Jump to content

Clio 3 1.2 TCE


kruns

Recommended Posts

za vlasnike clia sa 1.2 tce mašinom, a mogu i twingaši ako ih ima, koliko ste kilometara napravili i kako ste zadovoljni?

moj ima 30 000 km i svakim danom mi je sve dra

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shogo

    37

  • pešekan

    37

  • bubi

    33

  • moril

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja prvih 15000 koliko sam stigao napraviti(dok stara nije imala totalku) sam bio exstra zadovoljan...malo bilo problema kod ugradnje plina al nema frke, ugl. svakako preporuka i moram reć da me fino slu

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim zadovoljan. Presao nesto malo manje od 16000km. Potrosnju vrtim oko 9-10l, al cista gradska voznja. Sa perfomansama sam zadovoljan, neki dan sam malo isprobavao G-Tech i pokazao mi je 10.3 do stotke kao najbolji rezultat. U drugom mjesecu idem na prvi servis, pa vozimo dalje :hey:

Ono sto mi se ne svida je: nekad zna trzat ujutro dok se ne zagrije, i ubio bi konstruktora zbog toga sto moram skinut branik kad hocu promijeniti zarulju(184kn u servisu :ljut:) , definitivno mrzim sto sjedala kad se preklope napred ne ostanu napred, nego uporno klizu nazad. Ne pada mi nista drugo na pamet kao nekakva mana. Ono sto me uvijek razveseli je sto klima radi odlicno i grije ujutro . Samo stisnem onaj prekidac prema gore, i automatski odmagli stakla i puse vruce , a vani temperatura 5 :hop: Zvuk auta mi je odlican nakon par prepravki :bigl:

Sve u svemu :hdbg:

Vozio sam tjedan dana i Twinga GT s istim motorom i da ne znam da su isti rekao bi da imaju potpuno razlicit motor. Twingo je bucniji unutra prilicno, i ostavlja mi dojam da slabije ide od Clio-a, iako bi trebao biti jaci.

Eto toliko od mene..

Link to comment
Share on other sites

Ovo sam napisao na Hrawebu, pa evo C/P:

(Radi se o Twingu GT, 23500Km)

Twingo ide solidno, daleko od spektakularnog i puno lošije od prijašnjih automobila koje sam imao. Kada se našpana prije zavoja dr

Link to comment
Share on other sites

ja sam zadovoljan sa svojim, ima par mušica, ali zanemarivo... također mi se čini da clio bolje ide od twinga kao šta je već netko napisao, vozio sam bruccievog i čini mi se da se u cliu bolje osjeti moment...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je stvar u omjerima u mjenjacu jer je na Twingu puno kraci i ne dolazi do izrazaja elasticnost motora, ali mi se ponekad cini da taj auto nema niti blizu 100ks. 206 1.6 16v je po papirima samo 10ks (odnosno 5Ks ako racunamo na overboost) jaci i 150kg tezi, a doslovno leti u odnosu na Twingo.

Link to comment
Share on other sites

Ono sto mi se ne svida je: nekad zna trzat ujutro dok se ne zagrije, i ubio bi konstruktora zbog toga sto moram skinut branik kad hocu promijeniti zarulju(184kn u servisu :ljut:) ,

ne trebaš mijenjati branik da zamijeniš

Link to comment
Share on other sites

Haha, da se promijeniti obicna, al ustekat zicu na xenon zarulju, nema sanse, mozda netko sa skroz malim rukama.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja... Hmmm, oko 10 l/100km kombinirane voznje s malo tezom nogom na gasu. Iritiraju me katastrofalna plastika koja stalno cvrći i to što se nisu udostojili montirati niti jedan rukohvat, a uzeo sam GT-a sa svim mogućim doplatama. Fali mi i putni kompjuter kojeg nije moguće doplatiti, isto kao i stražnji diskovi.

...A Megane 1.6 koji manje troši i to bez štednje, ima rukohvate, putni komp, stražnje diskove, a da ni ne spominjem zračne jastuke i da je ipak klasa iznad gore navedenih auti, košta samo par tisuća kuna više... Hmmm... I sigurno bolje ide od TCE.

Edited by CORNHOLIO
Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim zadovoljan. Presao nesto malo manje od 16000km. Potrosnju vrtim oko 9-10l, al cista gradska voznja. Sa perfomansama sam zadovoljan, neki dan sam malo isprobavao G-Tech i pokazao mi je 10.3 do stotke kao najbolji rezultat. U drugom mjesecu idem na prvi servis, pa vozimo dalje :hey:

Dobro ide ako je 10,3 to je skoro sekunda u odnosu na fabrickih 11.1

Link to comment
Share on other sites

Nego da ne skrecemo s teme...

Dakle, TCE od starog ima 6 500 km, ukupna prosjecna potrošnja mu je do sada bila 7,5 L/100 km.

Bas mi je neki dan rekao da je resetirao BC jer ga zanima koliko sada trosi kada se razradio iako je sad zahladilo.

Inace nema ama bas nikakvih problema s autom. Malo sam ga ljetos stisnuo na autoputu do 185 km/h i mogu reci da mu bas fali 6. brzina jer imam filing da bi isao i 200 sa 6. brzinom (naravno sa malo vecim zaletom ;) ).

Auto je u svemu bolji za klasu od mojeg Clia II i definitivno razmisljam da ga ubodem na proljece kad cu svojeg prodavat.

PS. Sjetio sam se necega sto me zivcira u TCE-u ! :tup: Nasloni za glavu su uzasno tvrdi i nemaju kao kod mene zracni jastuk u sebi. Ne znam ali bas sam se navikao na duljim putovanjima na taj naslon i kada sam u TCE-u to me jako smeta. Ali brzo saboravim na to kad stisnem gas. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Nego da ne skrecemo s teme...

Dakle, TCE od starog ima 6 500 km, ukupna prosjecna potrošnja mu je do sada bila 7,5 L/100 km.

Bas mi je neki dan rekao da je resetirao BC jer ga zanima koliko sada trosi kada se razradio iako je sad zahladilo.

Inace nema ama bas nikakvih problema s autom. Malo sam ga ljetos stisnuo na autoputu do 185 km/h i mogu reci da mu bas fali 6. brzina jer imam filing da bi isao i 200 sa 6. brzinom (naravno sa malo vecim zaletom ;) ).

Auto je u svemu bolji za klasu od mojeg Clia II i definitivno razmisljam da ga ubodem na proljece kad cu svojeg prodavat.

PS. Sjetio sam se necega sto me zivcira u TCE-u ! :tup: Nasloni za glavu su uzasno tvrdi i nemaju kao kod mene zracni jastuk u sebi. Ne znam ali bas sam se navikao na duljim putovanjima na taj naslon i kada sam u TCE-u to me jako smeta. Ali brzo saboravim na to kad stisnem gas. :hey:

zracni jastuk u naslonu za glavu? To ti je neka nova tehnologija, mislim, to bi bio prvi u svijetu :tup:

Link to comment
Share on other sites

Dobro ide ako je 10,3 to je skoro sekunda u odnosu na fabrickih 11.1

Promijenjen ispuh, i bila je gljiva na autu kad sam mjerio. 10.3 je najbrze sto sam uspio napraviti.

Link to comment
Share on other sites

za vlasnike clia sa 1.2 tce mašinom, a mogu i twingaši ako ih ima, koliko ste kilometara napravili i kako ste zadovoljni?

moj ima 30 000 km i svakim danom mi je sve dra

Link to comment
Share on other sites

zracni jastuk u naslonu za glavu? To ti je neka nova tehnologija, mislim, to bi bio prvi u svijetu :tup:

Nisam mislio na klasican sigurnosni zracni jastuk. Vlasnici Clia 2 me razumiju, znaju na sto sam mislio. Probaj stisnut naslon sa prednje i straznje strane pa ces vidjet kako s donje strane izlazi zrak (ima rupu). Kad ga pustis odmah se napuse. Probaj prvom prilikom pa ces vidjet koja je guba.

E to mi fali na trojki !

Po meni banalna stvar za napravit, a puno je udobnije za glavu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Guest GoGooo

Napravio sam 10 000 km i jako sam zadovoljan... Auto ide dobro, osjeti se moment kad turbo proradi i to je bitno... Stabilan je s obzirom da je serijsko podvozje...Zadovoljan sam i jer ima ESP a s time i zadnje diskove... Potrošnja 8 litara, kombinirane malo br

Link to comment
Share on other sites

Evo da dodam ovdje, kako je pao snijeg, isao sam malo probati kako radi ASR pošto se s tim nisam dosad susretao. Zakljucak, to je genijalna stvar, probao prvo krenuti s iskljucenim, i rezultat je bio da stojim na mjestu i vrtim kotace i malo seta lijevo desno. Onda stisnem "gumb" i probam krenuti, auto najnormalnije krene, ali preuzme kontrolu gasa, i krece polako bez obzira koliko stisnuta papucica. Nisam mislio da to tako dobro radi, i uzeo sam ESP i ASR prvenstveno zbog zadnjih diskova, tako da sam ugodno iznenaden :hey:

Definitivno se isplati doplatiti kod kupnje auta.

Link to comment
Share on other sites

jel zna netko na koliko počne raditi turbina i da li turbina radi u leru, kad se daje gas?

Turbo punjac se sastoji od 2 osnovna dijela. Turbinski i kompresorski. Turbinski dio se vrti uvijek dok motor radi, dok kompresorski ne kompresira zrak sve dok brzina strujanja ispusnih plinova ne postane dovoljno velika, ovisno o samoj konstrukciji turbo punjaca. Ovo je ujedno i odgovor na pitanje "na koliko počne raditi turbina". Ovo je opcenito objasnjenje, a konkretno vis a vis 1.2TCE motora ne znam, ali sudeci prema konstrukciji motora, u pitanju je mali turbo punjac, a takvi obicno pocinju "puhati" na dosta niskim okretajima.

Stavi manometar na usisnu granu (~300-400kn) pa ces sve vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Sta ne pocinje na TCE puhat na 2000 okretaja? Stavi na 40km/h u cetvrtu i stisni gas, kad osjetis da jace pocne vuc, tu valjda pali.

Mene zanima sta se dogodi sa onim overboostom kad se mali chipa? Da li to jos uvijek funkcionira?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.