Jump to content

Koji Je Najbolji Renaultov Motor?


Megane16v

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Megane16v

    13

  • matrix023

    9

  • Dule

    6

  • zmarko6

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne bi rekao da F7R/F4R motorima nedostaje performansi. To su izvrsni motori, pogotovo kada se gleda kroz godine kako je nastao. In
Link to comment
Share on other sites

Nisam neki strunjak ali AFAIK 1.4 energy sa mehaničkim podizačima i karburatorima je najizdr

Link to comment
Share on other sites

10 ili 5 zavisi da li je sa 137 ili 142 ks (101 kw je 137,3 ks a 104,4 je 141,9 ks)

Nisam 100% siguran al mi se cini da se varas...

F7P postoji sa 99 i sa 101kw

Na te sam ja informacije nalazio kad sam trazio, a i u autodati su tako raspoređeni

101 su bili bez katalizatora, a 99kw sa...

Link to comment
Share on other sites

Nisam 100% siguran al mi se cini da se varas...

F7P postoji sa 99 i sa 101kw

Na te sam ja informacije nalazio kad sam trazio, a i u autodati su tako raspoređeni

101 su bili bez katalizatora, a 99kw sa...

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=5456 pogledajte ovde

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_19 i ovde pise nesto slicno.....

Link to comment
Share on other sites

Moja bivsa petica s 1.4 motorom od 60 KS je jos uvijek zvijer. Ja sam ju prodao sa 260.000, a covjek sada ima 350.000 na satu, naravno bez generalke. To je ova na avataru u daljini crna sto se vidi :hey:

Evo mojih iskustava:

Imao R9 1400ccm, 60 KS - na 350000 km promijenio motor samo zato što sam kupio poluosovine sa odjavljenog auta i dobio jeftino i odličan motor, a moj je trošio ulja dosta - taj drugi motor je kod mene bio još skoro dvije godine, a sada je već u trećoj devetki i još ide

Kupio R21 1700ccm 90 KS, dupli karb, imao 140000km,kad sam ga prodao imao je 210000, nikad diran motor, ali i tu su očito gumice ventila bile gotove jer je trošio ulja i dimio

Sada imam Lagunu 1800ccm, 94 KS, auto kupljen sa 260000 km, sada ima 270000 i prijašnji vlasnik je promijenio gumice ventila i sada je potrošila oko 1-1.5l ulja na ovih 10000

Link to comment
Share on other sites

Nisam 100% siguran al mi se cini da se varas...

F7P postoji sa 99 i sa 101kw

Na te sam ja informacije nalazio kad sam trazio, a i u autodati su tako raspoređeni

101 su bili bez katalizatora, a 99kw sa...

Točno :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

na mojoj laguni F3P od 90 ks ima nesto preko 230 000 i sve radi ok, nista nije bilo mjenjano. od servisa u 9. mj pa do sad tih 10tkm nisam ni jednom dotocio ulje.. potrosi mi oko 4 dcl u ljetnim mjesecima po visokim vrucinama. nije motor nesto za ganjanje, ali ja sam zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Moj glas za N7Q (Volvo 2.0 16v, 1948ccm). Vozio ga oko 60k km, u Laguni 2.0S, a sada je auto u burazovim rukama. Ima 220k km. Do blokade u 5. dođe bez problema sa 4 ljudi u autu i upaljenom klimom. Samo je ELF Competition bio unutra, svakih 10.000. Nikad ništa rađeno oko motora u ovih 14 godina.

Link to comment
Share on other sites

Moj glas za N7Q (Volvo 2.0 16v, 1948ccm). Vozio ga oko 60k km, u Laguni 2.0S, a sada je auto u burazovim rukama. Ima 220k km. Do blokade u 5. dođe bez problema sa 4 ljudi u autu i upaljenom klimom. Samo je ELF Competition bio unutra, svakih 10.000. Nikad ništa rađeno oko motora u ovih 14 godina.

jel ti trosi ulje?

Link to comment
Share on other sites

jel ti trosi ulje?

oko 4 dcl između promjena (10k km). To mi se čini normalno, pogotovu za tu kilometra

Link to comment
Share on other sites

oko 4 dcl između promjena (10k km). To mi se čini normalno, pogotovu za tu kilometra
Link to comment
Share on other sites

ma da, pa moja mi povuce skoro i do 2 litre ovisno o rezimu voznje u tom podrucju kilometraze

Čini mi se da to dosta ovisi kako je auto razrađen u početku. Ovaj podatak od 4 dcl je bio dok sam ja vozio auto. Provjerit ću s burazom kako to sada stoji, ali ne vjerujem da je bitna razlika. Vidio sam na onom pokazivaču razine ulja kod paljenja da je uvijek pri vrhu ili samo malo otklonjen, kako je bio i kod mene. I po tome kako pali i radi i kako povuče do blokade (eh, da ima 6. brzinu), vidim da je motor u savršenoj kondiciji. Znam da oduvijek taj auto nakon paljenja odradi u leru dok se ona kazaljka za ulje ne spusti i tek onda krene. Ne znam da li to išta utječe, ali eto, ne gazi se baš skroz hladan.

Imao sam i ja na nekih 140k problem s uljem, ali zato što je neki semering otišao pa je ulje kapalo i uvijek je bilo točkica ispod auta na parkiralištu. Nakon što je to zamijenjeno, suh i bez dolijevanja ulja.

Link to comment
Share on other sites

Moj glas ide za V6 iz R30/25, 1,4 iz R18 i 2,0 iz R21/25 :hey:

Link to comment
Share on other sites

čujen da taj v6 nije nešto, ili je to bilo za safrane-a, uglavnom - stvarno je trajan?

mislim da su u njima bili 2.5 a u Safranu 3.0 :nezna: Uglavnom i meni je 3.0V6 nekako najpouzdaniji, makar je "najbolji" široki pojam (najprodavaniji, najpouzdaniji,....?). Ima tu puno dobrih motora - od onog u R4, pa 1.4, pa noviji 1.5dCi s jako malom potrošnjom, 1.9dCi130, 2.0 iz 197 s skoro 100 ks na 1000 ccm, ovaj novi V6dCi.........

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.