Jump to content

Clio 3 1.2 TCE


kruns

Recommended Posts

Stvarno pravi inzinjeri kad mogu nabavit b4, a ne mogu b8 - u katalogu stoje b4, b6 i b8 tako da ne bi smjelo biti problema, ako zelis pravu stvar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shogo

    37

  • pešekan

    37

  • bubi

    33

  • moril

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Barem B6 uzmi, ako već nema B8...

 

Ja ću kad-tad ubosti B8, vjerojatno dok auto dođe do 100.000 km, iako su vrlo skupi...

Link to comment
Share on other sites

Jel bi ja osjetio kakvu razliku da natočim stotku? :D Osim u novčaniku :D

Link to comment
Share on other sites

Jel bi ja osjetio kakvu razliku da natočim stotku? :D Osim u novčaniku :D

Ne bi... nisam niti ja pa nećeš niti ti...

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče snage i potrošnje niš se ne osjeti sipanjem stotke, što se tiče mirnijeg rada definitivno se osjeti.
Što se tiče B4 amortizera, imali su problema sa velikim brojem serija tak da nisu preporučljivi.
B6 su izvrsni za clio.
B8 su perverzija ali definitivno se ne isplati davat tolke novce za clio od 100 konja. Ne isplati se stavljat ni na sporta a kamoli na tce.
Moje mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

uzmes b8 s dozivotnom garancijom i miran si... jest nesto veca investicija koja se najvise osjeti/isplati kod zesce voznje, al i u svakodnevici su odlican kompromis tvrdoce i komfora... nisam pozalio ni kune, vec su odradili nekih 4 godine i oko 100k... rade besprijekorno, a razliku od prije 4 g i sad ne osjecam ni najmanje... ja ih kupio po jako dobroj cijeni vani prek kolege s foruma.

Link to comment
Share on other sites

Odkad 1000€ kostaju dva amortizera? Pa cijeli b12 kitovi (b8 + eibach ili h&r) kostaju oko 5-6000 kn, dakle 4 amortizera i 4 opruge.

Link to comment
Share on other sites

Pa dok dodje ovamo bogu iza nogu :) Nemoj da gledas te cijene na netu koje se tripliraju do ovdje.

Link to comment
Share on other sites

5500 za b12 nije cijena s neta nego sam ga toliko ja platio za clia 2. Pitaj u autohrvatskoj posto su 4 b8 za tvog clia i kolege s foruma koje su nabavile jeftinije pa cemo naci nacin da ti se dostave.

Link to comment
Share on other sites

Osobno bi prije išao na Sachs nego na Bilstein. Moje iskustvo ali radilo se o B4 tak da za ovo drugo neznam.

Neznam jedino di to ljudi mogu iskoristit B6 ili B8 u običnom prometu?

Link to comment
Share on other sites

Sachs je za istu klasu u hr kod autoseta obicno bio nekih 15% skuplji od bilkija u autohrvatskoj za istu klasu proizvoda, a aplikacijska lista sachs sport amortizera je dosta manja od b8, pogotovo kad su u pitanju nesvabi. Sve sto na autu sluzi za prijanjanje podlozi, drzanje smjera i utjece na put kocenja se iskoristi cim se iz mirovanja predje u kretanje.

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Osobno bi prije išao na Sachs nego na Bilstein. Moje iskustvo ali radilo se o B4 tak da za ovo drugo neznam.

Neznam jedino di to ljudi mogu iskoristit B6 ili B8 u običnom prometu?

 

tak pricaju ljudi koji ga nemaju i nemaju nikakvog iskustva s njima. :plazi:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozz imam pitanje u vezi svječica za klio. Naručio sam ngk iridium, za svoj model auta u Slo. Tam je jeftinije. :lek: Nego sad mi šogor veli da su njemu u servisu na Fordu Fusion-u mijenjali svijećice "prema broju šasije".: :wtf:

Jer kad je navodno htel majstor staviti za taj model auta svijećice nisu pasale ili tako nešto? E sad ja valjda neću imati takvih problema? :farmer:

 
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo da napisem mali osvrt na dosadasnje druzenje sa Tce-om , posto nisam inace pretjerano aktivan  :shamed:

 

vgocjo.jpg

 

 

Proslo je 4g i par mjeseci naseg druzenja i kako se rece ,autic "didn't miss a beat" .

U tom vremenu(50k km) osim standardnih troskova servisa, tu je bia jedan accu, par prednjih plocica i k&n panel filter . 

Motor kuca jace nego ikad :) . Uvik me iznova iznenadi šutom koji nadje u 2og brzini . Po pitanju potrosnje nemogu bas pisat hvalospijeve, ali je u granicama razuma.

Jednom prilikom sam proba vozit cuveni 1.2 TSI motor u polu , 90ks . Pa to je anemicno do bola. Nema sto trazi kraj Tce-a. Neznam kakav je feeling u 105ks  ,ali cisto karakterno je Tce lipsi motor . . 

 

Jednom prilikom mi je ispa iz aviona pa san mora taj trenutak uslikati  :happy2: Sve stock da se razumijemo . Sat laze u ovom trenu 8-9km/h , ali koji  jos to tvornicki auto skoro napuni vlastiti sat  :D

 

14tov2a.jpg

 

Moram priznat da mi se jako svidja novi Clio  , ali ova KNG boja je njemu totalni promasaj . Trazi auto crvenu ili crnu 

 

j5h18k.jpg

 

Ima li koji GT EDC na forumu , da ga netko vozia pa povuce usporedbu sa ovim starim Tce-om ?

Edited by MafiaMan
Link to comment
Share on other sites

Burke ima Twingo GT i vozi službeni VW TSI slabiji sa 85 ili 90KS. Isto kaže da je auto anemija naspram Twinga kao da ga je nešto začepilo :)

 

Lijepo je čuti da ti fino ide i šteta što si ga uneredio sa odgriženom jabukom na zadnjim vratima :D

Link to comment
Share on other sites

Mogu mislit . Sa Twingom je ta razlika jos izrazenija .

 

Jabolko je tu od prvog dana...i dobro su je bome napravili  :D ,Nikad nisan ima IOS uredjaj ,ali mora se nekad i  ostalima u kuci udovoljit  :)  

Link to comment
Share on other sites

Evo da napisem mali osvrt na dosadasnje druzenje sa Tce-om , posto nisam inace pretjerano aktivan  :shamed:

 

vgocjo.jpg

 

 

Proslo je 4g i par mjeseci naseg druzenja i kako se rece ,autic "didn't miss a beat" .

U tom vremenu(50k km) osim standardnih troskova servisa, tu je bia jedan accu, par prednjih plocica i k&n panel filter . 

Motor kuca jace nego ikad :) . Uvik me iznova iznenadi šutom koji nadje u 2og brzini . Po pitanju potrosnje nemogu bas pisat hvalospijeve, ali je u granicama razuma.

Jednom prilikom sam proba vozit cuveni 1.2 TSI motor u polu , 90ks . Pa to je anemicno do bola. Nema sto trazi kraj Tce-a. Neznam kakav je feeling u 105ks  ,ali cisto karakterno je Tce lipsi motor . . 

 

Jednom prilikom mi je ispa iz aviona pa san mora taj trenutak uslikati  :happy2: Sve stock da se razumijemo . Sat laze u ovom trenu 8-9km/h , ali koji  jos to tvornicki auto skoro napuni vlastiti sat  :D

 

14tov2a.jpg

 

 

 

Majko Božja... pa ovaj clio TCE ide 215km/h ko RS197, i onda troši ko CS197 po gradu.    :D                   Mala šala pošalica.

 

Al za svaku pohvalu.    :wavey:

Link to comment
Share on other sites

I vrti se pri toj brzini na samo 5000 okretaja.

Ludilo celer.

I trosi 15 litara pri 215 :D

Link to comment
Share on other sites

Majko Božja... pa ovaj clio TCE ide 215km/h ko RS197, i onda troši ko CS197 po gradu.    :D                   Mala šala pošalica.

 

Al za svaku pohvalu.    :wavey:

 

A cuj vjerojatno nisi daleko od istina , jer zna on i 10l trosit ako se ne pazi :D

 

I vrti se pri toj brzini na samo 5000 okretaja.

Ludilo celer.

 

Tu je svoj na svome :)

 

I trosi 15 litara pri 215 :D

 

Taman bi na rezervi dosa do ZG-a

Edited by MafiaMan
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.