Jump to content

Koji Je Najbolji Renaultov Motor?


Megane16v

Recommended Posts

Po meni, 1.4 8V i 1.6 8V, odnosno tzv "ENERGY" - jednostavan i jeftin za odrzavanje, izdržljiv i pouzdan........primjerice moj na 250 kkm ima kompresiju 11 11,5 12 11,5 što me je iznenadilo s obzirom kakoko ga vozim........potrošnja ulja 0 - kakvo staviš takvo izvadiš van nakon 10000km........ :nezna:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Megane16v

    13

  • matrix023

    9

  • Dule

    6

  • zmarko6

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evo da ja dam konacan i finalni odgovor na ovo pitanje:

Najbolji motor je onaj koji xyz (stavi svoje ime) ima u svom autu.

Jesam u pravu? Jesam ;)

Ne, nisi u pravu. Ja imam F4R u svom autu ali ga ne smatram najboljim Renaultovim motorom. Po meni ima boljih i izdržljivijih od njega...a tu svakako spadaju stariji motori iz Energy serija ili oni još prije njih. Iz Renaulta 5...iz 19-ice...Meganea I...itd. Motori koji uz minimaln održavanje prijeđu po 350000-400000 km su motori koji zaslužuju titule najboljih.

;)

Link to comment
Share on other sites

Ne, nisi u pravu. Ja imam F4R u svom autu ali ga ne smatram najboljim Renaultovim motorom. Po meni ima boljih i izdržljivijih od njega...a tu svakako spadaju stariji motori iz Energy serija ili oni još prije njih. Iz Renaulta 5...iz 19-ice...Meganea I...itd. Motori koji uz minimaln održavanje prijeđu po 350000-400000 km su motori koji zaslužuju titule najboljih.

;)

Ja bi tu stavio 1.4 koji se ugrađivao u R18 (i R5 čini mi se). Vidio sam dva R18 s tim motorima, jedan je imao 680kkm, drugi 487kkm. Jedan iz Gornjeg Vrapća, drugi iz Osijeka. Ovaj iz GVa je imao strganu čok sajlu, pa je vlasnik zabio čavao na armaturu i potezao čok špagom i omotavao oko tog čavla :)

Starci su imali dvije "četvorke" TL i GTL. Onaj 1.1 sa 34KS je čudo od motora. Nadživio je sve stojke i jugiche u ulici i po kilometraži i po godinama. Susjed je svog bijelog GTLa imao 18 godina do prije dvije godine i svaki puta prošao eko test s njim. Potrošnja goriva je bila smiješno mala. Sječam se da si je motor preko neke vakuum pumpe sam znao mijenjati kut paljenja u razvodu... ma čudo za ono vrijeme i za tako mali motor. Svi su prelazili 250kkm. Ljudi bi kupili novi motor i prešli još toliko s tim autom.

Link to comment
Share on other sites

Riječ je o najboljim Renaultovim motorima, a dizele nitko ne spominje. S time je sve rečeno.

Procitaj pitanje u prvom topicu.. odnosi se samo na benzinske motore

Najizdrzljivi je verovatno cuveni Cleon motor koji se ugradjivao i u R18... 400.000 km prelazi uz redovno odrzavanje i minimum paznje.. 847A20 ili C1J :hey:

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

Procitaj pitanje u prvom topicu.. odnosi se samo na benzinske motore

Najizdrzljivi je verovatno cuveni Cleon motor koji se ugradjivao i u R18... 400.000 km prelazi uz redovno odrzavanje i minimum paznje.. 847A20 ili C1J :hey:

Potpis za Cleon, u mom autu je vec 427 000km, bez obzira na 60ks, svaki dan mi zna izmamiti osmjeh na lice i prijatno iznenaditi kad je u pitanju tocenje. Ja bi jos svoj glas dao za F2N/F3N, narocito za ovaj sa Weberom, jos da imaju lanac kao stari dobri Cleon, mislim da bi prelazili jako puno. U Megy imam F7R, ali to je neka druga prica...

Link to comment
Share on other sites

kao što je netko rekao svaki cigo svoga konja..., pa tako i ja, ali vidim da nisam usamljen. Imao sam 1,1 sa 34 ks iz R4 GTL, prodao ga sa 235.000 km, izmjerena kompresija pri prodaji iznosila je više od 11 za svaki cilindar, ne sjećam se više, ali dugo sam čuvao tu karticu sa dijagramom.

Sadya imam E7J 1,4 8 V, multipoint, 75 KS u meganeu sa 225.000 km i izvrstan je. Ne troši ulje, svakih 10.000 km elf competition i filter.

Motor nikada otvaran, osim 2 izmjene zupčastog remena. Također netaknuti i anlaser i alternator i pumpa goriva i sve ostalo što se kači na taj motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

moj 1,4 8V za sada ima 230.000 km. Nadam se Hansovim predviđanjima od 300-500 tkm. U stvari, ja bi bliže drugoj brojci. Za sada ne posustaje, još je original kvačilo na njemu.

Link to comment
Share on other sites

Ja samo promatram sa strane i molim Boga da i moj izdrži toliko dugo...inače u mene je K4M mašina i zasad je suupppeeer...

Link to comment
Share on other sites

1.2 8V = D7F

zasad mi je prešao 180 000 bez greške i nadam se da će još toliko :bigl:

neznam koliko ga je sigurno tu i tmao malo jače "stisnut"? :fucka: kapi ulja ne troši. prije njega sam imao 1.1 iz Clia sulje...užasno velika potrošnja je bila i stalno problemi sa ler gasom bili, do karburatora je bilo, jako sam se bio u njega razočarao.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se Hansovim predviđanjima od 300-500 tkm.

Hans cemu se ja mogu nadati sa svojim F4RT. :zubo:

Koliko je uopce trajan taj 2.0 16V motor, do sada sam napravio 60 000 Km bez i najmanjeg problema.

Planiram ga imati duze vrijeme, a kilometri se brzo slazu. :)

Link to comment
Share on other sites

F4R turbo je dobar motor i možeš se opustiti,neka ti napiše ekipa koja vozi sportove napiše koliko su km prešli i koliko su ih gazili,koliko ja znam neki imaju i po 200 000km.

Link to comment
Share on other sites

Hvala. :) ...ja svoga ne gazim, vozim se vecinom normalno i to u idealnim uvjetima sa minimalno gradske voznje...nista onda, idemo do 300 000 Km. :klap:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ček ček...sad pak sam totalno zbunjen..... recimo ovi 2.0 16v iz volva su ugrađivani u lagunu do kad???? recimo moja je 2.0 16v 2000god redizajn,i koliko sam imao priliku čuti taj motor je u clio sportaku 172 samo sa drugom usisnom i strujom???? sad ste me zbunili stim volvom. inače s ovim motorom nikad problema,ima 130 000km,jedino je na 100 rađen servis veliki pa je promjenjen i varijator faze cca 1200kn je došao

Edited by goran86
Link to comment
Share on other sites

ček ček...sad pak sam totalno zbunjen..... recimo ovi 2.0 16v iz volva su ugrađivani u lagunu do kad???? recimo moja je 2.0 16v 2000god redizajn,i koliko sam imao priliku čuti taj motor je u clio sportaku 172 samo sa drugom usisnom i strujom???? sad ste me zbunili stim volvom. inače s ovim motorom nikad problema,ima 130 000km,jedino je na 100 rađen servis veliki pa je promjenjen i varijator faze cca 1200kn je došao

ja mislim do kraja 96 ili 97 jer vec 98 ima f4r, inace moja je 96 i imam n7q iz volva

to ti je inace prokleti motor sto se tice potrosnje i snage, jer moze trosit jako jako malo

(cca. 120km vrbovec-zelena trznica-koprivnica na crvenoj lampici plina)

ali i jako jako puno, naravno ovisno o stilu voznje!!!

ah da i u petoj ide do blokade sto mi je nevjerojatno, skroz do 6500 se zavrti, a vjeruj mi voli se jaaako vrtit

Link to comment
Share on other sites

znam da ljudi baš ne hvale onaj 2.0 115ks ide motor,ima ga frend u svojoj laguni al je 96-97 troši puno više od moje a nejde nikud,a o kvarovima da ne govorim

Link to comment
Share on other sites

znam da ljudi baš ne hvale onaj 2.0 115ks ide motor,ima ga frend u svojoj laguni al je 96-97 troši puno više od moje a nejde nikud,a o kvarovima da ne govorim

a gle ne znam bas, jer moj kolega ima baccaru '95.(2.0 122KS) i nema ama bas nikakvih problema a i auto dobro ide.

njegov sogor ima 1.9dci 120ks karavana '02. i tu su negdje!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

1.4 8v iz Renaulta 5 je ubjedljivo bolji od ovog koji sada vozim 1.6 16v....kad se sjetim sta sam mu radio, isao je petom brzinom i 60 i 160....sa trojicom glavonja prosjecne tezine po 100 kg i jos 50 kg tereta....na losem gorivu :)

Jest da ovaj 1.6 16v nabere 100 km/h dok onaj 1.4 70 km/h....ali je onaj i trosio manje i NIKAD se nije pokvario izuzev sto je "kasljucao" po kisnom vremenu odnosno pljuskovima zbog losih kablova svjecica...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

moj 1.6 8V imao je kad sam ga kupio negdje oko 225000, a sada ima 247800 nikakvih problema sa njim nisam ima niti ću ikad imati a bivši vlasnik ga je vozija samo na otvorenim cestama ili autoputu

i mislim uz redovno održavanje bi mogao izdržat do 550000km

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.