuo na 400.Samo sto oba moraju pazit na mjenjac i na nagle startove to je jedino.Inace uradak je heben.Javim ti se cim malo odahnem od ovih registracija kaska i ostalog.Ali ti si mi na prvom mjestu od svih.Damba te pozdravlja i nahvalio te :hey:

Link to comment
Share on other sites

Inace Hic je napisao super tekst pa se nadam da su mnogima sada jasniji neki pojmovi.

Link to comment
Share on other sites

radio sam ja i tog miceka i mogu reci da dobro ide :)

Dakle...2 u osijeku :)

Link to comment
Share on other sites

Topic je predragocijen da bi se tolerirao offtopic, s toga je isti i obrisan.

Hvala Hic-u što sudjeluje u raspravi, a ostale bi molio da ne skreću s teme ;)

Link to comment
Share on other sites

Inace, nije tuning rezerviran samo za Clio 197.

Od renaultovih motora tunira se 1.2 75ks, 1.4 16V, 1.6 16V, 2.0 16V....DCI-ji svi....tako da se ne bi vlasnici mrvicu slabijih motorica osjetili zakinutima :)

TH Performance

Edited by T.H. Performance
Link to comment
Share on other sites

1.2 16V....kladim se da mu se moze dodati malo zivosti u posao :):):)

treba probati! nista se ne zna dok se auto ne stavi na dyno i poradi na njemu. Ono sto nije za ocekivati je 30ks :)

ALI, ukoliko imas nekakav dobar usis i ispuh...sigurno se moze osjetiti :)

Link to comment
Share on other sites

naravno da ne ocekujem tolko konja :)

treba vidit, nes je prckano po usisu i auspuhu,al nis posebno... bi se moglo napravit da dobije malo zivosti na nizim okretajima? jer je do 3000 mrtav... nakon 3000 nije mrtav, samo u komi :zubo:

Link to comment
Share on other sites

to: T.H. Performance

Kakva je stvar sa TCE, sta dobijem i koja je cijena?

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites

to: T.H. Performance

Kakva je stvar sa TCE, sta dobijem i koja je cijena?

Pa sad je covijek rekao da cijena ovisi koliko ima posla na njemu i koliko je radjeno na autu,dakle ako imas samo neki obicni panel filter sumnjam da bi bilo preko 350 e.

A snagu je vec obrazlozio u postovima gore,s obzirom da je tvoj turbo dobit ces vise ali se to nezna dok covijek ne napravi posao i vidi kako sve stoji,ali neka ti on jos objasni.

Malo je glupo postavljati ista pitanja u kojima je ama bas sve rekao u postovima od prije :nezna:

Link to comment
Share on other sites

naravno da ne ocekujem tolko konja :)

treba vidit, nes je prckano po usisu i auspuhu,al nis posebno... bi se moglo napravit da dobije malo zivosti na nizim okretajima? jer je do 3000 mrtav... nakon 3000 nije mrtav, samo u komi :zubo:

cuj...to je mali motoric. inace je zivahan...vozio sam ga i nije za bacit :)

ali sa pravilno pozicioniranim usisom, dobrim ispuhom, jos nekim ulaganjima (tipa laksi zamasnjak, ustvari, za taj motoric, NAJLAKSI :) ) mislim da bi se itekako osjetilo. jos nikad nisam napravio auto a da se nije osjetilo.

doduse najmanji auto koji sam radio bio je rover 1.4 za gpA....ali bogme je i imao 140whp. :)

Link to comment
Share on other sites

to: T.H. Performance

Kakva je stvar sa TCE, sta dobijem i koja je cijena?

cijena je 350€, a sto dobijes...to tek treba vidjeti.

ako procitas sve sto sam gore napisao...mislim da ce ti sve biti puno jasnije. za tvoj auto je npr, veliki dobitak da samo oslobodi ispuh, a sa remapom,mislim da bi bez problema bilo 120ks. ali isto tako...ne i puno vise. turbina je velicine rucnog sata, i nije ju uputno maltertirati.

ALI, uz dodatak aquamista, boljeg intercoolera....tko kaze da i 145 nije granica?

Poanta: tuning je potrebno napraviti u odredjenom smjeru i sa odredjenim ciljem. sve ostalo je besciljno bacanje novaca, a bez pravog zadovoljstva (sada ne mislim na konje, vec na ono sto ustvari zelis).

Link to comment
Share on other sites

Jel mi preporucas skidanje katalizatora na serijski auspuh ili stavljanje sportskog na isti.Da napomenem da navodno se sa sportskim sam cuo da osloboditi vise snage i nepali se ona lampa za ispusne plinove jer se mom frendu palila na 197 kad je bio navodno precipan, pa su mu smanjili i rekli da ako zeli izvuci vise mora staviti sportski kat?

Ne zelim da ne prolazim na tehnickom naravno.Heheh

Link to comment
Share on other sites

Jel mi preporucas skidanje katalizatora na serijski auspuh ili stavljanje sportskog na isti.Da napomenem da navodno se sa sportskim sam cuo da osloboditi vise snage i nepali se ona lampa za ispusne plinove jer se mom frendu palila na 197 kad je bio navodno precipan, pa su mu smanjili i rekli da ako zeli izvuci vise mora staviti sportski kat?

Ne zelim da ne prolazim na tehnickom naravno.Heheh

to sto su rekli tvom frendu je obicna glupost. ipak, za prolaz tehnickog bi preporucio da se ima sportski kat.

ukoliko je pravi sportski kat, nece znacajno utjecati na snagu.

Link to comment
Share on other sites

to sto su rekli tvom frendu je obicna glupost. ipak, za prolaz tehnickog bi preporucio da se ima sportski kat.

ukoliko je pravi sportski kat, nece znacajno utjecati na snagu.

Hvala sve ostaje serijala onda...hehhe.Nadam se da Kundak cita ovo ;)

Link to comment
Share on other sites

Jel imas neki link svoj da vidimo gdje si ili nesto u tom stili ili je sve u tvojoj garazi?

Nacin placanja je samo gotovina jel tako koliko sam skuzio?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u Horvatovoj 27. Dakle...od Big Mamma puba jos 200m nize uz cestu. Vrlo lako za pronaci.

Placanje je preko firme, virmanom, ili kes, ili karticom, preko firme s kojom suradjujemo. Sto se tice rata....moram provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u Horvatovoj 27. Dakle...od Big Mamma puba jos 200m nize uz cestu. Vrlo lako za pronaci.

Placanje je preko firme, virmanom, ili kes, ili karticom, preko firme s kojom suradjujemo. Sto se tice rata....moram provjeriti.

American,cekovi ZG banke i tako to i na koliko rata ako da?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u Horvatovoj 27. Dakle...od Big Mamma puba jos 200m nize uz cestu. Vrlo lako za pronaci.

Placanje je preko firme, virmanom, ili kes, ili karticom, preko firme s kojom suradjujemo. Sto se tice rata....moram provjeriti.

na istoj lokaciji kao i DAJ folije?

Link to comment
Share on other sites

Na istoj lokaciji kao i DF!.

Tako da tunirani auto moze odmah biti i zatamnjen ;)

Cekovi ne znam, american mislim da moze ako je revolver, a obicni odmah naplata.

Iskreno, moram provjeriti to za placanje.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.